Miten jatkaa elämässä kun vihaan muita ihmisiä
Suoranaisesti inhoan vaikka ovatkin ystävällisiä. Ainoat ihmiset joita aidosti rakastan ovat vanhempani.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa.
Kaikki muut - myös vanhempasi - vihaavat sinua. <3
Minä en vihaa.
Eikä kyllä varmastikaan ap:n vanhemmatkaan, jos ap kerta rakastaa heitä.
Vierailija kirjoitti:
Minä inhoan ihmisiä. En siedä ihmisten ilkeyttä, ylpeyttä, tympeää ja tylyä asennetta, en siedä ihmisten julmuutta ja raakuutta eläimiä, luontoa ja heikompia kohtaan. Inhoan ihmisten ahneutta, epärehellisyyttä, kylmiä ja kovia arvoja. Heikomman alistamista, vallanhimoa. Vallan väärinkäyttöä.
Inhoan välinpitämättömyyttä, lässytystä ja silmien sulkemista pahalta. Inhoan hyväosaisia lässyttäjiä. Inhoan hyväosaisia ylimielisiä ilkimyksiä.
Inhoan ihmisten ääniä, melua, porsastelua. Minä minä Minä asennetta.
Inhoan sivistymättömiä ja uhmakkaina päsmäröiviä ihmisiä ketkä eivät omaa itsekritiikkiä.
Inhoan narsisteja, psykopaatteja ja heidän hoviaan. Inhoan laumaihmisiä. Ryhmässä hölmöileviä raukkoja ja pelkureita.
Eläimet on äärimmäisen paljon ihanempaa seuraa.
Ja sinä tiedät, että jokainen 8 miljardista ihmisestä on tuollainen? Ja vain sinä olet erilainen?
Jos et ajattele, että ihan jokainen on tuollainen, et vihaa ihmisiä, vihaat vain tietynlaisia asioita osassa ihmisiä. Minua ärsyttää tuollaiset ihmsiet jotka väittää vihaavansa tai rakastavansa jotain mikä ei ole mahdollista, kuin vaikka koko ihmiskuntaa tuntematta jokaista ihmiskunnan jäsentä. Minä rakastan läheisiäni, inhoan tietynlaisia ihmisiä, mutta suurimpaan osaan ihmisiä minulla ei ole mitään mielipidettä, ei mitään muuta sidettä kuin se, että olemme ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa.
En minä ainakaan vihaa. Ap on minulle yhdentekevä. En vihaa ketään.
Ei haittaa.