Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummallisin, paras ja huonoin lapsenne saama virpomispalkka? Meillä kummallisin

Vierailija
02.04.2007 |

oli yksi maatuskan kerros ja paras oli 5 euroa + karkkia. Huonoin oli 1 kova karkki.

Kyseessä naapurusto. Toki lähisukulaisilta olisi saanut vaikka kuinka hienoja palkkoja.

Mulle kävisi virpominen ilman palkkaakin. Tylsää, kun se on tuollaista palkankerjuuta. Pakko kumminkin antaa lapsenikin kerätä palkkoja, kun muutkin niin tekevät.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

palan vanhaa ja kovaa valkosipulipatonkia! Ei kuulema tulleet enää noitumaan seuraavana vuonna, oli sana levinnyt eteenpäin, näin veikkaan!

Vierailija
22/32 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja etenkin kun kaverini eli lasten äiti ei tajunnut, mikä se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota lausetta mä en oo ikinä ymmärtänyt!Kuka sut siihen pakottaa?

Vierailija
24/32 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

:-o

Vierailija
25/32 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut antaa rahaa, eikä karkkia...

Vierailija
26/32 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita myydään irtomyynnissä kaupoissa ja joita voi itse käsin sieltä valita. Näin minä veikkaan, mutta mielenkiinnolla odotan oikeaa vastausta.

Vierailija
27/32 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta virpominen on kiva perinne. Meillä ainakin lapset olivat antaumuksella koristautuneet. Mukava niille oli antaakin pientä suklaista palkkiota. En ole mitenkään kauhean antelias, mutta vaikuttivat kaikki ilahtuneilta. Jokainen noitaporukka muuten kysyi kohteliaasti, saako virpoa.

Minusta tämän päivän outoja virpomislahjoja on nuo kalliit ja hienot jutut. Minun käsityksen mukaan virpomislahja kuuluukin olla jotain pientä. Ei mitään leluja, isoja suklaamunia, vitosen seteleitä (eurokin on mielestäni tosi iso raha virpojalle, 20 senttiä ihan käypä, hyvä raha sekin).

Vierailija
28/32 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin lapselleni sanonut, että mene virpomaan, mutta jos sulle tarjotaan suklaata, niin älä ota vastaan. Olisi ollut kyllä aika hankalaa tuommoista joka huushollissa selitellä leikki-ikäisen. Muutenkin häntä tietysti jännitti.

(Olen siis sitä mieltä, että jos ei olisi palkanmaksutapaa, niin lapseni silti olisi ilomielin mennyt virpoineen naapurustoon hyvää pääsiäistä toivottamaan.)

Vierailija
29/32 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

= käsintehtyjä konvehteja

Vierailija
30/32 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

virpoessa viinirypäleitä! kyllä huvitti!

parhaina muistan kun saatiin joskus lion patukat veljeni kanssa. 80-luvulla se siis oli

Vierailija
31/32 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin oli kaikki virpojat aivan ihanasti puettu ja hienot oksat mukanaan, upea " kimppu" on nyt pääsiäiseksi pöydälle. Ainoastaan yksi virpoja ei ollut puettu (poika, muut oli tyttöjä), mutta hänellä oli hienot oksat myös...

Vierailija
32/32 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

raa' an kananmunan! Ja ihan mukavalta mummolta! Muna hajosi korin pohjalle.... Kerran saatiin pakastettuja mansikoita rasiallinen :D. Ne oli kyllä hyviä, imeskeltiin niitä siinä pitkällä virpomismatkalla :).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme