Tajuatteko että kun puhutte puhelimeen henkilökohtaisia asioitanne parvekkeella tai pihalla, niin ne kuulee kaikki naapurit
Vaikka olisi lasitettu parveke niin kyllä vaan kuuluu.
Kommentit (7)
Tajuan, ei kiinnosta kuuleeko muut asiani.
Vierailija kirjoitti:
Tajuan, ei kiinnosta kuuleeko muut asiani.
Hienoa, älä anna kiusaajien vaikuttaa. Itse en kehtaa puhelimessa puhua jos joku on lähellä, mutta suurella mielenkiinnolla kyllä kuuntelen muiden puheluita jos niissä puhutaan sairauksista, parisuhteista, seksistä tai muusta mielenkiintoisesta.
Tajuan kyllä. Mun naapuri ei tajua, että kun se raahaa raskaita parvekekalusteita tai jotain YÖLLÄ pitkin parvekkeen lattiaa, se kuuluu selvästi naapuriin sisälle. Puhuminen kuuluu niin selvästi, että vois kuvitella että puhuu vieressä. Ärsyttää siksi, että kyseinen naapuri ite koputtelee seiniä suunnilleen pierasusta päiväsaikaan.
Vierailija kirjoitti:
Tajuan kyllä. Mun naapuri ei tajua, että kun se raahaa raskaita parvekekalusteita tai jotain YÖLLÄ pitkin parvekkeen lattiaa, se kuuluu selvästi naapuriin sisälle. Puhuminen kuuluu niin selvästi, että vois kuvitella että puhuu vieressä. Ärsyttää siksi, että kyseinen naapuri ite koputtelee seiniä suunnilleen pierasusta päiväsaikaan.
Et tajua muuttaa pois?
Varsinkin baarista palaavat kailottavat yöllä kaikki asiansa pihalla. Ja kaikki kuuluu selkeästi. Ärsyttää kun ne asiat ei kiinnosta, mutta on pakko kuunnella kun ei pysty nukkumaan siinä hölinässä.
En tajua miksi pitää rakentaa niin huonosti nykyään. Asuin 70- luvun kerrostalossa ja siinä parvelleet oli fiksusti limittäin ja reilut, paksut betonikaiteet ja väliseinät niin ettei parvekkeiden toiminnot kyllä välittynyt toisille parvekkeille. Nyt kun katsoo niin öö, kirkkaita kaidelaseja ja joku ritilikkö ehkä välissä seuraavaan partsiin! Kyllä siinä savut ja puheet eri tavalla pääsee välittymään ja naapurisopua hiertämään!
Puhun vain muiden asioita. Tuttavien (ystäviä ei enää ole), lasten, lastenlasten, naapureiden, potilaiden. Ei mua haittaa. Minulla on oikeus!