Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos haluat tukien nousevan, äänestä vasemmistoa

Vierailija
02.08.2025 |

Ainoa tapa saada tuet nousuun

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

syötkö töissä? Kuinka paljon menee työmatkoihin tai vaatteisiin. Entä sairauden hoitoon työterveydessä? Eläkekin karttuu. Ota sinä tämä minun sairaus ja vaihdetaan osia. Mielelläni olisin terve. Kyllä täytyy olla päässä vikaa, jos kadehtii sairaan 400 euroa.

Vierailija
42/81 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

syötkö töissä? Kuinka paljon menee työmatkoihin tai vaatteisiin. Entä sairauden hoitoon työterveydessä? Eläkekin karttuu. Ota sinä tämä minun sairaus ja vaihdetaan osia. Mielelläni olisin terve. Kyllä täytyy olla päässä vikaa, jos kadehtii sairaan 400 euroa.

Ei kyse ole kateudesta, vaan oikeudenmukaisuudesta. Typerys. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Ja olisikin vain 400€ joka oleskelijalle annetaan. Mutta ei, heille maksetaan ihan koko elatus, kaikki. 

Vierailija
44/81 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Ja olisikin vain 400€ joka oleskelijalle annetaan. Mutta ei, heille maksetaan ihan koko elatus, kaikki. 

No hei, osa heistä on niin typeriä, että luulevat sen tilille kilahtavan summan olevan heidän hyysäämisestään koitunut kulu kokonaisuudessaan. 

Vierailija
45/81 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SDP jo ilmoitti, että leikkaukset jatkuu. Paitsi, että muuhunmuuttajia otetaan lisää ja kehitysapuun tulossa korotuksia.  

Viherlesbohuorat ja ne eke rit uuniin. 

Vierailija
46/81 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan äänestää ,mikään ei pidä paikkaansa luovat köyhyyttä ja turvattomuutta.

Vierailija
47/81 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa.

Vierailija
49/81 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ei todellakaan saa unohtaa mitä kaikkia kustannuksia nämä loiset aikaansaavat. Olen itse terveydenhuollossa töissä ja näiden tulkkilaskut vastaanotoilla ovat helposti pari sataa euroa tunnilta. 

Vierailija
50/81 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sitä vappusatasta vielä näkynyt?

Vierailija
51/81 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan asumistukeni takaisin ettei tarvi omista säästöistä maksaa asumista!

Asuminen on liian kallista nyt. Vuokratkin nousseet. Vaikka toista puhutaan. 

Vierailija
52/81 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu juu nehän ne välittävätkin niin maan pirusti köyhistä suomalaisista.

Vierailija
53/81 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuet eivät nouse riippumatta siitä, kuka on seuraavassa hallituksessa. Samat taloudelliset realiteetit, jotka koskevat nykyistä hallitustamme, pätevät myös seuraavaan hallitukseen.

Vierailija
54/81 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmiston tekohyvyys voi olla myös pahuutta,kolikon toinenkin puoli.Pitää nähdä koko kuva.

Vierailija
55/81 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutten sanoisi sitä pahuutta löytyy myös kok.

Vierailija
56/81 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyvasemmisto ei tukia paranna.

Oikeisto tekee likaisen työn, vasemmisto unelmoi.

Vierailija
57/81 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestä vasemmistoa, jos haluat mahdollisimman hyvinvoivan kansan. Piste.

Vierailija
58/81 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ei todellakaan saa unohtaa mitä kaikkia kustannuksia nämä loiset aikaansaavat. Olen itse terveydenhuollossa töissä ja näiden tulkkilaskut vastaanotoilla ovat helposti pari sataa euroa tunnilta. 

mihin minä tulkkia tarvitsen? Ja siellä "terveydenhuollossa" on kyllä todella pipipäistä porukkaa töissä, kuten tämä viesti sen todistaa.

Vierailija
59/81 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vasemmistolla ole sen enempäär rahaa jaettavana, jos nostavat veroja, niin kenenkään ei enää kannata käydä töissä. Se olisikin sosialistin unelma. Tosin ruoka alkaisi loppua jossain vaiheessa, kuten muissakin kommunistisissa maissa, kuten esim p-koreassa, haitissa, venezuelassa ym muutamassa muussa vielä olemassa olevassa. Niissä hallitaan aseilla ihmisiä.

Vierailija
60/81 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa on 🌹

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän