Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten joillakin on niin riivatun rumat varpaat?

Vierailija
01.08.2025 |

Sellaiset kieroon kasvaneet ja hirveän näköiset kynnet.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miul on hirviän rumat varpaat ja sormet myös.

En tiedä miksi. En muista että olisin koskaan kulkenut liian pienissä kengissä ja tumpuissa.

Tämmönen must kuitenkin tuli. Minkäs sille mahtaa?

Vierailija
22/33 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on muita varpaita kohti kääntynyt isovarvas ja luulin että lapsena ollut liian pieniä kenkiä, kunnes näin kuvan minusta vauvana ja isovarpaat oli vääntyneet jo silloin. Eli geenit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skeittikengät ovat hyvät epämuodostuneelle jalkapöydälle, skeittikengissä on leveä lesti

Vierailija
24/33 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa että jalat on yksi ainoista asioista mitä mussa kaunista on. Valehtelematta voisin mennä jalkamalliksi vaikka kynsilakkaa tai sandaaleja esittelemään. Ja ihan kotona hoidan vaan, en ole pedikyyrissä koskaan käynyt. Geeniloton voitto osui edes yhdessä asiassa mun kohdalle 😁. Harmi että tällä ei miestä saa. Mutta kai voisi tienata netissä?

Vierailija
25/33 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla miehillä on karseat, pitkät varpaankynnet. Vissiin liian vaivalloista niitä leikata.

Liian moni, ja melkein kaikki suomalaiset naiset ovat oksettavia. 

Liian vaivalloista olla vissiin edes laitettu 

Vierailija
26/33 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian monella ihmisellä on ruma jalkapöytä. Kesäisin niitä rumia jalkoja näkee väkisinkin, ei ole mitenkään kivaa katseltavaa

Mulla! Jalan kaari on laskeutunut ja jalkapöytä on leveä, koko jalka on yksi lattana räpylä. Inhoan itsekin omia jalkojani niin, etten halua kelleen näyttää! Ja koska kaari on laskeutunut, myös nilkka on oudossa kulmassa. Ja ikävintä tässä on se, että jalka myös kipeytyy ja kun kävelen enemmän, koko nilkka on ihan tulessa. Minulla on tukipohjalliset, mutta niissä jalka kipeytyy toisesta kohtaa. Ei oo helppoa eikä todellakaan kaunista! 

Vierailija
27/33 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mielestäni muuten ihan nätit jalat, mutta maailman sitkein kynsisieni. Ihan kamala. On lääkityksellä hoidettu kaksi kertaa ja jonkun aikaa ollut pois, mutta tullut takas aina. En tiiä millä ihmeellä siitä pääsisi eroon lopullisesti.

Vierailija
28/33 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla miehillä on karseat, pitkät varpaankynnet. Vissiin liian vaivalloista niitä leikata.

Mä tunnen miehen joka ei pysty leikkaamaan varpaiden eikä sormien kynsiä koska pelkää sitä 🤷🏼. Pakottaa tyttöystävänsä leikkaamaan. Mä en leikkaisia jos mun mies tuollaista pyytäisi, lähettäisin salonkiin! 

Vierailija
29/33 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuvarpaassa tämä ongelma, kipeä, ruma ja ärsyttävä. 

Ruma on näistä vähiten merkitsevä

Vierailija
30/33 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on mielestäni muuten ihan nätit jalat, mutta maailman sitkein kynsisieni. Ihan kamala. On lääkityksellä hoidettu kaksi kertaa ja jonkun aikaa ollut pois, mutta tullut takas aina. En tiiä millä ihmeellä siitä pääsisi eroon lopullisesti.

Oi ei elä sano, mä jouduin aloittamaan juuri elämäni ensimmäisen kynsisienihoidon. En tajua mistä se on edes voinut tulla kun en ikinä käy missään mistä sen voisi saada tai koske muihin ihmisiin jne. Rukoilen että se lähtee tällä tökötillä koska on vain toisessa reunassa...

Vierailija
31/33 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma luulen, että jos me kaikki saisimme valita itselle varpaat ja sormet ja suun ja nenän ja tukan jne, tuskinpa meillä sitten mistään valitamisen aiheta olis. Oletko sama mieltä? Oletko sama mieltä, että ulkonäköä ei voi itse valita? Jos olet, voi olla koet ymmärryksen, valaistumisen ja empatiakyvyn ensimmäistä kertaa elämässä. Jos ei, naurat edelleenkin ihmisille, ketkä ovaat vaan olosuhteiden uhrit eivätkä vapaasta tahdostaan tämmöisiä kun ovat. Kaikki on sinusta itsesta kiinni, minkäänlaiseksi oman persoonan kasvatat. 

Vierailija
32/33 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian moni, ja melkein kaikki suomalaiset naiset ovat oksettavia. 

Liian vaivalloista olla vissiin edes laitettu 

No kuule, ne miesten pitkät varpaankynnet on karseat vaikka olisi mikä kaksimetrinen laatikkoleukalentäjäkirurgi. Pitkät varpaankynnet on ihan totaalinen turn off. 

Vierailija
33/33 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoiset jalat ovat rumat, joissa pottuvarpaan viereinen varvas on pitempi kuin se pottuvarvas. Minulla pienenee tasaisesti pottuvarpaasta lähtien kaikki varpaat. Myös varpaankynteni ovat sileät ja lakatut.

Oletko koskaan laittanut merkille ettei tuon moittimasi varpaiden mallin omaavilla ole koskaan vaivaisenluita. Sen sijaan niistä joilla etuvarvas on pisin on 1/3 vaivaisenluut. Birkenstockeissa on se tervejaljaiselle inhottava todellisuudessa tukipohja tukemaan jalkapöytää jonka painuminen saa etuvarpaat vääntymään vinoon.