Miksi heität roskan maahan etkä vie sitä roskikseen?
Niin, miksi? Tiedätkö että roskaaminen on äärimmäisen typerää?
Kommentit (29)
En muista vanhempieni mitenkään erityisesti tuota asiaa minulle opettaneen, mutta ikinä en roskia heitä maahan, laitan jopa jäätelöpaperin taskuun jos on pakko. Todella takaraivossa jos joku asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin viimeksi eilen maassa McDonaldsin mukin. Lähin McDonalds on kuitenkin lähes 100 km päässä.
No eihän sieltä nykyään edes saa muovipillejä niin sama ne paperit on luontoon heittää, kyllä ne maantuu
Se mukikin voi sisältää muovia pinnoitteena.. eli ei ole pelkkää paperia/pahvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin viimeksi eilen maassa McDonaldsin mukin. Lähin McDonalds on kuitenkin lähes 100 km päässä.
No eihän sieltä nykyään edes saa muovipillejä niin sama ne paperit on luontoon heittää, kyllä ne maantuu
Sä voit hillota niitä omalla pihallasi, mutta ei tarvitse muiden käyttämille alueille viskoa.
Vierailija kirjoitti:
En muista vanhempieni mitenkään erityisesti tuota asiaa minulle opettaneen, mutta ikinä en roskia heitä maahan, laitan jopa jäätelöpaperin taskuun jos on pakko. Todella takaraivossa jos joku asia.
Omalla esimerkillä on mun vanhemmat mut opettaneet. Mä taas jatkan samaa lasteni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Koiran pitäminen lemmikkinä on paljon typerämpää.
Mulla on koira, lenkkeilen sen kanssa. Kerään jätökset ja joka kerta lenkillä ollessa myös roskia.. Voin sanoa että kun koira on mulla ollut 10 vuotta niin sinä aikana olen kerännyt monta muovikassillista roskia.
Roskien kerääminen myös palkitsee, seteleitä/kolikoita olen löytänyt useita, en kuitenkaan yli 20€ seteleitä. Sormuksia, avaimia, puhelimen, tabletin jne. Ne toki olen toimittanut poliisin löytötavaroihin. Yhtä sormusta ei haettu sieltä -> sain sen itselleni määräajan umpeuduttua -> vein romukullaksi ja sain 45€
En ymmärrä nykyajan ihmisiä...heitellään jätteet siihen kohtaan, missä sattuu olemaan kun sisltö tyhjennetty.
Oletteko tosiaan niin älyvapaata porukkaa, ettei järki sano, että vie ne roskikseen...EI LUONTOON!!!???
miksi sitä ja miksi tätä
ihan niiku 4-vuotiaiden kysely ikä
Vierailija kirjoitti:
miksi sitä ja miksi tätä
ihan niiku 4-vuotiaiden kysely ikä
aha.. eli et taida älykkyydeltäsi yltää edes 4 vuotiaan tasolle?
Mä asun kantatien varrella. Pahvisten kahvimukien määrä tien varrella on huima. Jos se noutokahvi pakko juoda autossa, miksi se muki pitää viskata ikkunasta pihalle kesken matkan. Määränpäässä lienee roskis?