Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huomannut, että suomalaiset kypsyivät työttömien paapomiseen

Vierailija
02.08.2025 |

Siksi äänestivät persut ja kokkarit hallitukseen. 

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikkien muidenkin yhteiskunnan varoilla surffaavien! 

Vierailija
2/41 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ollaan kypsytty perspaskojen länkytykseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä ittes jo joon, molopää

Vierailija
4/41 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskannan suuhusi. 

T. Raimo

Vierailija
5/41 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On työttömiä ja sitten on työttömiä. Työttömillä on todellakin eroa.

Vierailija
6/41 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän mä olen kyllästynyt pskoihin hallituksiin, jotka ennen vaaleja kertovat luovansa valtavan määrän työpaikkoja Suomeen, mutta todellisuudessa heillä ei ole mitään sellaista osaamista tai ymmärrystä, jonka avulla puheet voisi myös laittaa toteutukseen. Ylen sivuilla oli tänään Roope Lipastin kirjoittama (humoristinen) juttu, jossa työnhakuvelvollisuus olikin käännetty työntarjoamisvelvollisuudeksi. Epäonnistunut ministeri huomaisi palkkapussinsa kevenevän sitä mukaa kun ei onnistu työllistämisvelvollisuuksissaan. Kannatetaan!

Vierailija
7/41 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kannatan persuja koska en halua että minun verorahoilla annetaan ihmisille jotka ovat elämämtapatyöttömiä, en halua että lapsiperheille annetaan rahaa ja en halua että rahojani annetaan ulkomaille.

Haluan yhteiskunnan missä verotus on kevyttä ja palkasta jää enemmän käteen. 

Siksi persut ja ytk

Vierailija
8/41 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

höpsispöpsis hilipatihippan pippan tui tui tip-tap tip-tap tipe-tipe-tip-tap hilirimpsis

Vierailija
9/41 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Marinin hallitus ja sen tekemät n a t si koronatoimet,koronapassit ja rokotepainostus aiheutti sen etten ikinä voi äänestää Marinin hallituksen puolueita. Miten kukaan itseään kunnioittava ihminen voi äänestää niitä puolueita? 

Vierailija
10/41 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kannatan persuja koska en halua että minun verorahoilla annetaan ihmisille jotka ovat elämämtapatyöttömiä, en halua että lapsiperheille annetaan rahaa ja en halua että rahojani annetaan ulkomaille.

Siksi persut ja ytk

Kuinka paha aivovamma sinulla on?

Vierailija
11/41 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna Marinin hallitus ja sen tekemät n a t si koronatoimet,koronapassit ja rokotepainostus aiheutti sen etten ikinä voi äänestää Marinin hallituksen puolueita. Miten kukaan itseään kunnioittava ihminen voi äänestää niitä puolueita? 

MutkuSAnna uli uli

Vierailija
12/41 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi persut ja ytk

Kuinka paha aivovamma sinulla on?

Onko sun mielestä amerikkalaisilla aivovamma? Siellä ei tukia jaella eikä työttömiä paapota. Kannatan amerikan mallia myös suomeen.

Siksi persut ja ytk

Vierailija
13/41 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa voi menettää työnsä milloin tahansa ja joutua työttömäksi.

Vierailija
14/41 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MutkuSAnna uli uli

Hyväksyitkö sä Sannan hallituksen toimet? Jos hyväksyit etkä tuominnut niitä niin sulla on paha aivovamma. Sanna Marinin hallitus oikeasti oli na t si hallitus, muistatko sä mitä korona aikana ne päätti? Jos et ottanut turhaa koronarokotetta niin se oli syy syrjiä sinua. 

Vierailija
15/41 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette te kyllästyneet työttömien paapomiseen vaan tulitte aivopestyiksi median ja päättäjien taholta. Miltä se tuntuu kun aivot on niin pehmeät että kaikki propaganda uppoaa kuin kuuma veitsi voihin? 

Vierailija
16/41 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronatoimet tulivat ihan WHO:lta

Niillä estettiin monen läheisen kuolema.

Vierailija
17/41 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tahansa voi menettää työnsä milloin tahansa ja joutua työttömäksi.

Jos et ota koronarokotetta niin silloin sä menetät työpaikan ja sun elämää rajoitetaan. Ammattiliitotkaan eivät puuttuneet siihen touhuun millään tapaa.

Vierailija
18/41 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koronatoimet tulivat ihan WHO:lta

Niillä estettiin monen läheisen kuolema.

Miksi ruotsi ei noudattanut niitä? Suomenkaan ei olisi pitänyt noudattaa koronatoimia, koronapassi olisi pitänyt unohtaa heti ja koronarokotteita ei olisi pitänyt painostaa ottamaan kenenkään. Näillä toimilla ei estetty yhdenkään kuolemaa. 

Vierailija
19/41 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja koska ihmiset ovat tyhmiä, niin pissaavat omiin muroihinsa, koska luulevat että sossupummeilta viedään tuet kun äänestävät näin, muulla ei ole väliä. Nyt he itse ovat pulassa kun rahat ei riitä vaikka kävisivät töissä. Se ei haittaa että rahaa siirretään enemmän ja enemmän porvareille, koska ne ei ole kuitenkaan köyhiä ja vähäosaisia. Niin käy vielä teillekin.

Minuun ei ole hallituksen leikkaukset vaikuttaneet mitenkään, olen elämäntapatyötön ja jos rahat ei riitä, niin sitä saa tarvittaessa jostakin lisää. En aio mennä ilmaistöihin vaikka koko tuet poistettaisi. Olen sitten kiertolainen.

Vierailija
20/41 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette te kyllästyneet työttömien paapomiseen vaan tulitte aivopestyiksi median ja päättäjien taholta. Miltä se tuntuu kun aivot on niin pehmeät että kaikki propaganda uppoaa kuin kuuma veitsi voihin? 

Näin.