Olen kai rupsahtanut tai sitten vai niin tavallinen keski ikäinen mies
Niin olen kai sitten rupsahtanut tai ikä näkyy, rupsahtaa kun täyttää yli 35 mies. Olen siis tosi tavallinen ja silleen. On varmasti jotain hyviä puolia mutta on myös huonoja. Ei naiset ollenkaan minusta kiinnostu, eivät tule edes missään juttelemaan, ja ymmärrän miehen pitää tehdä aloite, mutta en liian tasokkaille tee aloitteita ja hoikille.
Kommentit (196)
Ei naiset ollenkaan minusta kiinnostu, eivät tule edes missään juttelemaan
vs
Minullapa onkin kaunis MIELIKUVITUStyttöystävä, menkää leipäjonoon työttömät luuserit yhyy... Ei haukuta mua yhyy.
vs
Miksen saa edes tavispullukkaa kun on vähän mahaa, mutta eipä ookkaan yhtään ja olen absolutisti, jolle holi maistuu.
vs
Kaunis mielikuvitustyttöystävä ja paljon kavereita, joita ei siis oo enkä jaksaisikaan kun niillä on oikeat tyttöystävät yhyy.
vs
En ole "pohjasakkia" yhyy... Termi, jota yritän onnistumatta ulisössöttää on: "POHJASAKKAA" (= pohjalle valuva sakka).
Vierailija kirjoitti:
vs
Minullapa onkin kaunis MIELIKUVITUStyttöystävä, menkää leipäjonoon työttömät luuserit yhyy... Ei haukuta mua yhyy.
vs
Miksen saa edes tavispullukkaa kun on vähän mahaa, mutta eipä ookkaan yhtään ja olen absolutisti, jolle holi maistuu.
vs
Kaunis mielikuvitustyttöystävä ja paljon kavereita, joita ei siis oo enkä jaksaisikaan kun niillä on oikeat tyttöystävät yhyy.
vs
En ole "pohjasakkia" yhyy... Termi, jota yritän onnistumatta ulisössöttää on: "POHJASAKKAA" (= pohjalle valuva sakka).
Ihan sama mitä sä pelle ajattelet, ei kiinnosta :D
Menkää te luuserit elämäntapatyöttömät hakemaa niitä töitä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vs
vs
vs
vs
Ihan sama mitä sä pelle ajattelet, ei kiinnosta :D
Ihan sama mitä mä pelle ajattelen, ei kiinnosta :D
No ni mars ikisinkut luuserit hakemaa ees töitä että naiset teistä kiinnostuu :DD
Minullapas on nainen ja tavalliset miehet kyllä kelpaa :D
Voi ei, nyt ei oo tsäänssiä alle 25 v instafitnesshottistypyyn. Joutuu tyytyyn päälle 35 v tavistylleröön. Selluliittia ja laajentuneita ihohuokosia, ehkä pari näppyä ja ohuet hiukset. Muutama liikakilo eikä irl lähelläkään photoshopattua kaunokaista. Osanotto.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, nyt ei oo tsäänssiä alle 25 v instafitnesshottistypyyn. Joutuu tyytyyn päälle 35 v tavistylleröön. Selluliittia ja laajentuneita ihohuokosia, ehkä pari näppyä ja ohuet hiukset. Muutama liikakilo eikä irl lähelläkään photoshopattua kaunokaista. Osanotto.
Ei kiinnostais tommonen nainen tippaakaan :D
Onneksi tyhmempiki mies velkaantunut joka juo alkoholia kelpaa :D
Vierailija kirjoitti:
No ni mars ikisinkut luuserit hakemaa ees töitä että naiset teistä kiinnostuu :DD
Hoida äl(l)ytön nyt vaan omat asiasi, kuten itseotetut velkasi ja mielikuvitustyttiksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoida äl(l)ytön nyt vaan omat asiasi, kuten itseotetut velkasi ja mielikuvitustyttiksesi.
No tuu kattoon jos et usko :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tule lattiasta kattoon enkä katsomaan. Ei katsos kiinnosta allusadut eikä edes allutotuudet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tule lattiasta kattoon enkä katsomaan. Ei katsos kiinnosta allusadut eikä edes allutotuudet.
Sitten voit syödä vaikka paskaa, ei mua kiinnosta, tee mitä teet elämässäs :D
Luuserit kuvittelee jotain täälä.. menkää leipäjonoo.. työttömät. mullapas on töitä loppuelämäks :D
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta. Allu, tuo omituinen ihmisposetiivi, jankuttaa tasan samoja juttuja kuin viimeiset 6 vuotta. Naista tai p illua ei ole saanut vielakaan. Ei parantanut ainuttakaan asiaa. On vielakin postilla duunissa, juo liikaa, on hurjasti velkaa jne jne jne. ALLU EI VAAN TAJUUUUUUU
😄
Vierailija kirjoitti:
Luuserit kuvittelee jotain täälä.. menkää leipäjonoo.. työttömät. mullapas on töitä loppuelämäks :D
Mutta naista ei ole eikä varmaan tulekaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta naista ei ole eikä varmaan tulekaan
Sori mutta on kyllä : Ei ole multa pois jos et usko.
Kuvittelevat pellet täälä olettavat pellet, ei kiinnosta vaikka minua haukutaan, onneksi menee ihan hyvin elämä :D
No johan paikka hiljeni :D.