Ostaisitko orjan jos se olisi yhä laillista?
Jos orjuutta ei olisi lopetettu niin hankkisitko orjia?
Kommentit (44)
Rippuu siitä paljonko se maksaisi?
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään. Ei minulla on tarvetta ylimääräiselle palvelulle ja joutuisin kuitenkin ruokkimaan, vaatettamaan, etc. palvelusväen, vaikka näille ei maksettaisi palkkaa, joten syntyisi vain reilusti lisäkuluja. En myöskään hyväksy orjuutta yleensäkään.
Et tarvitsisi enää kompostia, jätemaksusi alenisivat..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaveri tykkää dominoitavana olosta, ja se on meidän sopimuksen mukaan mun seksiorja. Lasketaanko se?
Mielikuvituksesi tuotteita ei lasketa.
Miksi se olisi mielikuvituksen tuotetta? Kai sä tiedät, että se on ihan oikea fetissi? Se on kuule tosi seksikästä laittaa mies suutelemaan ja nuolemaan ensin sun saappaita ja siitä sitten ylöspäin. Tai ainakin mä tykkään.
Onhan orjia vieläkin olemassa, nimittäin velkaorjia.
Onhan nykyäänkin orjia. Ravintola tai vihannestila voi hankkia Aasiasta työntekijän joka jää työnantajalleen velkaa, työpaikasta maksetaan kynnysraha ja matka sekä asumiskuluista muodostuu velkaa. Työntekijä joutuu tekemään ensimmäiset puoli vuotta tai pidempäänkin ilmaiseksi töitä, korkeintaan ruoka ja majoituspalkalla siihen saakka kunnes tämän velka on kuitattu.
En. Koska olisin itse orjana pidettävä!
Vierailija kirjoitti:
Voi kun ei ole orjalle omaa huonetta.
Tartteeko se huoneen?
En halua riesakseni lapsia, puolisoa saati sitten orjaa
Saamattomat ostelee orjia
Vaikea kuvitella, mitä se täällä kolmiossa tekisi, olisi vain tiellä.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuslaisena ilman muuta.
Sehän on vain vapaata markkinataloutta lakien ja säädösten puitteissa.
Ilmastonmuutos kun tällä tavalla etenee niin varmasti jo vuoden parin päästä voisi laittaa puuvillaa kasvamaan takapihalle. Pihavajaan mahtuisi varmasti useampi kerrossänky. Parempi lukko pitäisi oveen kyllä ennen sitä hankkia. Ettei naapuri varasta minun puuvillapoimureita.
Ja vielä orjiakin pitäisi ostaa, huh huh.
Ei ole varaa mihinkään premiumiin vaan pitäisi jotain hikisiä ja luisia Coop tai lidl orjia hankkia. Parempi jättää hommaammatta kun alkaisi vaan ketuttamaan muiden hienot premium-liisari orjat.
Toki jos haluaa leijua niin hakisi stokkalta jotain Gucci-orjia joilla on koko kroppa polttoleimattu sillä logolla, että varmasti naapuritkin tietää että oli kallista (vaikka sama kiinalainen orja kuin muillakin merkeillä)!
En. Outoja unelmia alistamisesta ja nöyryyttämisestä ollut. En todellakaan.
Jos olisin varoissani, niin luultavasti ottaisin. Seksiorjan tietenkin. Muut hommat hoidan itse.
Vierailija kirjoitti:
Onhan nykyäänkin orjia. Ravintola tai vihannestila voi hankkia Aasiasta työntekijän joka jää työnantajalleen velkaa, työpaikasta maksetaan kynnysraha ja matka sekä asumiskuluista muodostuu velkaa. Työntekijä joutuu tekemään ensimmäiset puoli vuotta tai pidempäänkin ilmaiseksi töitä, korkeintaan ruoka ja majoituspalkalla siihen saakka kunnes tämän velka on kuitattu.
Hyvä Bisnes!
-Suomenruotsalainen tomaattifarmari
Vierailija kirjoitti:
Ihmiskaupan / lapsikaupan uhrejahan on miljoonia vuosittain ei orjuus ole mihinkään kadonnut mutta sitä ei edes yritetä poistaa koska maailman rikas eliitti tienaa sillä valtavasti. Tämähän on ihmiskunnan suurin rikos kaikki sodat ovat pieniä tämän rinnalla mutta mitään ei tehdä asialle koska eliitti suojelee kauppaa.
Eihän kyseessä ole pelkästään eliitti. Orjuus on täyttä totta käytännössä kaikille arabimaiden naisille. Sinne pakkonaitetaan tyttöjä myös Suomesta ja Suomeenkin heitä tulee. Kannattaa jättää salalliittoteoriajutut sikseen, jos oikeasti haluaa muuttaa maailmaa. Ja islamistien sodat kuuluvat tähän samaan kuvioon, joten ei kannata vähätellä niiden roolia. Lue vaikka kirja Viimeinen tyttö, miten Isis on kohdellut jesidejä jihadin verukkeella.
Suomalaiset joutuvat taas kerran orjiksi.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se. Lemmikki on käytännössä orja. Steriloitu eli eunukoitu ja täysin sinun vallassasi.
Myös kilpahevoset kuuluvat tähän kategoriaan. Juoksevat kieli vyön (lue: kuolaimen) alla omistajilleen rahaa. Kun ei tulosta enää synny, piikille ja uusi nuori orja tilalle.
Ei kaupungissa olisi tilaa pitää.
Sen sijaan jossain omakotitaloalueella ottaisin, kun voisi asuttaa vaikka saunamökkiin ja niitä kodin hommiakin olisi huomattavasti enemmän hänelle tehtäväksi.