Mikä hyönteinen olisit, jos pitäisi valita?
Olisitko mahdollisesti sievä perhonen vaiko kenties touhukas lantakuoriainen, vai jotain muuta?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Kimalainen. Pörräisin kukasta kukkaan pörröinen peppu pystyssä ja nukahtaisin ruusun terälehdille.
Samis :) Tarkennan vielä että olisin mantukimalainen, suurella keltamustalla ja valkopeppuisella turkilla ja äänekkäällä surinalla.
Paarma ja ärsyttäisin inhottavia ihmisiä ja sitten pistän.
Mehiläisenä sais sentään syödä hunajaa, eikä raatoja tai paskaa. Ja olis paljon kavereita.
Sudenkorento. Vetelisin kasallisen v#%^&pää-paarmooja aamupalaksi, toisen mokoman lounaaksi ja sitten vielä iltapalaksi. Helpottaisin ihmisiä omalta osaltani.
Mä varmaan olisin muurahainen. Mitään muuta koko elämässä kuin töitä, töitä ja töitä.
Rukoilijasirkkanaaras syö puolisonsa parittelun jälkeen..😬
Vierailija kirjoitti:
Mä varmaan olisin muurahainen. Mitään muuta koko elämässä kuin töitä, töitä ja töitä.
Mä taas hippinä olen heinäsirkka. Töitä vaan sen verran että pääsee taas reissuun, ei huolta huomisesta. Terkut Norjasta.
Minäkin olisin kimalainen. Ne saavat nauttia kauniista Suomen kesästä verkkaiseen tahtiinsa, ja kaikki tietävät että kimalaiset ovat viattomia ja pelkästään rakastavat niitä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Olisin Hepokatti maantiellä poikittain🦗
Mää oisin hyttinen...aina ku lentää lehahdan paikalle inisee, ni kaikki rupee taputtamaan. Encore onkin sit eri jutska!
Faith kirjoitti:
Minäkin olisin kimalainen. Ne saavat nauttia kauniista Suomen kesästä verkkaiseen tahtiinsa, ja kaikki tietävät että kimalaiset ovat viattomia ja pelkästään rakastavat niitä.
Eikä mikään muu hyönteinen yritä saalistaa muskelikimalaista kun saavat kuitenkin itse selkäänsä. Suvereeni ötökkä.
Pommittajakuoriainen. Hyönteismaailman pikku kemisti, joks ampuu 2-komponenttikranaatteja takapuolestaan.