Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nirsoista nirsoin nainen miesten suhteen. Voit kysyä jotain, jos kiinnostaa.

Vierailija
02.08.2025 |

Sen sanon jo alkuun, että olen varattu ja pitkässä avioliitossa eli nirsous on tuottanut hyvän tuloksen. Siksi uskallan suositella muillekin.

Tyytyminen ei kannata.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaako alle 20 senttinen meisseli ?

Aluksi kelpasi mutta röörin väljähtämisen jälkeen ei kelpaa.

M42

Vierailija
22/25 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaako alle 20 senttinen meisseli ?

Sekö nyt tuli aloituksesta ekaks mieleen. No, kyllä 20cm on aivan liian pitkä mulle. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta vuotta meni, että löysit hänet, josta tuli tunbe, että hänen kanssa olet valmis olemaan ja elämään parisuhteessa? - Ja hän on vielä samaa mieltä sinusta?

Utse olen noin 40+ vuotias mies, ikäänkuin sukupuoleni oli olennainen mutta sen olen huomannut, että ei vanheneminen oke ainakaan erityisesti helpottanut kumppanin löytämistä. - Ja ei en haaveksi tai toivo kumppanini olevan minua nuorempi, koska luullakseni suunnilleen samanikäisen kans olisi luontevampaa edetä parisuhteeseen. 

Kiitos kysymyksestä ja kivasta viestistäsi. En etsinyt, mulla oli tuohon aikaan tosi paljon aktiviteetteja ja tunsin paljon ihmisiä, sitten sopiva vain käveli elämääni ja se oli siinä. Ap

Vierailija
24/25 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestini näköjään poistetaan ketjusta. Miksi? Ap

Vierailija
25/25 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ota ketjuni tulta ja eilen kommenteissa oli jotain häikkää. Välillä näytti, että viestini on poistettu, sitten palasivat.

Nirsoudesta se, että järjestys menee näin:

Ensin katson miehen ulkonäön, josta tulee muutaman sekunnin tiedostamaton päätös, kyllä vai ei. En ole koskaan tietoisesti miettinyt miesteni ulkonäköä, pituutta tms. mutta jälkikäteen olen ymmärtänyt, että miesmakuni on pitkä ja raamikas.

Jos siitä vaiheesta pääsee läpi ja tutustuminen jatkuu, seuraa puheäänen ja olemuksen sekä käytöstapojen arvio. Tässä tapahtuu myös merkittävää karsiutumista.

Jos tutustuminen edelleen jatkuu, mietitään onko riittävästi yhteistä, yhteiset arvot ja ajatukset elämästä, tässä vaiheessa on jo tietysti oltu esim. treffeillä, ehkä seksiäkin on ollut. 

Miehessä tärkeintä on miehekkyys, jollaisena pidän rauhallisuutta, luotettavuutta, lempeyttä, anteliaisuutta, suurpiirteisyyttä ja hyväsydämisyyttä silloin kun se on samassa paketissa tiukkojen rajojen kanssa eli mies on itse asiassa ihan samanlainen kuin oma isäni. Tämänkin olen vasta vanhana ymmärtänyt. Kaikilla miehilläni on ollut myös täsmälleen samanlainen lyhytsanainen huumori kuin omalla isälläni (huumorista tulee lentäviä lauseita).

Mieheni ovat luontaisen hyviä eläinten kanssa. Eläimet vaistoavat pelokkuuden ja pelosta lähtöisin olevan uhoamisen, joka liittyy machoiluun. Aviomieheni ei ollut koskaan ollut tekemisissä hevosten kanssa, toisella tai kolmannella tapaamiskerralla menimme tallille ja hän pärjäsi hyvin. Myös kaikki koirat luottavat häneen ja kunnioittavat, tosin isokokoisuuskin vaikuttaa siihen. Osa aroista koirista pelkää, mutta nopeasti hän saa heihin hyvän kontaktin.

Jos tämä viimeinenkin vaihe selvitetään, on kyseessä todella laadukas mies. Nirsous siis ei ole mitään autoja, kelloja ja akateemisuuksia tai peniksen pituutta. Miehekkyys ja maskuliinisuus on kaikkein tärkein kriteeri.

Ja kyllä periaatteessa lyhytkin mies voisi olla kiinnostava, sillä miehekkyys on kaikkein tärkein ominaisuus minulle. Tunnen yhden lyhyen miehen, joka on luonnollisella ja miellyttävällä tavalla miehekäs. Hänellä on aina ollut rotweilereita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme