Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko joku kertoa, MIKSI niin monet suomalaiset seuraavat "vaikuttajia" että nämä voivat tehdä miljoonatulot?

Vierailija
01.08.2025 |

Miksi joku seuraa jotai Metti Forsselliä tai Nata Salmelaa ellei itse ole yhtä tyhjäpäinen kuin kohteensa?

Eikä vain pari sataa hörhöä vaan sadat tuhannet ihmiset matelevat näiden somessa ja laittavat jotain peukutuksia ja ihailukommentteja kun nämä esittelevät maksetun sponsorin tuotteita.

Vai onko tämä idioluution huippupiste?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

on todella, todella suuri kansanosa joka on sekä keskivertoa yksinkertaisempia ja sen lisäksi heillä ei ole mitään omaa elämää.

koko elämä voi pyöriä sen ympärillä että töiden jälkeen vaan tapitetaan kun influensseri hehkuttaa jotain kiinalaista tyynyä tai jotain tiettyä hotelliketjua. moni ei edes ymmärrä että kyseessä on maksettu sisältö.

Vierailija
2/7 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri osa kansasta on addiktoinut someen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kroonisen online ja pakko myöntää, että en nyt kyllä tiennyt kumpaakaan esimerkkihenkilöä. Älä huoli ei me kaikki netissä olevat kuolata instagramissa

Vierailija
4/7 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas kiinnostaa, minkä tasoinen ihminen sanoo toisesta "

"ellei itse ole yhtä tyhjäpäinen kuin kohteensa?"

Kyllähän heissä jotakin ainutlaatusesta on, jos heitä seurataan.  Ihmisyys on noin moniulotteinen. Esim  minua on aina kiinnostanut suvaitsevat ja positiiviset henkilöt, jotka näkevät muissa iloa ja kauneutta, se mene jopa älykkyyden ohi. 

Vierailija
5/7 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään tiedä, mikä juuri heissä ihmisiä säväyttää. Ehkä se vaan on tämän aikakauden "juttu", ja 10-20 vuoden kuluttua on taas jotain uutta.

Vierailija
6/7 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua taas kiinnostaa, minkä tasoinen ihminen sanoo toisesta "

"ellei itse ole yhtä tyhjäpäinen kuin kohteensa?"

Kyllähän heissä jotakin ainutlaatusesta on, jos heitä seurataan.  Ihmisyys on noin moniulotteinen. Esim  minua on aina kiinnostanut suvaitsevat ja positiiviset henkilöt, jotka näkevät muissa iloa ja kauneutta, se mene jopa älykkyyden ohi. 

ai kim kardashian?

Vierailija
7/7 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä keistä puhut, joten paha sanoa heistä mitään. En googleta.

Mä seuraan Toimistopoikia, koska ovat hauskoja ja reippaita nuoria miehiä.

Jopa plus kanavasta maksan. Ollaanhan viihteestä ja viihtymisestä maksettu aina. 

Käyn teatterissa ja urheilutapahtumissa, eikä kukaan urputa ovella, että mikä järki tommoseen on rahaa laittaa.

Kyllä sisällöntuottajat ovat palkkansa ansainneet siinä missä muutkin.

Jotkut heittää kolikon kaksi katu taiteilijoille.

N54