Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kai rupsahtanut tai sitten vai niin tavallinen keski ikäinen mies

Vierailija
31.07.2025 |

Niin olen kai sitten rupsahtanut tai ikä näkyy, rupsahtaa kun täyttää yli 35 mies. Olen siis tosi tavallinen ja silleen. On varmasti jotain hyviä puolia mutta on myös huonoja. Ei naiset ollenkaan minusta kiinnostu, eivät tule edes missään juttelemaan, ja ymmärrän miehen pitää tehdä aloite, mutta en liian tasokkaille tee aloitteita ja hoikille.

Kommentit (196)

Vierailija
121/196 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä elämä muuttuu tai sitten naisista on tullut vain enempi nirsoja, ettei kelpaakkaan enää oikein ketään ja viihdytään yksin tai kaveriporukassa.

Ei 40-vuotiaita yleensä kiinnosta samanlainen hengailu kuin 20-vuotiaana. Muut meni eteenpäin henkisesti. Sä jäit paikalleen jumittamaan samoja juttuja. Mut vaan pienemmällä draivilla. 

Kyllä monet kaverini juhlii tuola ja ryyppäävät joka vloppu ja käyvät baareissa, eivät halua perhettä ja lapsia.

Siinähän sulle seuraa sitten. 

Mitä ne tekee viikolla?

Vierailija
122/196 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä elämä muuttuu tai sitten naisista on tullut vain enempi nirsoja, ettei kelpaakkaan enää oikein ketään ja viihdytään yksin tai kaveriporukassa.

Ei 40-vuotiaita yleensä kiinnosta samanlainen hengailu kuin 20-vuotiaana. Muut meni eteenpäin henkisesti. Sä jäit paikalleen jumittamaan samoja juttuja. Mut vaan pienemmällä draivilla. 

Kyllä monet kaverini juhlii tuola ja ryyppäävät joka vloppu ja käyvät baareissa, eivät halua perhettä ja lapsia.

Siinähän sulle seuraa sitten. 

Mitä ne tekee viikolla?

Eivät mitään, suurin osa eläkkeellä elämäntapatyöttömiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/196 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin tuolla aikaisemmin jo, että mitä tarjottavaa sinulla olisi naiselle, jotta elämä sinun kanssasi olisi mukavaa?

Vierailija
124/196 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketään naista ei kiinnosta niin tylsä elämä kuin sulla on. 

Tai jotain baariruusua vois kiinnostaa. Olisit sille ihanan vakaa ihminen. 

Tai voisit olla jonkun yh:n satunnainen huvipoika. Jos olisit riittävän hyvä sängyssä. 

millanen elämä pitäisi olla. treenata kun hullu salilla? Käydä treeneissä, pelata futista, hyviä kavereita ystäviä, käydä viinikurssilla?

Olla aidosti kiinnostunut elämästä, ihmisistä ja asioista.  

Vierailija
125/196 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kun kiittää onneaan ettei tarvii olla mikään parikymppinen tai etsimässä suhdetta tässä maailman ajassa. Näitä tasoteorioiden mädättämiä älypäitä näemmä riittää...

Onko tämä nyt looginen tulos siinä hyperskitsokapitalismissa jossa satutaan elämään?

Onneksi mun nuoruuden aikana ehdittiin elää vielä ajassa jolloin ihmiset tapasi toisiaan pääsääntöisesti vain toisina ihmisinä (toki aina on ollut hyvännäköisiä etc), eikä minään V*tun tasoina.

T. N 40

Vierailija
126/196 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta. Allu, tuo omituinen ihmisposetiivi, jankuttaa tasan samoja juttuja kuin viimeiset 6 vuotta. Naista tai p illua ei ole saanut vielakaan. Ei parantanut ainuttakaan asiaa. On vielakin postilla duunissa, juo liikaa, on hurjasti velkaa jne jne jne. ALLU EI VAAN TAJUUUUUUU

Vierailija
127/196 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai ne ryyppää ja käy baareissa kun ei ole löytäneet parisuhdetta?

Vierailija
128/196 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot pinnallinen. Nuorena se oli ok, sun ympärillä pyöri sopivan pinnallista irtoporukkaa. Ihmiset etsi itseään. Nyt muut on kasvaneet, menneet eteenpäin elämässä. Sä oot jäänyt henkisesti siihen parin kympin korville ja turhautunut elämääsi ja siihen kun lisää normaalin vanhenemisen ulkonäössä, niin ei vaan ketään omanikäistä tai muutakaan kiinnosta. 

Niin mitä sitten?  Ei kiinnosta perhe ja lapset.

Monia, lähes kaikkia 30-40 -vuotiaita kiinnostaa. Sen sijaan bilettäminen ja ryypiskely ei.

Vierailija
129/196 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo muutamaan kertaan pyytanyt sinua laittamaan s-postin kommentteihin; voin olla kaverisi. N 38.

Vierailija
130/196 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai ne ryyppää ja käy baareissa kun ei ole löytäneet parisuhdetta?

kyllä monet ryyppää joo

Vierailija
131/196 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot pinnallinen. Nuorena se oli ok, sun ympärillä pyöri sopivan pinnallista irtoporukkaa. Ihmiset etsi itseään. Nyt muut on kasvaneet, menneet eteenpäin elämässä. Sä oot jäänyt henkisesti siihen parin kympin korville ja turhautunut elämääsi ja siihen kun lisää normaalin vanhenemisen ulkonäössä, niin ei vaan ketään omanikäistä tai muutakaan kiinnosta. 

Niin mitä sitten?  Ei kiinnosta perhe ja lapset.

Monia, lähes kaikkia 30-40 -vuotiaita kiinnostaa. Sen sijaan bilettäminen ja ryypiskely ei.

Ei kyllä kiinnosta perhe ei tippaakaan.

Vierailija
132/196 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kun olin esim 25 v niin naiset tuli itse juttelemaan jopa iskemään tai oli enempi seuraa naisista, nyt ei ole edes naisia ystävänä

uikuta lisää niin ehkä kiinnostuvat

Vierailija
133/196 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kun olin esim 25 v niin naiset tuli itse juttelemaan jopa iskemään tai oli enempi seuraa naisista, nyt ei ole edes naisia ystävänä

uikuta lisää niin ehkä kiinnostuvat

No ennen niitä kiinnosti

Vierailija
134/196 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta. Allu, tuo omituinen ihmisposetiivi, jankuttaa tasan samoja juttuja kuin viimeiset 6 vuotta. Naista tai p illua ei ole saanut vielakaan. Ei parantanut ainuttakaan asiaa. On vielakin postilla duunissa, juo liikaa, on hurjasti velkaa jne jne jne. ALLU EI VAAN TAJUUUUUUU

joo joo vedä sä vaikka päähäsi

Vierailija
135/196 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sekopäitä ihmisiä on, kyllä sinkkuna on niin mahtavaa, naista ei tarvi mihkään, yksin pärjää voi vaikka pelata pelejä.

Vierailija
136/196 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi huokaus sun kanssasi Allu. Mene sinne Verneriin. Mutta muista, naisia ei saa ahdistella. 

Vierailija
137/196 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi huokaus sun kanssasi Allu. Mene sinne Verneriin. Mutta muista, naisia ei saa ahdistella. 

Mä en ole allu ja en ole kehitysvammainen, mene itse vaikka vetämään kätees.

Vierailija
138/196 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naiset varmasti tykkää miehestä joka ei joka vloppu ryyppää ja tuhlaa rahojansa, ymmärrän, ja pitäs vielä urheillakki, ei aina vaan jaksa, eivät ymmärrä että työ vie kaiken voiman.

Vierailija
139/196 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi kun kiittää onneaan ettei tarvii olla mikään parikymppinen tai etsimässä suhdetta tässä maailman ajassa. Näitä tasoteorioiden mädättämiä älypäitä näemmä riittää...

Onko tämä nyt looginen tulos siinä hyperskitsokapitalismissa jossa satutaan elämään?

Onneksi mun nuoruuden aikana ehdittiin elää vielä ajassa jolloin ihmiset tapasi toisiaan pääsääntöisesti vain toisina ihmisinä (toki aina on ollut hyvännäköisiä etc), eikä minään V*tun tasoina.

T. N 40

Oon 43 v ja sain parikymmentä vuotta sitten lukenattomat kerrat pakit miehiltä ulkonäköni vuoksi (kerran esim miehen jolle menin juttelemaan, kaveri sanoi että ko mies tapailee lähinnä malleja). Kyllä tasoja on aina ollut, sinä vain olit riittävän kaunis jotta sait aina haluamasi miehen. 

Vierailija
140/196 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. N 40

Oon 43 v ja sain parikymmentä vuotta sitten lukenattomat kerrat pakit miehiltä ulkonäköni vuoksi (kerran esim miehen jolle menin juttelemaan, kaveri sanoi että ko mies tapailee lähinnä malleja). Kyllä tasoja on aina ollut, sinä vain olit riittävän kaunis jotta sait aina haluamasi miehen. 

Kyllä minäkin sain nuorempana ja laihempana. .t 41 v mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi