Suomalainen, miksi et ole ryhtynyt kahvikapinaan?
Juhla Mokka edelleen 9.25 euroa.
Miksi kahvin hinta on taivaissa ja vähän joka kaupassa sama hinta?
I smell a rat.
Kommentit (25)
Olen kapinoinut koko ikäni kun ikinä en ole juonut kahvia.
Miksi olet ryhtynyt tyhmiä aloituksia tekemään???
Lopetin kahvinjuonnin ja vaikutti positiivisesti niin hermostoon kuin narskutteluun.
20vuotta olen ostanut kahvini alennuksesta. Nyt ostin varmaan koko tuona aikana kalleimmat kaksi pakettia alesta. 6.99e kpl. Kupposen hinnaksi tulee n. 11c. En käy kahviloissa, ehkä kesälomalla pari kertaa.
20vuotta olen ostanut kahvini alennuksesta. Nyt ostin varmaan koko tuona aikana kalleimmat kaksi pakettia alesta. 6.99e kpl. Kupposen hinnaksi tulee n. 11c. En käy kahviloissa, ehkä kesälomalla pari kertaa.
Aika halpaa on kotona kahvia keitellä 2-3 kahvilan kupin hinnalla saan ostettua paketillisen papuja kahvikoneeseen. Meillä toki tarjouksesta ostetaan kaappi täyteen.
Mitä joku kapina hyödyttää kun kahvipapujen sato on ollut huono???
Ei sitä kahvia ole pakko juoda. Minä juon.
Naiset kusevat juodun kahvin suhisevista . Ah!
Koska juon teetä ja vodkaa, en kahvia.
Vierailija kirjoitti:
jooh
juon n 3 kupillista per päivä, ja alennuksesta myös ostan. päivän kahvit maksaa siis noin 30-40snt
Siis lopettaisin kahvin juomisen? Mikä hyötyä tämmöisestä kapinasta olisi?
Niin. Mulla on vielä kolmisenkymmentä pakettia siitä viimeisimmästä hyvästä Ässän tarjouksesta keväällä ostettua kahvia jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Siis lopettaisin kahvin juomisen? Mikä hyötyä tämmöisestä kapinasta olisi?
kyllä varmaan menettäis keskon johtahat yö unensa jos tietäisivät että lopetit
Vierailija kirjoitti:
Aika halpaa on kotona kahvia keitellä 2-3 kahvilan kupin hinnalla saan ostettua paketillisen papuja kahvikoneeseen. Meillä toki tarjouksesta ostetaan kaappi täyteen.
Eihän niitä yleensä saa kuin 2 kpl kerralla?
Ei se kahvi edes niin hyvää ole. Enemmänkin sellainen pinttynyt tapa vaan. Kuten tupakointi.
Vierailija kirjoitti:
Ei se kahvi edes niin hyvää ole. Enemmänkin sellainen pinttynyt tapa vaan. Kuten tupakointi.
vieläkö addiktiota kutsutaan tavaksi joissain piireissä
Vierailija kirjoitti:
Nikotiiniriippuvuus on tutkitusti toiseksi vahvin koukku heroiinin jälkeen.
Sellainen "tapa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nikotiiniriippuvuus on tutkitusti toiseksi vahvin koukku heroiinin jälkeen.
Sellainen "tapa".
Siis fyysisestä riippuvuudesta jos puhutaan.
Olenhan. Lopetin kahvin juonnin.