Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidlin itsepalvelukassat ja hälyt

Vierailija
31.07.2025 |

Onko tarkoitus, että kutsutaan henkilökuntaa paikalle, kun tuotteessa on hälytin? Niitähän on nyt vaikka missä juustosta suklaalevyyn. 

Maksoin itsepalveluna ja ulosmennessä oviaukossa hälytti. Jatkoin vain, ei kukaan tullut perään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus on varmaan mennä normaalikassalle.

Vierailija
2/8 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne "metalliset" hälyt deaktivoituu kassan skannerista, joku muu hälytti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysytään haluaako kuitin kun vain sillä pääsee ulos siitä portista? 

Vierailija
4/8 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseä ärsyttää niiden itsepalvelukassojen porttien aukaisumekanismit. jos olet sinne erehtynyt menemään ostokärryjen kanssa, niin käytännössä kärryt törmää porttiin ennenkuin yllät näyttämään kuitin viivakoodia skannerille ja siitä törmäyksestä aiheutuu häly. Pitää siis aina muistaa vetää kärryjä takanaan tai kiertää kärryt ja mennä näyttämään koodia lukijalle ja sitten äkkiä käärryjen kanssa portista ulos ennenkuin se sulkeutuu. 

kaikenkaikkiaan olen alkanut vältellä kaikissa kaupoissa itsepalvelukassoja juurikin noiden portin aukaisulaitteiden vuoksi. hirveän vaivalloista ja monta kertaa olen ajatuksissani viskannut kuitin kauppakassiin ja tietenkin se aina sujahtaa jonnekin tavaroiden väliin, josta sitä saa sitten etsiä minuuttitolkulla vain päästäkseen kaupasta ulos. Ja tietenkään koskaan noina aikoina ei ole myyjää siinä itsepalvelukassalla, joka voisi avata portin ilman kuittia. 

nopeammin pääsee kun vaan menee kiltisti ns. palvelukassalle tavaroineen. 

Vierailija
5/8 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No näinhän se voi olla.  Skannasin itse huolella kaikki tuotteet. Kuitistakin näkee että on maksettu.

Ap

Vierailija
6/8 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kysytään haluaako kuitin kun vain sillä pääsee ulos siitä portista? 

Jos käyttää Lidlinnäppia, myös digitaalinen kuitti kelpaa. Ja se tulee aina, jos on näyttänyt äpin koodia.

Vierailija
7/8 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No näinhän se voi olla.  Skannasin itse huolella kaikki tuotteet. Kuitistakin näkee että on maksettu.

Ap

'jos näytät asialliselta ihmiseltä, ei hälytyksiin juuri reahoida, ne piippailee välillä mistä sattuu

Vierailija
8/8 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä itsepalvelukassoja lopetetaan paljon koska ihmiset huijaa niissä. Hyvä että henkilökunnalla säilyy työpaikat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme