Miksi "uskoontulleet" vankilaveitikat saavat heti uskovan vaimon helluntaiseurakunnasta ja minä en!?
Ite en ole ollut vankilassa eikä rikoksia, tulin uskoon 21 -vuotiaana yliopisto-opiskelijana ihan yksin kotonani.
nuorempana olin aktiivinen seurakunnissa ja hengellisesti, moni nuori typynen kosiskelikin mutta minulla oli aina kiire rukoilemaan ja evankeloimaan. nyt aion mennä tänään helluntalaiskoklouskeen. Harhaisessa ltbtgq-ev lut naispappikirkossa en käy ja siellä on muutenkin mummoja ja kaavaa ja pahuutta.
ikää minulla on jo 53 v ja käyn salilla 3 kertaa viikossa, toki nyt kesällä hieman kesämahaa on tullunna, ja jotkut sanovat collin farrellin näköiseksi. Pari yliopistotutkintoa on, lähetystyö Aasiassa on aina mielessä, mutta nyt haen myös 5000 e kk työpaikkaan. on auto, prätkiäkin on iso asunto tosin asun kaukana pikku kaupungissa kaikesta kulttuurista ja hienoudesta
se on jännä että vasta uskoontullut vankilaveitikka saa heti vaimon helluntaiseurakunnasta, ja minä en , no eipä mulle kelpaakaan mikään läski ja hiljainen nyssykkä, joku 30 vuotias brasialainen tai israelilainen nuori ja vauhdikas nainen voisi olla hyvä
no eipä tässä ole enää uskovien yöstempauskeenkaan kuin 1-3 vuotta aikaa, voipi tapahtua jo tänä syksynä lehtimajajuhlien aikana.
että semmosia tänään, Suomi on kyllä surkea paikka kun naisetkin on suuri osa propalestiinalaisia.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit silloin nuorena ottanut jonkun niistä, jotka sinua kosiskeli. Taidat tietää sen tarinan miehestä, joka jäi tulvan takia saartoon. Paikalle tuli monta venettä jotka tarjosivat kyytiä kuiville maille mutta mies torjui kaikki ja sanoi, että kyllä Jumala hänet pelastaa. Sitten hän hukkui. Taivaassa kysyi Jumalalta, miksi ei pelastanut häntä. Jumala vain vastasi, että kyllähän lähetin monta venettä sinua hakemaan.
Joitain vuosia sitten taisi lähettää... sanotaanko nyt tässä tapauksessa kaipaamani veneen. Olisinpa tuolloin tajunnut. Tajusin virheeni vasta viime vuonna ja nyt olen jännän äärellä josko nukuin onneni ohi.
Jumala on luonut koko maailman, kyllä hän sinulle uuden veneen veistää jos otat vastaan.
AP Nyt vedit kyllä niin hyvän Provo aloituksen, ja tarinaksi oli hyvin monimuotoinen. 😂
Saat multa täydet pisteet, sussa on kirjailijan vikaa, hyvä mielikuvitus.
Ja mammat meni helppoon. 👍
Paskaa laskettelee vanha ukko-rukka.
Tää on se vanha kunnon incel, joka on laittanut uliuli-aloituksia vuosikausia. Nyt vaan hiukan eri twistillä.
Näemmä kokeilee, että millainen hänen pitäisi olla, että naiset tykkäsi.
Uskovainen? Katin kontit. Katkera, tunnevammainen ja kade edelleen.
Oletko narsisti, joka yrittää opetella, miten saisi huijattua naisia. Sille se ainakin kuulostaa.
Meidän seurakunnassa lääkärit ja rauhanturvaajat viedään käsistä!
Yrität liian nuoria ja olet vastenmielisen materialistinen. Sun kannattaa keskittyä 50+ naisiin.
N35
Niin. Katsos kun kaksi pyhää eivät parittele sukuelimillä. Parittelu vaatii vähintään yhden alatyylisesti toimivan henkilön.