Pesuhuoneessa rapsahtelee kovaan ääneen jatkuvasti
Onko kokemusta onko tällainen kuuluva ääntely pesuhuoneessa merkki siitä, että pian alkaa laatat tipahtelemaan seiniltä?
Kommentit (19)
Ei ole. Ääni on merkki siitä, että pesuhuoneen katto tipahtaa pyykkärin mentyä sinne.
Vakava homevaurio mitä todennäköisimmin
Oikeastiko muka homeesta merkki? Tällaista en ole koskaan kuullutkaan. ap
Höpö höpö eiköhän se ole vain lämpölaajenemista, tuo yksi vaan trollaa.
Tarkista että se ei ole sähkövika. Se voi olla vaarallinen.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi varmaan odottaa siellä pesuhuoneessa sitä rasahtelua että tietäisi mistäpäin edes kuuluu, kun aina olen olohuoneessa kun se kuuluu. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi varmaan odottaa siellä pesuhuoneessa sitä rasahtelua että tietäisi mistäpäin edes kuuluu, kun aina olen olohuoneessa kun se kuuluu. ap
No menet tietysti lähemmäs kuuntelemaan. Turhaan muuten arvailet ja kyselet.
Jättikokoinen viemärihirviötoukka siellä mesoaa, tuhotaan kasapanoksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähkövika voi kuulua myös sähkökaapista.
Rotta yrittää tulla vessanpytystä ylös. Kait suljit kannen?
🐀
Ääni kuuluu sen pesuhuoneen vessanpöntöllä istuvan henkilö peräreiästä!
Kyllä siellä rakenteet elää jos napsuu. Kivikin imee näillä keleillä kosteutta ja lämpöä. Puu tietysti vielä paremmin. Hyvällä kuivurilla vois vielä pelastaa jos on pelastettavissa. Kannattaa pyytää käymään ihan ammattilainen tsekkaamassa tilanne. Jos laatotuksen alla on paljon kosteutta, niin ei kuiva kun purkamalla. Mitä nopeemmin se tekee sitä vähemmällä pääsee. Montaa vuotta ei kannata jäädä odottelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko muka homeesta merkki? Tällaista en ole koskaan kuullutkaan. ap
Ei ole, meillä yhdessä asunnossa oli hienosti jäänyt kylppärin seinästä kosteussulku pois, hiljaa kastui koko seinä ja tuulikaapin välioven takaa homehtui. Talot vaan pitää ääntä joko lämpö laajenee tai jos viilenee niin kutistuu.
Minun vessasta kuului outoaa koputusta. Sitten hokasasin laittaa pesukoneen hanan kiinni niin koputus loppui.
Hometta. Jos on vuokra-asunto, sano soppari irti saman tien. Jos oma, niin polta maan tasalle.