Olen huomannut, että suomalaiset kypsyivät työttömien paapomiseen
Kommentit (41)
99,9 % työttömistä on työskennellyt yksityisellä sektorilla.
Julkiselta sektorilla päätyy työttömäksi jos tekee Yliviikarit.
Silti vain työttömiä haukutaan.
Toki yksittäiset yrityksetkin hyväksikäyttävät järjestelmää.
Vierailija kirjoitti:
99,9 % työttömistä on työskennellyt yksityisellä sektorilla.
Julkiselta sektorilla päätyy työttömäksi jos tekee Yliviikarit.
Silti vain työttömiä haukutaan.
Toki yksittäiset yrityksetkin hyväksikäyttävät järjestelmää.
Julkisen sektorin töitä on siirretty ja siirretään kovaa vauhtia yksityisille.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Ollaan kypsytty perspaskojen länkytykseen.
SIKSIPÄ PERSUJEN KANNATUS ROMAHTI RÖKÄÄLEESTI KOLMISSA VAALEISSA PERÄKKÄIN KAKSIKOLMASOSAA JA TIPPUU EDELLEEN POHJAMUTIIN. NAURETAAN YHDESSÄ HEILLÄ. 🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vedä ittes jo joon, molopää
Juuri näin, lisää tukia kiitos!!!
..Eikä naapurimaan trollitehdas vaikuta meihin mitenkään, eihän edes tässä asiassa? Vaan huomaamme heti niiden aikeet sekä kirjoitukset????
Kuinka jaksatte tehdä näitä paska-aloituksia?
Töihin meno on ollut pakollista kaikki nämä vuodet. Jos terve ihminen ei vastaanota työtä niin tuet katkeaa, ja näin se on ollut aina.
Työn välttely on helppoa vain siksi että töitä ei ole kaikille eikä yhteiskunta edes yritä niitä järjestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Ollaan kypsytty perspaskojen länkytykseen.
SIKSIPÄ PERSUJEN KANNATUS ROMAHTI RÖKÄÄLEESTI KOLMISSA VAALEISSA PERÄKKÄIN KAKSIKOLMASOSAA JA TIPPUU EDELLEEN POHJAMUTIIN. NAURETAAN YHDESSÄ HEILLÄ. 🤣🤣🤣🤣🤣
Persuduunarit suuttuivat Purra persilyyn heikentää työoloja, niinpä Purra kannatus romahti 40 % ja prujen kannatus tippui roimasti pohjamutiin. 😝😝😝
Vierailija kirjoitti:
Ja kaikkien muidenkin yhteiskunnan varoilla surffaavien!
En ymmärrä tätä. Suurin osa työttömistä on aikanaan maksanut verot tekemästään työstään, ja maksaa verot myös niistä liiton korvauksista kun edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tahansa voi menettää työnsä milloin tahansa ja joutua työttömäksi.
Jos et ota koronarokotetta niin silloin sä menetät työpaikan ja sun elämää rajoitetaan. Ammattiliitotkaan eivät puuttuneet siihen touhuun millään tapaa.
No yhyy vttu. Mielummin siis tapetaan ihmisiä vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marinin hallitus ja sen tekemät n a t si koronatoimet,koronapassit ja rokotepainostus aiheutti sen etten ikinä voi äänestää Marinin hallituksen puolueita. Miten kukaan itseään kunnioittava ihminen voi äänestää niitä puolueita?
Koronatoimet tulivat ihan WHO:lta
Niillä estettiin monen läheisen kuolema.
Miksi ruotsi ei noudattanut niitä? Suomenkaan ei olisi pitänyt noudattaa koronatoimia, koronapassi olisi pitänyt unohtaa heti ja koronarokotteita ei olisi pitänyt painostaa ottamaan kenenkään. Näillä toimilla ei estetty yhdenkään kuolemaa.
Minkä seurauksena Ruotsissa kuolikin paljon enemmän porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja koska ihmiset ovat tyhmiä, niin pissaavat omiin muroihinsa, koska luulevat että sossupummeilta viedään tuet kun äänestävät näin, muulla ei ole väliä. Nyt he itse ovat pulassa kun rahat ei riitä vaikka kävisivät töissä. Se ei haittaa että rahaa siirretään enemmän ja enemmän porvareille, koska ne ei ole kuitenkaan köyhiä ja vähäosaisia. Niin käy vielä teillekin.
Minuun ei ole hallituksen leikkaukset vaikuttaneet mitenkään, olen elämäntapatyötön ja jos rahat ei riitä, niin sitä saa tarvittaessa jostakin lisää. En aio mennä ilmaistöihin vaikka koko tuet poistettaisi. Olen sitten kiertolainen.
Täsmälleen. Moni kuvitteli että nykyhallitus korjaa kaiken. Suomi nousuun kiljuivat. Ja lupasivat että vähätuloisilta ei leikata. Nyt kun kaikki leikkaukset on tehty niin on aika siirtyä keskituloisiin. Työttömyyden luvattiin laskevan. Se ei ole laskenut yhtään, vaan on noussut! Osa-aikatyö ei ole enää kannattavaa, kiitos perkeleen viisaan hallituksen.
Minkähänmaalaisia täällä asuu, kun suomalaisiin kyllästytään? 🤔
Malesialaisia, irakilaisia, jemeniläisiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kannatan persuja koska en halua että minun verorahoilla annetaan ihmisille jotka ovat elämämtapatyöttömiä, en halua että lapsiperheille annetaan rahaa ja en halua että rahojani annetaan ulkomaille.
Haluan yhteiskunnan missä verotus on kevyttä ja palkasta jää enemmän käteen.
Siksi persut ja ytk
Kuinka paha aivovamma sinulla on?
Onko sun mielestä amerikkalaisilla aivovamma? Siellä ei tukia jaella eikä työttömiä paapota. Kannatan amerikan mallia myös suomeen.
Siksi persut ja ytk
Menkää töihin...menkää töihin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marinin hallitus ja sen tekemät n a t si koronatoimet,koronapassit ja rokotepainostus aiheutti sen etten ikinä voi äänestää Marinin hallituksen puolueita. Miten kukaan itseään kunnioittava ihminen voi äänestää niitä puolueita?
Koronatoimet tulivat ihan WHO:lta
Niillä estettiin monen läheisen kuolema.
Miksi ruotsi ei noudattanut niitä? Suomenkaan ei olisi pitänyt noudattaa koronatoimia, koronapassi olisi pitänyt unohtaa heti ja koronarokotteita ei olisi pitänyt painostaa ottamaan kenenkään. Näillä toimilla ei estetty yhdenkään kuolemaa.
Minkä seurauksena Ruotsissa kuolikin paljon enemmän porukkaa.
Mutta se ei haitannut koska ne oli enimmäkseen suomalaisia.
Vierailija kirjoitti:
On työttömiä ja sitten on työttömiä. Työttömillä on todellakin eroa.
Kokoomusta ei kiinnosta, koska kiusaaminen on niin kivaa, ja persuja kiinnostaa vain oma hillotolppa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja koska ihmiset ovat tyhmiä, niin pissaavat omiin muroihinsa, koska luulevat että sossupummeilta viedään tuet kun äänestävät näin, muulla ei ole väliä. Nyt he itse ovat pulassa kun rahat ei riitä vaikka kävisivät töissä. Se ei haittaa että rahaa siirretään enemmän ja enemmän porvareille, koska ne ei ole kuitenkaan köyhiä ja vähäosaisia. Niin käy vielä teillekin.
Minuun ei ole hallituksen leikkaukset vaikuttaneet mitenkään, olen elämäntapatyötön ja jos rahat ei riitä, niin sitä saa tarvittaessa jostakin lisää. En aio mennä ilmaistöihin vaikka koko tuet poistettaisi. Olen sitten kiertolainen.
Täsmälleen. Moni kuvitteli että nykyhallitus korjaa kaiken. Suomi nousuun kiljuivat. Ja lupasivat että vähätuloisilta ei leikata. Nyt kun kaikki leikkaukset on tehty niin on aika siirtyä keskituloisiin. Työttömyyden luvattiin laskevan. Se ei ole laskenut yht
Orpo-Purra loi leikkauksillaan itsetuhoisen noidankehän.
Oikeistolaisten pahin ongelma: he palvovat rahaa niin paljon, etteivät välitä enää omista kansalaisistaan ja jättävät nämä muslimibarbaarien raiskattaviksi.
Amerikan mallissa työtä tekevät köyhät ovat asunnottomia, ilman terveydenhuoltoa ja tekevät kolmea työtä pysyäkseen hengissä.
Muistan dokumenttiohjelman jossa autossaan lapsiensa kanssa nukkuva perheenäiti kiitti jumalaa, koska asui niin hyvässä maassa, että vapaaehtoisjärjestön hammaslääkäri korjasi hänen hampaansa.
Sitähän perskokkareet tännekin haluavat.