Anna huolesi Jumalan käsiin ja rentoudu.
Sitten ajattele Jeesusta, anna mielesi levätä Kristuksessa.
Kun uusia huolia ilmenee, anna nekin Jumalan käsiin ja rentoudu jälleen.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Okei, mites jeesus järjestelee asiat niin, että mun muistisairaan äitini ei tarvitse pelätä sairaalassa väkivallan uhkaa huonekaverin puolelta? Kutsuuko taivaan kotiin turvaan vai ovatko herran tiet taas tutkimattomat?
Luulen, että ehkä pidän huolet omissa käsissäni niin ne ehkä tulevat myös hoidetuksi.
Pakolliset arkihuolet hoituvat paremmin kun mielessä pyörivät ylimääräiset huolet on heitetty pois Jumalan hoidettaviksi. Pelkkä uskomus riittää. Tästä on tieteellisiä todisteitakin. Voit heittää ne avaruuden tyhjyyden kannettavaksi jos olet ateisti. Uskomus toimii silloin melkein yhtä hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poistoon!
Miksi?
Siksi että uskonnon tyrkyttäminen ei ole soveli
---
Väärin. Ap: n viestit eivät ole palstan sääntöjen vastaisia.
Ovat uskonnollista, yksisuuntaitsa propagandaa.
Makuasioissa voit konsultoida vain itseäsi. Löytyisikö sinulle kaikista näistä palstan ketjuista jokin parempi, Sinun makuasi tyydyttävä ketju?
Sinun makuasi tyydyttää varmasti ihan mikä vain ketju! Etsipä muualta.
Mutta entä löytyisikö sinulle kaikista näistä palstan ketjuista jokin parempi, Sinun makuasi tyydyttävä ketju?
Ap lienee opiskellut Norman Vincet Pealen kirjaa. Samaa kuin herra Trump.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, mites jeesus järjestelee asiat niin, että mun muistisairaan äitini ei tarvitse pelätä sairaalassa väkivallan uhkaa huonekaverin puolelta? Kutsuuko taivaan kotiin turvaan vai ovatko herran tiet taas tutkimattomat?
Luulen, että ehkä pidän huolet omissa käsissäni niin ne ehkä tulevat myös hoidetuksi.
Pakolliset arkihuolet hoituvat paremmin kun mielessä pyörivät ylimääräiset huolet on heitetty pois Jumalan hoidettaviksi. Pelkkä uskomus riittää. Tästä on tieteellisiä todisteitakin. Voit heittää ne avaruuden tyhjyyden kannettavaksi jos olet ateisti. Uskomus toimii silloin melkein yhtä hyvin.
No kerro esimerkki mitä ne ylimääräiset huolet ovat joita voi delegoida yläkerran hoidettavaksi jos tämä konkreettinen on ns. arkihuoli? Minusta tuntuu, että minulla ei sellaisia huolia taida olla, mutta ehkä sinun "firmassasi" asiat ovat toisin?
Vierailija kirjoitti:
Jumala on minulle huoleni sälyttänyt, joten ne ovat koko ajan hänen käsissään. Eivät tunnu mihinkään häviävän.
Ei ole, vaan itse Paholainen.
Eimeeen.
You only live forever.
Ja sitten töihin. Maallinen hyvä ei pysy itsestään.
Mielikuvitusolento ei kenenkään huolia ja murheita ratkaise.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumala ei anna kenenkään kannettavaksi niin suurta taakkaa, ettei siitä selviäisi, sano entinen mies ennenkun loppuiäkseen suljetulle joutu.
Keskitysleireillä tapettiin kuusi miljoonaa juutalaista.
Ne jaksoivat kuolla hymy huulilla koko suku kerralla herraan luottaen. Kun luottaa herraan, keskitysleirin uunit on huviretki.
Keskitysleirin uunissa käristyvä vauvakin on herran tahto. Kiitetty olkoon herra.
Kokeilepa tätä: seuraavan kerran ennen kuin kirjoitat ajatuksesi nettiin, annatkin ajatuksesi kokonaan Jumalan kannettavaksi ja rentoudu itse ajatuksen kantamisen sijaan :)
Kokeilepa tätä: Juma
Maailmassa taistelee kaksi Henkivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Jumalaa ei ole olemassa.
Tuostakaan ajatuksesta ei tarvitse murehtia: heitä se ajatus kokonaan Jumalan käsiin ja rentoudu :)
Vierailija kirjoitti:
Mielikuvitusolento ei kenenkään huolia ja murheita ratkaise.
Ei sillä ole väliä tullaanko ne ratkaisemaan vaan onko painotaakka poissa käsistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kerro esimerkki mitä ne ylimääräiset huolet ovat joita voi delegoida yläkerran hoidettavaksi jos tämä konkreettinen on ns. arkihuoli? Minusta tuntuu, että minulla ei sellaisia huolia taida olla,
Oletko ikinä alakuloinen kesken kaiken ilman mitään syytä? Nousevatko vanhat ikävät muistot joskus mieleen? Etkö saa unta kun jokin asia vaivaa vaikka ei pitäisi vaivata. Tällaisia ylimääräisiä huolia. Jos on vaikka rahaongelma niin huoli koskien rahaongelmaa on ihan turhaa. Tällaisen huolen voi huoletta heittää Jumalan käsiin.
Ja jos asiaa kehittää lisää, voin ajateela: mitä se minulle kuuluu olenko köyhä vai rikas, asia on Jumalan päätettävissä eli rahaongelmakaan ei ole ongelma vaan viesti Jumalalta. Fatalismia vai sokeaa luottavaista tuuleennojaamista, makuasia. Onko touhusta hyötyä, se ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poistoon!
Miksi?
Siksi että uskonnon tyrkyttäminen ei ole soveliasta.
Uskonnonvapauteen kuuluu oikeus julistaa uskontoaan. Se on ihmisoikeus, jonka kiistäminen on yksiselitteisesti väärin.
Vierailija kirjoitti:
Jumala ei anna kenenkään kannettavaksi niin suurta taakkaa, ettei siitä selviäisi, sano entinen mies ennenkun loppuiäkseen suljetulle joutu.
Mitä se miehesi suljetulle joutuminen liittyy siihen viisaaseen lauseeseen, jota aika monet ovat kuulleetkin muualta kuin sun miehesi sanomana?
"Oletko ikinä alakuloinen kesken kaiken ilman mitään syytä? Nousevatko vanhat ikävät muistot joskus mieleen? Etkö saa unta kun jokin asia vaivaa vaikka ei pitäisi vaivata. Tällaisia ylimääräisiä huolia. Jos on vaikka rahaongelma niin huoli koskien rahaongelmaa on ihan turhaa. Tällaisen huolen voi huoletta heittää Jumalan käsiin. Ja jos asiaa kehittää lisää, voin ajateela: mitä se minulle kuuluu olenko köyhä vai rikas, asia on Jumalan päätettävissä eli rahaongelmakaan ei ole ongelma vaan viesti Jumalalta. Fatalismia vai sokeaa luottavaista tuuleennojaamista, makuasia. Onko touhusta hyötyä, se ratkaisee."
1. Alakuloisuutta on montaa eri lajia ja jos nyt rehellisiä ollaan niin ei tuossa sinunkaan esimerkissä missään mielenterveysongelmissa olla, koska niissä apua ei ole saatavilla muualta kuin lääketieteestä. Minä ratkon alakuloni menemällä lenkille tai järkkäämällä jotain kivaa tekemistä tai puhumalla siitä. Jos sinulla toimii yläkerta siihen niin mikäs siinnä.
2. Jos stressi vaivaa unensaantia niin se stressi pitää käsitellä pois. Stressit tulevat arkihuolista, eli sinun vastuunjaollasi tuo ongelma ei kuulu yläkerran vastuisiin, mutta jos se toimii plasebona sinulle niin sehän on mukavaa, mutta ansio siitä kuuluu kyllä sinulle itsellesi.
3. Rahahuolihan on mitä suurimmassa määrin arkihuoli, eli eihän tuo kuvailemasi perusteella kuulu johtajistosi pöydälle millään tavalla vaan se on sinun itse ratkaistava. Kakkosvastauksen tapaan, jos saat plasebohyödyn uskomalla siihen, että johtajasi ratkaisee asian vaikka se ei hänelle kuulukaan niin sittenhän kaikki on kunnossa.
Minusta tuntuu kuvailusi perusteella, että sinullekaan ei ole ihan selvää mikä on arkihuoli ja mikä jumaltason huoli? Pitäisiköhän sinun selvittää tämä ennenkuin lähdet headhunttaamaan uusia duunareita jumaltehtaalle?
Vaikea se on täällä pätsissä rentoutua.
Aseta ruotosi sohvan käsiin ja rentoudu. Voi ihan oikeasti toimia. Rentoutumista saa auttaa nautintoaineilla.
T. Sohvan guru.