Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskustellaan tässä ketjussa jäätelöistä!

Vierailija
01.08.2025 |

Ostin kaupasta jättis tuutin ja voin kyllä sanoa että kylläpä ne on huonoja nykyään, tosi pieniä niistä on tehty ja sitten jäätelöä siinä oli tosi vähän! Enemmän oli melkein sitä vohvelia kuin jäätelöä. 

Muistelen että jättistuutit oli ennen vanhaa isoja! 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen jättis ei sopinut persereikään, nyt menee heittämällä.

Vierailija
2/13 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätelöt on surkeita nykyään. Paras oli aikoinaan sellanen suolapähkinä kinuski jäätelö jonka nimeä en muista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä söin tänään Ainon vaniljamansikkajäätelöä. Oli kyllä hyvää kun oli sopivasti sulanut. ihan kuin pehmistä.🤤

Vierailija
4/13 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen jättis ei sopinut persereikään, nyt menee heittämällä.

Ootko kokeillu poikkittain? 

Vierailija
5/13 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä söin tänään Ainon vaniljamansikkajäätelöä. Oli kyllä hyvää kun oli sopivasti sulanut. ihan kuin pehmistä.🤤

Noissa Aino jäätelöissä on aika paljon kaloreita koska niissä on niin paljon hilloa yms töhnää. Söitkö koko paketin kerralla? 

Vierailija
6/13 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan ajan vanilija on hyvä

Vierailija
7/13 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coop lakritsijäätelö, sitä ostan ja on hyvää. Pirkan lakritsijäätelö taitaa tulla samasta Belgian tehtaasta, mutta on vähän kalliimpi.

Vierailija
8/13 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Coop lakritsijäätelö, sitä ostan ja on hyvää. Pirkan lakritsijäätelö taitaa tulla samasta Belgian tehtaasta, mutta on vähän kalliimpi.

Köyhä. 

Vierailija
9/13 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen kaverin jäätelöt parhaita. Ovat gluteenittomia, osa myös laktoosittomia ja myös heillä on myös vegejäätelö.

Kalliimpia kuin muut, mutta se maku🥰. Esim. suolainen kinuski ihan mieletön. Sitruuna-lakritsi ei ollut minun makuuni, mutta varmasti sillekin riittää ostajia

Vierailija
10/13 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin eilen Pirkka vadelma- valkosuklaatuutin.ostin kun joku kehui tuota makua. No,jo eka nuolaisu kertoi että on yli- makeaa. Söin jätskin mutta eipä kannata toista kertaa ostaa.

Vierailija
11/13 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noissa Aino jäätelöissä on aika paljon kaloreita koska niissä on niin paljon hilloa yms töhnää. Söitkö koko paketin kerralla? 

Ei haittaa kalorit. Puolet purkista söin.

Vierailija
12/13 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen jäätelöt itse, saa sellaista kuin haluaa, ja on sata kertaa maukkaampaa kuin kaupan pliisut lällykkäjäätelöt.

Vierailija
13/13 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittarissa oli männä viikolla Super-puikko Toffee tarjouksessa. Oli hyvää! Olen aika pettynyt nykyjäätelöihin yleisellä tasolla. On liikaa kaikkea hilloa tai muuta sörsseliä ja menee liian imeläksi. Halvemmalla pääsee kun laittaa hillopurkin jääkaappiin ja syö sitten kylmänä sen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä