Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuleeko ikävä ennätys helteitä, kun sää viilenee?

Vierailija
31.07.2025 |

Vaikka olikin nihkeätä, niin on se lämpö aina tervetullutta kuitenkin. Aurinkoa odotettiin koko pitkä talvi ja kevättä/kesää. Hyvä kesä tästä sitten kehkeytykin.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen helteet ovat Saksassakin vain normaalia kesäsäätä. Ei todella tee mieli mennä uimaan jossain 20 asteessa. Alkukesä oli niin kylmä ettei tiennyt onko lokakuu vai kesäkuu. Olen kurkkuani myöten kyllästynyt 6 kk kestäviin talviin ja suurimmaksi osaksi kylmiin kesiin. Puolet vuodesta menee talven takia hukkaan kun ulkona ei ole oikein mitään järkevää tekemistä. 

Menehän jo hoitoon hullu. Tai pidä ens turpakiinni jos puhut pelkkää paskaa.

Vierailija
22/37 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen helteet ovat Saksassakin vain normaalia kesäsäätä. Ei todella tee mieli mennä uimaan jossain 20 asteessa. Alkukesä oli niin kylmä ettei tiennyt onko lokakuu vai kesäkuu. Olen kurkkuani myöten kyllästynyt 6 kk kestäviin talviin ja suurimmaksi osaksi kylmiin kesiin. Puolet vuodesta menee talven takia hukkaan kun ulkona ei ole oikein mitään järkevää tekemistä. 

Muuta Saksaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuta Saksaan.

Afrikka vielä parempi voi saunoa siellä saatanan helteessä jokapäivä.

Vierailija
24/37 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Tykkään syksystä ja talvesta.

Vierailija
25/37 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan varmasti, varsinkin kalsarimainoksia, i love it 

Vierailija
26/37 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ikävä jo nyt hikoilua oli kiva hikoilla töissä ja kävellä ulkona perse hiessä.

Vierailija
27/37 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei edes sekunniksi, vaikka talvella olisi 40 astetta pakkasta ja raajat kuoliossa. Kesähelteet persiistä.

😀

Vierailija
28/37 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti tulee! 

Olen tulossa Suomeen kuukaudeksi ja pelkään ettei ole lämmintä. Haluaisin kokea lämpimän kesäaamun ja uinnin järvessä klo 6. 

Vierailija
29/37 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mielestäni kaikki yli +18c lämpötilat saisivat poistua Suomesta ikuisiksi ajoiksi. Itsehän viihdyn ulkona lippalakkiin, t-paitaan, verkkahousuihin pukeutuneena +12c lämpötilasta alkaen.

Vierailija
30/37 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti tulee! 

Olen tulossa Suomeen kuukaudeksi ja pelkään ettei ole lämmintä. Haluaisin kokea lämpimän kesäaamun ja uinnin järvessä klo 6. 

Todennäköisesti kolea +10 astetta ja järvi jäähtynyt jo niin kylmäksi että uintimatkasi on 5 m.

Vierailija
31/37 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti tulee! 

Järvivedet ovat nyt niin lämpimiä, että jos kohta olet tulossa, hyvin ehdit vielä uimaan. Eivät ne yhdessä yössä kylmene.

Vierailija
32/37 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule. Kalliiksi käy jatkuva viilentäminen

Vierailija
33/37 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule ikävä. Aion siivota kämpän kunnolla, pääsee taas lenkille ja kunnolla liikkumaan. Olen ollut jossain ihme pöhnässä nämä helteet. Aivosumussa ja kroppa löysänä. En enää ihmettele etelänmaiden hidasta menoa ja palvelua yhtään. 

Vierailija
34/37 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No asunnossa on 30 astetta ihan lokakuun puolelle. Ja ennen kuin joku märisee, että ei ole fyysisesti mahdollista, niin kyllä on. Kyllä on 30 astetta lokakuuhun asti!

Vierailija
35/37 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan että asunnot pysyy kuumana! 🌞🌞🌞😎😍

Vierailija
36/37 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
37/37 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule, olisi saanut loppua jo aikoja sitten nää helteet. Musta on tullut mökkihöperö jo, kun ulkona ei voi olla, pitää olla vaan sisällä suljettujen sälekaihdinten takana.

Kerrostalon ikkunasta ei näy ihmisiä eikä sisällä talossakaan kuulu mitään. Älyttömän seisahtanutta ja hiljaista. 🙂

Muutkin oleilevat kuten minä eli himassa nakkena lojuu, käy suihkussa, lepäilee ja selaa. 

Kaikkee tekemätöntä hommaa on, mut ei jaksanut eilen mitään eikä tänäänkään.