Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykö kukaan terapiassa ilman selkeästi määritettyä syytä?

Vierailija
21.09.2008 |

Itse tahtoisin käydä jossain psykologin juttusilla, koska koen usein epävarmuutta itsestäni ja se aiheuttaa kitkaa elämässäni monella tavalla. Eli ei siis olisi mitään sellaista "syytä" tyyliin masennus tai toimintakyvyn lamauttava ahdistus tm. Onko kellään tällaisesta kokemusta? Kaikki tieto (myös hinta) kiinnostaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti haluamasi koulukunta ja googleta sopiva terapeutti. Ehdottomasti kannattaa käydä. Hinta varmaan vähän päälle satasen / käynti.

Vierailija
2/7 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on trendikästä ja muotia ravata itkemässä terapeutilla joka pienintäkin elämän vastoinkäymisiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maksat koko lystin itse, voit vaan etsiä mieleisesi terapeutin. Psykologi ei ole psykoterapeutti, eikä psykologille juttelu siis psykoterapias.

Vierailija
4/7 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta yksityisellä yleensä 80-120e 45min psykoterapiakäynnistä.

Vierailija
5/7 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme saa joka toisen naisen ajattelemaan että omien henkilökohtaisten ongelmien ratkaisu pitää ulkoistaa muille? Eikö nyt kuitenkin olisi helpompaa, nopeampaa ja halvempaa hoitaa itse omat ongelmat?

Vierailija
6/7 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääseekö joku muka enää mihinkään terapiaan ellei ole miljonääri?

Vierailija
7/7 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ihan ilmaiseksi kertoa etttä syy on äitisi.  Mutta tietysti voit siitä tiedosta maksaa monta vuotta 120 euroa viikko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän