Tulehtuneet silmät, ihotulehdus
Heräsin aamulla kipuun silmissä. Silmät punoittaa. Sattuu. Yöllä hikoilin paljon. Tämän lisäksi iho on tulehtunut. Helle. Lääkkeet. Lääkäriin.
Kommentit (8)
Kai sitä nyt jonkin näistä oireista saa hoidettua pois. Ihotulehdus antibiooteilla nyt esim.
Silmänpuhdistuslappuja saa ostettua apteekista ilman reseptiä, mulla ainakin auttanut silmätulehduksessa.
Vierailija kirjoitti:
Silmänpuhdistuslappuja saa ostettua apteekista ilman reseptiä, mulla ainakin auttanut silmätulehduksessa.
Olen tilannut Temusta erilaisia silmälappuja, silmämaskeja. Painomaskin, päähuoun jne. Nukun silmät raollaan. Luulen, että näissä lapuissa on huonoja aineita. Lisäksi pesen pesukoneessa, siitä jää pesuainejäämiä. Koko yön olen hikoillut, tämäkin ärsyttää silmiä. Tänään heräsin kipuun silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tilannut Temusta erilaisia silmälappuja, silmämaskeja. Painomaskin, päähuoun jne. Nukun silmät raollaan. Luulen, että näissä lapuissa on huonoja aineita. Lisäksi pesen pesukoneessa, siitä jää pesuainejäämiä. Koko yön olen hikoillut, tämäkin ärsyttää silmiä. Tänään heräsin kipuun silmissä.
Luulen myös. Että stressi aiheuttaa tämän. Ihokin on taas tulehtunut, kulkee käsikädessä.
Vierailija kirjoitti:
Allergiaa?
Se voi olla myös. Noi silmälaput ja pesuainejäämät. Pitää taas pestä noi silmämaskit ilman pesuainetta koneessa. Laitan geeliä yöksi silmään, niin pakko pestä. Siinäkin alkaa bakteerit muhimaan, jos monta yötä käyttää.
Uusi mielia-alalääke, ehkä saa silmät tulehtumaan. Tämä sairas kuumuus. Hikoilin koko yön.
Vierailija kirjoitti:
Meen tänään ihan silmälääkärille. Ei tästä tule kesää muuten. Ehkä antibioottia sitten silmiin.
Usko loppuu. Mielialalääkkeiden kokeiluja vuosi. Voimakas stressi elämäntilanteesta. Kaikenlaisia fyysisiä oireita.