mtv katsomo lopetti frendien näyttämisen!!!
Miksi? Kesken Monican ja Chandleri häiden vielä!
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole mikään roskasarja, vaan erittäin kiinnostava sosiologinen tutkimuskohde. Kertoo ajastaan hyvin paljon, esim. siitä, että se, mikä nyt meille näyttäytyy normaalina, esiteltiin vitsien kautta jo 20-30 vuotta sitten. Muuten eil olisi mennyt yleisölle läpi. Ollut osaltaan aloittamassa ja normalisoimassa monenlaisia yhteiskunnallisia ilmiöitä, kuten deittailukulttuuria, sukupuolivähemmistöjen hyväksymistä, ja perhenormit ylittävää kaverikulttuuria.
Jaa. Vai niin. No, jotkut tykkää, toiset ei.
Vierailija kirjoitti:
Menisit töihin
Itse asiassa, Frendien katselu on työtäni. Teen sarjasta väitöskirjaa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä näkee, ei ainakaan Netflix.
HBO Max.
Nostalgia ei ole mikään vähäpätöinen kuriositeetti vaan tehokas tapa myydä ihmisille asioita.
näyttäähän tuo siellä olevan Kausi 17 ja katsomisaikaa 31.7 asti
Vierailija kirjoitti:
näyttäähän tuo siellä olevan Kausi 17 ja katsomisaikaa 31.7 asti
ja jaksot 17-24/24
Nyt kun loppuisivat vielä Bondit, Poliisiopistot, Rillit Huurussa ja Uunot, niin maailma olisi parempi paikka elää.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti joku oikeasti hankkii MTV Katsomon? Oletko joku 70-vuotias?!
ei sitä tarvitse hankkia, tuollahan tuo netissä on!
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole mikään roskasarja, vaan erittäin kiinnostava sosiologinen tutkimuskohde. Kertoo ajastaan hyvin paljon, esim. siitä, että se, mikä nyt meille näyttäytyy normaalina, esiteltiin vitsien kautta jo 20-30 vuotta sitten. Muuten eil olisi mennyt yleisölle läpi. Ollut osaltaan aloittamassa ja normalisoimassa monenlaisia yhteiskunnallisia ilmiöitä, kuten deittailukulttuuria, sukupuolivähemmistöjen hyväksymistä, ja perhenormit ylittävää kaverikulttuuria.
NO ei todellakaan ollut!
Sanoppa äkkiä joku homo siitä alkupään sarjasta, joku "muunmaalainen" joku "einiinrikas" yms, naimisiin on pakko pääsrä, ei seksiä ennen avioliittoa jnejne
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun loppuisivat vielä Bondit, Poliisiopistot, Rillit Huurussa ja Uunot, niin maailma olisi parempi paikka elää.
Maksaako joku näistä, tsissus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole, vaan ihan nelivitonen. Lähinnä Frendien ja elokuvien takia oon katellu. Nyt kesällä enemmän, koska lomalla parasta on laittaa frendit pyörimään ja muistella lineaarisen tv:n kulta-aikaa. Frendit tuli kerran viikossa arki-iltana ja uusintakierroksella sunnuntain komediaputkessa. Liittyy hyviä muistoja.
Ei tuon ikäisellä pitäisi olla sellaisia muistoja paitsi jos isoäitisi kasvatti sinut jossain Kainuussa.
Vierailija kirjoitti:
Anistonin nännit😍
Kudrowin pitkä kaula😜
Vierailija kirjoitti:
Mä olen hankkinut. Katselen Emmerdale, Tämä on tämä ja Suurmestaria... syksyä odotellessa, niin tarjonta lisääntyy.
N28, ei niin eläkkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NO ei todellakaan ollut!
Sanoppa äkkiä joku homo siitä alkupään sarjasta, joku "muunmaalainen" joku "einiinrikas" yms, naimisiin on pakko pääsrä, ei seksiä ennen avioliittoa jnejne
Sitäpaitsi Joeyä ei nähdä kalsareissa varmaan kertaakaan satojen jaksojen aikana, vaikka hänellä olisi ollut mitä näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menisit töihin
Itse asiassa, Frendien katselu on työtäni. Teen sarjasta väitöskirjaa.
Tunnistettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen hankkinut. Katselen Emmerdale, Tämä on tämä ja Suurmestaria... syksyä odotellessa, niin tarjonta lisääntyy.
N28, ei niin eläkkeellä.
Tätiytyminen ei katso ikää.
No olisihan se kiva, että kanavat ottaisivat vähitellen uusiakin ohjelmia valikoimaansa. Onhan nämä komedia-sarjat jo nähty niin sataan kertaan. Mutta ei taida olla varaa uusiin.
tuli kesä ja pitää saada tilaa wallanderille (uusintakierros 982875276)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N28, ei niin eläkkeellä.
Tätiytyminen ei katso ikää.
Ei niin. Mutta se on eri asia kuin eläke ja mummoutuminenkin. Sain mummola kyltin kavereilta jo 20v lahjaksi. Kun mulla oli aina ruuat ja pullat pöydässä, kun tulivat käymään. Minussa on aina asunut pieni mummo ja sen takia viihtynen tälläkin palstalla. omieni joukossa.
Olen katsonut sarjan läpi 19 kertaa, ja joka ikisellä kerralla katsomiskokemuksesta saa irti uusia näkökulmia. Miksi luulet, että tätä sarjaa on näytetty uusintana 20 vuotta, mutta esim. Ally McBealia ei muista varmaan edes Calista Flockhart?