mtv katsomo lopetti frendien näyttämisen!!!
Miksi? Kesken Monican ja Chandleri häiden vielä!
Kommentit (51)
MTV katsomo on ilman Britboxia täysin turha. Sieltä ei tule yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti joku oikeasti hankkii MTV Katsomon? Oletko joku 70-vuotias?!
Mä olen hankkinut. Katselen Emmerdale, Tämä on tämä ja Suurmestaria... syksyä odotellessa, niin tarjonta lisääntyy.
N28, ei niin eläkkeellä.
Hyi hitto, mitä paskaa! Oletko vakavissasi? Emmerdalea tulee TV:stä joka päivä. Noita muita en edes katsoisi vaikka maksettaisiin. Minulla on kuukausi kerrallaan aina joku suoratoisto: Netflix, HBO Max, Disney+, AppleTV, Amazon Prime. Katson ja seuraan niistä laatusarjoja, mitä ei mistään muualta löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen hankkinut. Katselen Emmerdale, Tämä on tämä ja Suurmestaria... syksyä odotellessa, niin tarjonta lisääntyy.
N28, ei niin eläkkeellä.
Hyi hitto, mitä paskaa! Oletko vakavissasi? Emmerdalea tulee TV:stä joka päivä. Noita muita en edes katsoisi vaikka maksettaisiin. Minulla on kuukausi kerrallaan aina joku suoratoisto: Netflix, HBO Max, Disney+, AppleTV, Amazon Prime. Katson ja seuraan niistä laatusarjoja, mitä ei mistään muualta löydy.
Sanoo tyyppi vauvapalstalla itkien Frendien perään. :D
Ei yllätä. MTV:llä (tai Sub) ei ole koskaan välittänyt siitä, jos nyt jokin uusintasarja jää kesken tai esimerkiksi kaksiosaisen sarjan toinen osa jää kokonaan näyttämättä (näinkin on oikeasti käynyt).
Joku kirjoittikin jo ketjussa, että Britboxin katoaminen jäi harmittamaan. Hän oli aivan oikeassa, eikä Britboxin tilalle ole tullut mitään yhtä laadukasta, mahtaneeko koskaan tullakaan?
Vierailija kirjoitti:
Ei yllätä. MTV:llä (tai Sub) ei ole koskaan välittänyt siitä, jos nyt jokin uusintasarja jää kesken tai esimerkiksi kaksiosaisen sarjan toinen osa jää kokonaan näyttämättä (näinkin on oikeasti käynyt).
Joku kirjoittikin jo ketjussa, että Britboxin katoaminen jäi harmittamaan. Hän oli aivan oikeassa, eikä Britboxin tilalle ole tullut mitään yhtä laadukasta, mahtaneeko koskaan tullakaan?
Onko Britbox siis näiden kanavien joku maksullinen?
https://www.mtv.fi/ohjelma/e84bff58d47ebbf96a40/frendit
MITÄ horisette, onhan tuolla, osa yksi ja kaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N28, ei niin eläkkeellä.
Sanoo tyyppi vauvapalstalla itkien Frendien perään. :D
En ole ap. Enkä todellakaan itse friendien perään. Ne on tullut jatkuvalla syötöllä 20 vuotta uusintana televisiosta sen jälkeen kun sarjan tuotanto loppui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole mikään roskasarja, vaan erittäin kiinnostava sosiologinen tutkimuskohde. Kertoo ajastaan hyvin paljon, esim. siitä, että se, mikä nyt meille näyttäytyy normaalina, esiteltiin vitsien kautta jo 20-30 vuotta sitten. Muuten eil olisi mennyt yleisölle läpi. Ollut osaltaan aloittamassa ja normalisoimassa monenlaisia yhteiskunnallisia ilmiöitä, kuten deittailukulttuuria, sukupuolivähemmistöjen hyväksymistä, ja perhenormit ylittävää kaverikulttuuria.
NO ei todellakaan ollut!
Sanoppa äkkiä joku homo siitä alkupään sarjasta, joku "muunmaalainen" joku "einiinrikas" yms, naimisiin on pakko pääsrä, ei seksiä ennen avioliittoa jnejne
Esimerkiksi Chandlerin isä on niin homo kuin crossdresser, monilla on rahaongelmia sarjan aikana, esim Joeylla ja Monicalla, Paolo on italialainen, samoin Joeyn mummo, KUKAAN hahmoista ei säästänyt neitsyyttään avioliittoon asti. Miks ees oot täällä haukkumassa Frendejä, kun et ole kommenttisi perusteella niitä edes ikinä katsonut?
MIKSI FRENDEJÄ EI NÄYTETÄ. Miten te voitte sanoa että ei pitäisi näyttää kun niitä aina tulee sen takia just pitäisikin näkyä. Se on jotain mitä voit luottaa että aina ja ikuisesti tulee telkkarista ei sitä voi poistaa
Sullla on 40 vuotta ollut aikaa sitä katsoa, joka päivä.
Osta dvd:nä kotiisi, jos on pakko tuota paskaa katsoa.