Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Kokemuksia kuparikierukasta? Sattuuko laittaminen?

Vierailija
02.04.2007 |

Olen huomenna menossa ehkäisyneuvolaan kuparikierukan laittoon? Suostuvatko laittamaan jos PAPA on otettu kauan aikaa sitten? Sattuuko laitto? Miten härveli toimii käytännössä? Tulin jo katumapäälle, onko siitä mitään positiivista sanottavaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli vuoden lasten välissä (nyt siis raskaana ja aion ottaa uudelleen).

Asennus tehtiin kuukautisten loppupuolella, vuosi synnytyksestä. Otin varalle 800 mg ibuprofeiinia esitämään supistuksia ja vähän leikkaamaan mahdollista kipua. Kohdunkaulan levitys ja kohdun mittaus tuntui suunnilleen samalta kuin papan ottaminen, vaikka oli kauhusta jäykkänä... Itse kierukan laittamista en edes huomannut.

Kapine tuntui vähän ikävältä pari päivää, kuin lievät kk-kivut. Sitten asettui. Ensimmäiset menkat olivat runsaammat ja pidemmät, sitten tasoittui ihan normaaliksi, eikä kierukkaa edes muistanut.

Pois ottaminen kävi ihan huomaamatta, sen tunsin, kun lääkäri otti langanpäät kiinni.

Vierailija
2/5 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee ihan järkyttävän kivuliaat ja runsaat kuukautiset!

ja kaiken huipuksi mulla se petti :( ja ei kun aborttiin...

ei ikinä enää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sen laitto oli kyllä kivuliasta.

Ei se kaikille ole sitä, itse en ole alatiesynnyttänyt, joten paikat ovat ahtaat.

Vierailija
4/5 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautiset ovat lasten saamisen jälkeen olleet täysin kivuttomat, mutta luultavasti kierukasta johtuen verta tulee TOSI paljon.

Vierailija
5/5 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikohan etukäteen ottaa kipulääkkeen lisäksi relaksanttia tai rauhoittavaa?

Toinen asiasta kiinnostunut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän