Auttaako koiran halaaminen ahdistukseen?
Tuntea lämmin, hyväntahtoinen ja uskollinen koira omaa sydäntään vasten, halauksessa. Auttaako ahdistukseen?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Voi auttaa. Toki muutkin lemmikit auttavat.
Esimerkiksi lemmikki nimeltä TOKI?
Koirat eivät pidä halailusta. Hommaa joku kädellinen, simpanssi tms.
Joo, koirat eivät pidä halailusta. Voit pötköttää sen vieressä, ajaa saman asian.
Hevonen on siihen yliveto. Varsinkin jos olet satulassa ja joku taluttaa. Ihan parasta.
Auttaa. Ja yhdessä nukkuminen erityisesti.
Ei auta. Osta mieluimmin lämpötyyny.
Auttaa sinua mutta aiheuttaa ahdistusta koiralle. Osta mieluummin pehmonalle.
Mulla on ollut pidempään ahdistusta ja kun katoin netistä kissavideoita, tuli ihan hirveä tarve päästä silittämään kissoja. Omat on vaan jo haudassa, enkä tiedä minne mennä tapaamaan kisuja.😞
Voi antaa tyynylle tai puullekin halauksen :)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut pidempään ahdistusta ja kun katoin netistä kissavideoita, tuli ihan hirveä tarve päästä silittämään kissoja. Omat on vaan jo haudassa, enkä tiedä minne mennä tapaamaan kisuja.😞
Sama täällä, pitäisi mennä johonkin löytöeläintaloon, jossa voi silitellä kissoja 🥰
Lipsuta sen peräaukkoa. Se on nykyisin suosittua.
Vierailija kirjoitti:
Löytöeläintaloon
Vierailija kirjoitti:
Joissakin kaupungeissa on kissakahviloita, joissa saa silittää kissoja.
Voi auttaa. Toki muutkin lemmikit auttavat.