Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kai rupsahtanut tai sitten vai niin tavallinen keski ikäinen mies

Vierailija
31.07.2025 |

Niin olen kai sitten rupsahtanut tai ikä näkyy, rupsahtaa kun täyttää yli 35 mies. Olen siis tosi tavallinen ja silleen. On varmasti jotain hyviä puolia mutta on myös huonoja. Ei naiset ollenkaan minusta kiinnostu, eivät tule edes missään juttelemaan, ja ymmärrän miehen pitää tehdä aloite, mutta en liian tasokkaille tee aloitteita ja hoikille.

Kommentit (196)

Vierailija
161/196 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan paikka hiljeni :D.

Vierailija
162/196 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset ollenkaan minusta kiinnostu, eivät tule edes missään juttelemaan

vs

Minullapa onkin kaunis MIELIKUVITUStyttöystävä, menkää leipäjonoon työttömät luuserit yhyy... Ei haukuta mua yhyy.

vs

Miksen saa edes tavispullukkaa kun on vähän mahaa, mutta eipä ookkaan yhtään ja olen absolutisti, jolle holi maistuu.

vs

Kaunis mielikuvitustyttöystävä ja paljon kavereita, joita ei siis oo enkä jaksaisikaan kun niillä on oikeat tyttöystävät yhyy.

vs

En ole "pohjasakkia" yhyy... Termi, jota yritän onnistumatta ulisössöttää on: "POHJASAKKAA" (= pohjalle valuva sakka).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/196 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vs

Minullapa onkin kaunis MIELIKUVITUStyttöystävä, menkää leipäjonoon työttömät luuserit yhyy... Ei haukuta mua yhyy.

vs

Miksen saa edes tavispullukkaa kun on vähän mahaa, mutta eipä ookkaan yhtään ja olen absolutisti, jolle holi maistuu.

vs

Kaunis mielikuvitustyttöystävä ja paljon kavereita, joita ei siis oo enkä jaksaisikaan kun niillä on oikeat tyttöystävät yhyy.

vs

En ole "pohjasakkia" yhyy... Termi, jota yritän onnistumatta ulisössöttää on: "POHJASAKKAA" (= pohjalle valuva sakka).

Ihan sama mitä sä pelle ajattelet, ei kiinnosta :D

Vierailija
164/196 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää te luuserit elämäntapatyöttömät hakemaa niitä töitä :D 

Vierailija
165/196 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vs

vs

vs

vs

Ihan sama mitä sä pelle ajattelet, ei kiinnosta :D

Ihan sama mitä mä pelle ajattelen, ei kiinnosta :D

Vierailija
166/196 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ni mars ikisinkut luuserit hakemaa ees töitä että naiset teistä kiinnostuu :DD

Vierailija
167/196 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullapas on nainen ja tavalliset miehet kyllä kelpaa :D

Vierailija
168/196 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, nyt ei oo tsäänssiä alle 25 v instafitnesshottistypyyn. Joutuu tyytyyn päälle 35 v tavistylleröön. Selluliittia ja laajentuneita ihohuokosia, ehkä pari näppyä ja ohuet hiukset. Muutama liikakilo eikä irl lähelläkään photoshopattua kaunokaista. Osanotto. 

Vierailija
169/196 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, nyt ei oo tsäänssiä alle 25 v instafitnesshottistypyyn. Joutuu tyytyyn päälle 35 v tavistylleröön. Selluliittia ja laajentuneita ihohuokosia, ehkä pari näppyä ja ohuet hiukset. Muutama liikakilo eikä irl lähelläkään photoshopattua kaunokaista. Osanotto. 

Ei kiinnostais tommonen nainen tippaakaan :D

Vierailija
170/196 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisella pitää olla muotoja.

Vierailija
171/196 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tyhmempiki mies velkaantunut joka juo alkoholia kelpaa :D

Vierailija
172/196 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ni mars ikisinkut luuserit hakemaa ees töitä että naiset teistä kiinnostuu :DD

Hoida äl(l)ytön nyt vaan omat asiasi, kuten itseotetut velkasi ja mielikuvitustyttiksesi.

Vierailija
173/196 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoida äl(l)ytön nyt vaan omat asiasi, kuten itseotetut velkasi ja mielikuvitustyttiksesi.

No tuu kattoon jos et usko :D

Vierailija
174/196 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tule lattiasta kattoon enkä katsomaan. Ei katsos kiinnosta allusadut eikä edes allutotuudet. 

Vierailija
175/196 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tule lattiasta kattoon enkä katsomaan. Ei katsos kiinnosta allusadut eikä edes allutotuudet. 

Sitten voit syödä vaikka paskaa, ei mua kiinnosta, tee mitä teet elämässäs :D

Vierailija
176/196 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuserit kuvittelee jotain täälä.. menkää leipäjonoo.. työttömät. mullapas on töitä loppuelämäks :D

Vierailija
177/196 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta. Allu, tuo omituinen ihmisposetiivi, jankuttaa tasan samoja juttuja kuin viimeiset 6 vuotta. Naista tai p illua ei ole saanut vielakaan. Ei parantanut ainuttakaan asiaa. On vielakin postilla duunissa, juo liikaa, on hurjasti velkaa jne jne jne. ALLU EI VAAN TAJUUUUUUU

😄

Vierailija
178/196 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuserit kuvittelee jotain täälä.. menkää leipäjonoo.. työttömät. mullapas on töitä loppuelämäks :D

Mutta naista ei ole eikä varmaan tulekaan 

Vierailija
179/196 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta naista ei ole eikä varmaan tulekaan 

Sori mutta on kyllä : Ei ole multa pois jos et usko.

Vierailija
180/196 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelevat pellet täälä olettavat pellet, ei kiinnosta vaikka minua haukutaan, onneksi menee ihan hyvin elämä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi