Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kai rupsahtanut tai sitten vai niin tavallinen keski ikäinen mies

Vierailija
31.07.2025 |

Niin olen kai sitten rupsahtanut tai ikä näkyy, rupsahtaa kun täyttää yli 35 mies. Olen siis tosi tavallinen ja silleen. On varmasti jotain hyviä puolia mutta on myös huonoja. Ei naiset ollenkaan minusta kiinnostu, eivät tule edes missään juttelemaan, ja ymmärrän miehen pitää tehdä aloite, mutta en liian tasokkaille tee aloitteita ja hoikille.

Kommentit (196)

Vierailija
141/196 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisista vain tullut aika kranttuja nykyään ymmärrän toki, moni menee urallaan eteenpäin ja on rahaa ja kaikkee, mutta toiset pyörii paikallani, minulle on ainaski tärkeetä että käyn viihteellä ja tuleehan sitä alkoholia juotua.

Vierailija
142/196 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama. muutaman viime vuoden aikana alkanut tosissaan ukkoutumaan. osaan peilin eteen viedä itseni siinä kulmassa että voin kuvitella näyttäväni kutakuinkin ikuiselta 25-vuotiaalta pienellä iän luomalla lisächarmilla. mutta sitten kun vahingossa näkee jostain peilikuvansa niin keski-ikäinen ukko sieltä katsoo takaisin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/196 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisista vain tullut aika kranttuja nykyään ymmärrän toki, moni menee urallaan eteenpäin ja on rahaa ja kaikkee, mutta toiset pyörii paikallani, minulle on ainaski tärkeetä että käyn viihteellä ja tuleehan sitä alkoholia juotua.

Ok, Allu. Voit nyt lopettaa jankutuksen 🥱🥱🥱

Vierailija
144/196 |
01.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, Allu. Voit nyt lopettaa jankutuksen 🥱🥱🥱

MIksi ei saisi valittaa ja jankuttaa? En ole Allu.

Vierailija
145/196 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on se, että et osaa lähestyä naisia. Eikä kukaan nainen aio lähestyä kaltaistasi lihavaa, pullaposkista, huonon hygienian omaavaa huonosti pukeutuvaa agressiivista lapsellista jälkeenjäänyttä idioottia. Sulla on melkein 50 tonnia velkaa, alkoholiongelma, pieni pippeli ja syöt karkkia ja roskaruokaa kuin minäkin kakara. Olet kertonut meille kaiken tuon ylläolevan joten turha haistatella. Olet myös kertonut että äitisi pyykkää ja käy kaupoilla puolestasi. Olet lyönyt ja töninyt naisia. Siis ihan oikeasti Allu, hyväksy nyt se että jäät yksin. Olisi helpompi elää itsesi kanssa, kun tiedostat tämän.

Vierailija
146/196 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on se, että et osaa lähestyä naisia. Eikä kukaan nainen aio lähestyä kaltaistasi lihavaa, pullaposkista, huonon hygienian omaavaa huonosti pukeutuvaa agressiivista lapsellista jälkeenjäänyttä idioottia. Sulla on melkein 50 tonnia velkaa, alkoholiongelma, pieni pippeli ja syöt karkkia ja roskaruokaa kuin minäkin kakara. Olet kertonut meille kaiken tuon ylläolevan joten turha haistatella. Olet myös kertonut että äitisi pyykkää ja käy kaupoilla puolestasi. Olet lyönyt ja töninyt naisia. Siis ihan oikeasti Allu, hyväksy nyt se että jäät yksin. Olisi helpompi elää itsesi kanssa, kun tiedostat tämän.

Joo joo hauku vähä lisää ei kiinnosta, mä en ole tommoinen, sitäpaitsi mä seurustelen, sä olet varmaa ikuinen luuseri sinkku :DD Hahah.

Vierailija
147/196 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori en ole lihava, velkaa on monella, monet juo alkoholia. Yleensä ihmiset syö herkkuja, hitto mikä idiootti olet.  

Vierailija
148/196 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks en välitä vaikka minusta jauhetaan paskaa, ei kiinnosta tippaakaan :D.

Vierailija
149/196 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet ei saa kumppania koskaan, minulla on  :D.

Vierailija
150/196 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIkä pelle saatana itse olet haukkuja!!!

Vierailija
151/196 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli aina kun ihmiset ei osaa erottaa valheita totuudesta. Jos jotkut puhuu paskaa tärkeintä on miten sen ottaa. Puhuuko oikeasti ?  Uskotteleeko että puhuu? Ihan sama. Vain niihin mitä sanotaan päin naamaa kannattaa vastata jotain. Ei aina niihinkään. 

Vierailija
152/196 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääli aina kun ihmiset ei osaa erottaa valheita totuudesta. Jos jotkut puhuu paskaa tärkeintä on miten sen ottaa. Puhuuko oikeasti ?  Uskotteleeko että puhuu? Ihan sama. Vain niihin mitä sanotaan päin naamaa kannattaa vastata jotain. Ei aina niihinkään. 

No en ihan ymmärrä kun haukutaan säälittävä mieslapsi tai jotain vastaavaa kun ei se ole totta.

Vierailija
153/196 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähä muutenkin porukka olettaa ihme paskaa täälä, joka ei oo ees totta :D  Ihanko ihminen ei saisi juoda alkoholia tai sillä ei saisi olla velkaa, ei saisi olla ees lihavakaan :DDD

Vierailija
154/196 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on teillä tuhdeilla keski-ikäisillä miehillä, joilla oma hoikkuus on vain etäinen haave. 

Vierailija
155/196 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on teillä tuhdeilla keski-ikäisillä miehillä, joilla oma hoikkuus on vain etäinen haave. 

Vierailija
156/196 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole edes lihava :D

Vierailija
157/196 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet av:n raivostuttavin jankkaaja, ja epäilemättä olet sitä myös normielämässä. En haluaisi tutustua sinuun mistään hinnasta.

Vierailija
158/196 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet av:n raivostuttavin jankkaaja, ja epäilemättä olet sitä myös normielämässä. En haluaisi tutustua sinuun mistään hinnasta.

MIkä itse olet ? Mitähän vikaa sinussa on kerro nyt pois?

Vierailija
159/196 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minulla on kaunis tyttöystävä, menkää te luuserit sinne leipäjoonoon hakemaan ruokaa :D

Vierailija
160/196 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa mitä pellejä koko mesta täynnä ei voi ku nauraa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän