Luonnonkauniit Lotta Hintsa ja Janni Hussi lumoavissa bikinikuvissa Ei ulkonäköpaineille!
Kommentit (99)
Ihan tavallisen näköisiä ihan sieviä vankkarakenteisia suomalaisia naisia. Hussilla tekoblondi. Parhaassa lapsentekoiässä olivat jutussa 10v sitten, kumpikin juoksi rahan ja uran perässä.
Kummatkin kauniita ja kroppansa eteen jotain tehneitäkin. Minulla on kaksi lasta eikä sitä näe kun yhdestä hyvin pienestä raskausarvesta navan vieressä. Olen aina ollut hoikka. N49
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tää vähän hassua että kaks lapsetonta missiä keikistelee bikineissä ja viesti on "ei ulkonäköpaineita".
Kauniita naisia toki ovat.
Minulla on samanlainen vartalo kuin hintsalla ja olen yhden lapsen synnyttänyt. No rinnat tietysti vähän venyivät mutta muuten. Monella muullakin synnyttäneellä on hoikka vartalo.
Onhan minullakin hoikka vartalo ja kaksi lasta. Miten meidän elämä näihin tyttöihin liittyy mitenkään?
Liittyy siihen kun kommentoidaan että ovat lapsettomia.
Sitä se pitkään jatkunut nälkiinnyttäminen tekee naisen vartalolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lotalla on isommat tissit, kuin Jannilla.
Ei ihme, että Jolle lähti lätkimään!
Ääliö. Ja eiköhän se ollut Janni joka lähti lätkimään.
Janni lähti rahan kiilto silmissä jännän kartturin matkaan.
Häh?
Vierailija kirjoitti:
Minusta Lotan vuorikiipeily on huippua. Vaikuttaa sairaalta touhulta, mutta jos tykkää siitä, niin sitten.
Martinan triathlon taisi olla vain jumppien mainostamista varten.
Arvostan martinaa eniten noista feministipimboista, koska oikeati timmi kroppa ikäisekseen, ei mikään luuviulu niinkuin se pettäjä karita tykkä.
Huvitti kun iltasanomissa oli juttu Elizabeth Hurleyn ja tämän 85 -vuotiaan äidin yhteisestä bikinikuvasta ja miten kaikki seuraajat ovat aivan haltioissaan kuinka hyvä vartalo 85 -vuotiaalla on.
Sitä vaan että kuva on niin ilmiselvästi photosopattu vitsiksi, ettei Hurley edes mainitse asiaa julkaisun yhteydessä. Kaikki uskoo 85 -vuotiaalla olevan parikymppisen vartalo, kun kyse on Elizabeth Hurleyn äidistä, vaikka yhteiskuva on vitsi.
Jotkut pysyy raskauden jälkeen hoikkina ja näyttää samalta kuin nuo naiset. Yksilöllistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumia ovat.
Ei rumia mutta tavallisia.
Ei todellakaan ole tavallisia vaan kyllä nuo on kauniita. Tavallisilla naisilla ei ole noin kauniit kasvot, tavalliset naiset ovat vähintään sen +10kg painavampia, tavallliset naiset ei osaa olla naisellisia.. jne
Nuo naiset on kauniita kun taas tavalliset naiset on "kauniita".
M29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Lotan vuorikiipeily on huippua. Vaikuttaa sairaalta touhulta, mutta jos tykkää siitä, niin sitten.
Arvostan martinaa eniten noista feministipimboista, koska oikeati timmi kroppa ikäisekseen, ei mikään luuviulu niinkuin se pettäjä karita tykkä.
Höhö. Kerttu Rissasen on silti suosikkini. Erikoisjoukoissa meni maan alle lepäämään haudatussa arkussa. Soittaa viuluakin yllättävän hyvin ja näyttelee. Monilahjakkuus. Kertoo avoimesti miesseikkailuistaan. Ei yritä olla pyhimys. Tekee tavallista työtä jumppaohjaajana Elixiassa.
Tykästä en jostain syystä tykkää. Oisko jotenkin liian täydellinen julkisuuskuva? Luulen, ettei ole niin onnellinen ja tasapainossa kuin antaa ymmärtää. (Vähän sama kuin papit. Usein itse sekaisin).
Martina nyt on kummallinen. Epävakaa.
Luonnonkauniit? Meikkiä 2 kg ja 10 vuotta vanhoja kuvia 😀
Vierailija kirjoitti:
Janni Hussi on niin tavallisen näköinen perunanaama.
Mutta sillä on upea kroppa ja hyvä fysiikka. Ja ruskeat silmät. Suomessa ne ovat harvinaiset.
10 vuotta vanhat kuvat...poistoon tällainen typerä avaus
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallisen näköisiä ihan sieviä vankkarakenteisia suomalaisia naisia. Hussilla tekoblondi. Parhaassa lapsentekoiässä olivat jutussa 10v sitten, kumpikin juoksi rahan ja uran perässä.
Mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Lotalla on riipputissit,pömppö maha ja leveä perse. Janni on ihan lauta mutta hyvä perseinen.
Omassa peilissäsi näkyy täydellinen ihminen?
Vierailija kirjoitti:
Hintsa on kyllä nätti tyttö, Hussista niin välitä.
Mun mielipide just päinvastainen
Vierailija kirjoitti:
Janni Hussi on niin tavallisen näköinen perunanaama.
Katso peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näen vain silmieni edessä kuvan, kun alkoivat vetää pyöräretkiä paiskaaja-Hannun kanssa. Joku yritti ajaa Hannun päälle autolla, mutta osuikin Martinaan vahingossa. Saatanan tunari! Siinä on kyllä oikeen ollut Hannu Hanhi.
Vierailija kirjoitti:
10 vuotta vanhat kuvat...poistoon tällainen typerä avaus
En minäkään ymmärrä ap:n pointtia jakaa ikivanhaa juttua.
Hyvä, että paiskaajat saavat ansionsa mukaan. Ja lain toiselta puolelta. Mutta Martinaa hiukan ihmettelen. Kahden tyttölapsen äiti ja alkaa mainostaa polkuretkiä paiskaaja-epäillyn kanssa.
Kiva seurata heidän touhujaan. Toivottavasti saisivat menestystä