Mieheni on toimitusjohtaja
Ja ajaa muuten mersulla. Minä pukeudun aina Marimekkoon ja keitän sumpit Presidentistä. Siitä vähän paremmasta kahvista.
Kommentit (83)
Kas kun kysyt. Meiltä löytyy nimittäin AINA vähintään 3:ea leikkelettä. Mieheni on nimittäin toimitusjohtaja eikä toimitusjohtajan pöydässä nuukailla.
T: Toimitusjohtajan vaimo
Vierailija kirjoitti:
Mitä talkkia laittaisin persvakoon kun meinaa hiota?
Ai kauhee🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Jos löydän tällaisen aviomiehen, minäkin käytän merimekkoa usein
Älä helkutissa. Se etsii nuoremman, jos rouva muuttuu marimekkomuumimammaksi 😂
Minulla mies, joka on erikoislääkäri Ranskassa. Tänään otamme pari erää tennistä omalla kentällä kartanomme pihalla. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Kuinkas monen eliön teranssi löytyy?
Ja onko teranssi oranssi Yhdyntävaltain resitentin kunniaksi?
Vierailija kirjoitti:
Entäs ne leikkeleet? Kun katsos vasta leikkeleiden määrä ja laatu ratkaisee, oletteko oikeasti extraluxusögy vägeä!
Äläkä unohda lämbö lambutettua teranssia!
Ellei Hra. toimarilta löydy vähintään 6tta eri leikkelettä 3men sijaan, niin ei ole oikea mies noin sofistikoituneelle ja kultivoituneelle rouvalle. Potentiaaliselle neiti-ihmiselle siis. Onko muuten karpaatsiota jäljellä joulun ajoilta? Se Kotler-karpaatsio maistuisi jälleen. Psyk.sh.
Vierailija kirjoitti:
Kas kun kysyt. Meiltä löytyy nimittäin AINA vähintään 3:ea leikkelettä. Mieheni on nimittäin toimitusjohtaja eikä toimitusjohtajan pöydässä nuukailla.
T: Toimitusjohtajan vaimo
mmmmmmmphhhh juu ei nuukailla ei 😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Joo, niin oli minunkin, kunnes joutui vankilaan. : (
Väistämätön kulku...
Siis ajatte itse autoa ja keitätte itse jopa kahvit, mitä ihmettä????
Kyllä ne meillä kuuluvat palvelusväen töihin.
Terv. Miljonäärin frouva Elisabeth von Turhaburåå
Mersu on tusinakamaa ja presidentti bulkkikahvia.
Kasvata kuules miehes arvoiseensa asemaan!
Käsintehty auto ja oikea kahvia paahtimolta.
Entäs ne leikkeleet? Kun katsos vasta leikkeleiden määrä ja laatu ratkaisee, oletteko oikeasti extraluxusögy vägeä!
Äläkä unohda lämbö lambutettua teranssia!