Paljonko deittailuun joutuu käyttämään rahaa nykyään?
Kommentit (27)
Kampaaja, meikki ja vaatteet + treffeillä omat kulut. 500 eurosta ylöspäin siis.
1kk maksullinen Tinder, en muista hintaa
Vierailija kirjoitti:
Kampaaja, meikki ja vaatteet + treffeillä omat kulut. 500 eurosta ylöspäin siis.
Käyn kampaajalla, meikkaan ja käytän vaatteita muutenkin kuin deittaillessa
Nettiyhteys, joka tosin olisi muutenkin. Kuukausilippu, joka tosin olisi muutenkin. Ehkä kaffet ja pullat? Muutama euro siis silloin kun viitsin treffeillä käydä.
En tiedä edes mitä treffeillä kuuluisi tehdä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn kampaajalla, meikkaan ja käytän vaatteita muutenkin kuin deittaillessa
Ja minä juon kahvia ja syön ruokaakin muuten kuin deittaillessa, mutta miten se liittyy asiaan?
Baarissa 100e per ilta. Riippuu montako iltaa menee.
Taisi olla noin 20-30e kerta silloin kun tarjosin itse. Käytiin joko keilaamassa tai biljardia pelaamassa. Sillä tavalla sai jotenkin heti tuntuman siitä miten henkilö käyttäytyy jos esim peli ei mene niin kuin hän haluaa tai tekee huonon lyönnin.
En koskaan menisi mihinkään syömään ekalla kerralla. Jotenkin todella oudontuntuista vaan istua, syödä ja sitten yrittää keksiä juteltavaa.
Vierailija kirjoitti: Taisi olla noin 20-30e kerta silloin kun tarjosin itse. Käytiin joko keilaamassa tai biljardia pelaamassa. Sillä tavalla sai jotenkin heti tuntuman siitä miten henkilö käyttäytyy jos esim peli ei mene niin kuin hän haluaa tai tekee huonon lyönnin. En koskaan menisi mihinkään syömään ekalla kerralla. Jotenkin todella oudontuntuista vaan istua, syödä ja sitten yrittää keksiä juteltavaa.
En koe miellyttäväksi ihmistä, joka ei keksi juteltavaa
Olen käynyt treffeillä 50 Miehen kanssa eikä vieläkään ole löytynyt ketään, jonka kanssa kiinnostus olisi molemminpuolista. Vain kahdet ilmaiset kävelyt treffit ollut, tosin toiseen paikkaan jouduin menemään bussilla ja siis maksamaan yht. 6€ paikallisliikenteen liput.
Eli 48 treffit, joista suurin osa ollut joko illallinen/lounas/brunssi, sitten muutama kahvittelu. Kahvilassa kukaan mies ei tarjonnut, illallisella/lounaalla ehkä joku 9-10 miestä on halunnut tarjota minulle. Itse olen tarjonnut kolmelle miehelle. Näiden tarjoamisten yhteissumma on n. 70€. Mua ei ainakaan haitta, että joudun maksamaan omat safkansa, mutta se kyrsii, jos olen joutunut tarjoamaan tuntemattomille ihmisille pienestä palkastani.
Vierailija kirjoitti: Taisi olla noin 20-30e kerta silloin kun tarjosin itse. Käytiin joko keilaamassa tai biljardia pelaamassa. Sillä tavalla sai jotenkin heti tuntuman siitä miten henkilö käyttäytyy jos esim peli ei mene niin kuin hän haluaa tai tekee huonon lyönnin. En koskaan menisi mihinkään syömään ekalla kerralla. Jotenkin todella oudontuntuista vaan istua, syödä ja sitten yrittää keksiä juteltavaa.
Oletko mies vai nainen? Minusta ravintolassa kaverin/deittikumppanin kanssa syöminen on ihan normaalia ja kivaa
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt treffeillä 50 Miehen kanssa eikä vieläkään ole löytynyt ketään, jonka kanssa kiinnostus olisi molemminpuolista. Vain kahdet ilmaiset kävelyt treffit ollut, tosin toiseen paikkaan jouduin menemään bussilla ja siis maksamaan yht. 6€ paikallisliikenteen liput.
Eli 48 treffit, joista suurin osa ollut joko illallinen/lounas/brunssi, sitten muutama kahvittelu. Kahvilassa kukaan mies ei tarjonnut, illallisella/lounaalla ehkä joku 9-10 miestä on halunnut tarjota minulle. Itse olen tarjonnut kolmelle miehelle. Näiden tarjoamisten yhteissumma on n. 70€. Mua ei ainakaan haitta, että joudun maksamaan omat safkansa, mutta se kyrsii, jos olen joutunut tarjoamaan tuntemattomille ihmisille pienestä palkastani.
Erikoista, sovitteko että kumpikin maksaa omansa vai onko tämä nykypäivän trendi ettei miehet tarjoa? Kun itse deittailin noin 20 vuotta sitten, oli tapana tarjota naiselle ainakin ensimmäisellä kerralla.
Jos tätä täytyy kysyä, ei kannata deittailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoista, sovitteko että kumpikin maksaa omansa vai onko tämä nykypäivän trendi ettei miehet tarjoa? Kun itse deittailin noin 20 vuotta sitten, oli t
Et sitten ole tasa-arvosta kuullut?
0€ Rannalla oltiin. Termari ja eväät.
Jos pelkäät että nainen vie sinun rahat /epäilet, että on lokki, älä sijoita paljoa ainakaan alkuun. Tarjoa itse jotain edullisempaa (molemmille) ja ehdota jotain kalliimpaa vasta niin, että molemmat osallistuu kuluihin tai edes järjestelyyn. Katso että nainen osallistuu jollain tapaa vaivannäköön. Älä siis suostu sellaisiin treffiehdotuksiin, missä hänen tehtävä on olla vain hemmoteltavana.
Keksi jotain sellaista ohjelmaa, missä näet, haluaako hän panostaa sinuun yhtään. Jos hän odottaa pelkkää palvelua, kyseessä on varma lokki.
Ja sieltä paljastui aito kehitysvammainen
Maksoin omani jos oltiin treffeillä vaikka kahvilassa. Muutamia euroja siis.