***ENSKATTARET MAANANTAIHIN***
Aloitan pinon, mutta tulen surffailemaan sit vasta kun joku muukin on täällä ettei mee ihan yksinpuheluksi.. ;)
Mukavaa maanantaita!
Mammis + Tiitiäinen 39+3
Tässä ois LA-SU turinat:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9960401&p=1&tmode=1&smode…
Kommentit (23)
Huh huh, MAMMIKSELLA aikamoinen päivä! Ei ihme, että väsyttää! No, tulipas kenraali sitten vedettyä, toivottavasti pian pääset tiitiäistä noutamaan!! Ja hyvä, että oot tiitiäisellekin jo asukokonaisuudet valkannut:=)
LISBETILLÄ hyvät neuvolakuulumiset ¿ hyvä, ettei supparit ole vielä tehneet tuhojaan!
HANILLA taas mukavia kommentteja ¿ ja kyllä Sampo-poitsu on niiii-iiin suloinen!! Ihanko ne tossa 2kk iässä on jo noin ¿vauvoja¿?
Oululaisten treffit kuulostaa kivalle ¿ ihan harmittaa, että on nii pitkä matka☺
KESIS oli tehnyt painonpudotusenkan!! JEE!!! Kiitos lohtukommenteista:=)
VIIPULILLA rohkaiseva synnytyskertomus ¿ ja ihana Piksu!! Suloiset selkeät piirteet on Piksulla:=) ONNEA vielä kovasti!!!
ÄITYLILLÄ on kanssa jo hienosti viikkoja kasassa ¿ ja krampit vaivaa! Mulla kanssa aiemmin vaivasi kovasti, mutta nyt helpottaneet ¿ liekkö yhtään osuutta magnesiumilla, jota otan yhden tabun aamulla ja yhden illalla?
COLTSFOOTILLA pahatukka-päivä ja muuta ¿murehdittavaa¿ ¿ saitko mokkapaloja väännettyä? Mulla oli tänään siivousvapaapäivä ¿ muuten tuntuukin, että joka pivä saa jossain nurkassa luuttua heiluttaa ¿ voi tätä kotitöiden määrää! (meillä kokonaan moolin harteilla:=(
LEENIKSELLÄ kummia akupunktuurikuulumisia...johan nyt on markkinat, jos ei junioria ala kuulumaan ¿ arghhhh! Noinkohan sitä tohon kokemukseen voisi luottaa?? Ootko sä vielä menossa lekurille tai johonkin arvioon? Hyvä sentään, että räkä tulee ulos;=)
SERELLÄKIN ollut masista ilmassa ¿ juuh, mooli popsi kanssa mielialalääkkeitä ennen raskautta. Ja eiköhän se vaavi sieltä ala pian ulostautua ¿ oothan buukannut pääsiäisen pyhät täyteen kaikkea menoa?
KANELILLE suppareita ¿ hienoa, että T&V ovat viihtyneet massussa hyvin! Sanovat, että täysiaikaiset vauvat nukkuvat ja syövät paljon paremmin kuin ennenaikaiset:=) mooli sympatiseeraa kaksosten odottajia, kun on itse kaksonen ¿ se on hienoa!!
Kiva, että joku muukin oli saanut nukuttua ¿ toivon kaikille enskoille rauhallisia levollisia unosia ensi yöksi! Pidän tabuttoman yön, saas nähdä, tuleeko uni simmuun... tänään mukava päivä, reippailin salilla ja lumpustin stockalla ja suunnittelin ostoksia. Hei, onko se tosiaan niin, että mun kavion koko tai muoto voipi tässä loppumetreillä muuttua, ettei mitään kenkiä kandee ostaa nyt ¿ nyt kavio pysynyt ihan ennallaan? Kyselee hölmöjä mooli...
- mooli edelleen 34+3
[color=#8B008B]Home sweet home..
Kättärillä oltiin pari tuntia.. Siitä about tunti käyrillä, Tiitiäinen veti iltajumppaa ja sykkeet loikki 145-180 välillä. Veri-, pissakoe ok, ultraus kertoi että napanuoran virtaus sekä istukka toimiipi ihan mallikkaasti ja lapsivettäkin on sopivasti. Painoarviota heitti 3,3-3,4kg.. Et silleen. KE seuraavan kerran neuvolaan ja taas parin päivän välein vahditaan paineita + pissakoetta.. Että tehtiin vähän niin kuin kenraaliharjoitus. ;) Otettiin nimittäin varalta kaikki kamat mukaan. Mieskin oli ihan täpinöissään että ei kun synnyttämään. No, ei Tiitiäinen taida vielä olla valmis.
Kiitos VIIPULIlle synnytyskertomuksesta ja vielä kerran ONNITTELUT! :)
Muuta en nyt kykene kommentoimaan. Pakko mennä soffalle miehen kainaloon hellittäväksi, oon aika poikki (vaikka en oo mitään tehnyt koko päivänä).. Huomiseen!
Mammis[/color]