Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pysty unohtamaan exää

Vierailija
31.07.2025 |

Olimme suhteessa jonkin aikaa. Suhde loppui minun toimesta, kun meille tuli pieni riita ja sanoin etten enää välitä ja saa tehdä aivan mitä haluaa. Tämä siis tehtiin viestittelyn välityksellä. Sitten mies vain suoraan esti, hän ei edes sanonut mitään. Aiemmin kylläkin olen jättänyt hänet kaksi kertaa, niin suuri virhe. Tämä viimeisin taisi olla hänelle viimeinen pisara. Hän ei halua olla missään yhteydessä.

Nyt on kulunut kuukausi, lyhyt aika, mutta en pysty unohtamaan. Olen tutustunut yhteen mieheen, johon saatan olla ihastunutkin. Toinenkin mies, tosin ystävä, on ollut tässä tukenani. 

Miten pystyn unohtamaan? Tuntuu niin vaikealta :( Ajattelen häntä jatkuvasti. Hänen jälkeensä mikään ei ole tuntunut samalta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä trolli joltain työhön suuntaavalla keski-ikäiseltä mieheltä. Päivä sujuu mukavasti vauvapalstaa lukiessa? Tee Harri töitä!

Vierailija
2/2 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausi? Etkä "pysty unohtamaan". Ei kai nyt kuukaudessa unohdetakaan, ellei olla jo vaikean dementian asteella. Luulin avausta lukiessasi, että asiasta on kulunut vuosia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi