Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko deittailuun joutuu käyttämään rahaa nykyään?

Vierailija
30.07.2025 |

Paljonko meni että parisuhde löytyi?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoista, sovitteko että kumpikin maksaa omansa vai onko tämä nykypäivän trendi ettei miehet tarjoa? 

Oikeastaan vain kerran mies kirjoitti Tinderissä, kun ehdotin, että mennäänkö Pancho Villaan syömään, että voidaanko sitten maksaa erikseen. Aina muutoin ei ole etukäteen ollut mitään puhetta ennakkoon maksamisesta, vaan yleensä on oletus , että kumpikin maksaa vain omat safkansa. Olen siis deittaillut 32-47-vuotiaita miehiä.

Vierailija
22/27 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon meni rahaa ja aikaa hukkaan eikä puolisoa löytynyt. Nykyään en deittaile, sen verran olen viisastunut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostu deittailemaan, jos siihen kuluu rahaa. Käyn töissä, että voin maksaa omat kaikki kuluni. En muiden. 

Vierailija
24/27 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Taisi olla noin 20-30e kerta silloin kun tarjosin itse. Käytiin joko keilaamassa tai biljardia pelaamassa. Sillä tavalla sai jotenkin heti tuntuman siitä miten henkilö käyttäytyy jos esim peli ei mene niin kuin hän haluaa tai tekee huonon lyönnin. En koskaan menisi mihinkään syömään ekalla kerralla. Jotenkin todella oudontuntuista vaan istua, syödä ja sitten yrittää keksiä juteltavaa.

Oletko mies vai nainen? Minusta ravintolassa kaverin/deittikumppanin kanssa syöminen on ihan normaalia ja kivaa

Kyllä minunkin mielestä se ravintola on sellainen hiljainen hetki ahdistavassa ympäristössä, jossa vain odottaa että pääsee johonkin rauhalliseen ja viihtyisään paikkaan jossa voi jutella tutustua paremmin. Mies

Vierailija
25/27 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kanssani ei yhtään tietenkään.

Vierailija
26/27 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen N50. Käytin Tinderiä noin 2 vuotta tosi laiskasti ja harvoin, ja todella tarkalla seulalla pyyhin oikealle. 

Viides treffimies natsasi ja on nyt seurusteltu tämän vuoden alusta. 

En käyttänyt montakaan euroa treffeihin näiden miesten kanssa. Käytiin kävelemässä kaupungilla, ilmaisissa näyttelyissä ja ulkoilmakonserteissa, pari kertaa kahvilassa (kumpikin maksoi omat kahvinsa). 

Viidennestä treffimiehestä tiesin toisien treffien jälkeen, että nyt tässä on jotain erityistä ja alettiin käymään hiukan maksavissa jutuissa (minigolf jne). 

Nykyään sitten tämän miehen kanssa touhutaan tavallisia juttuja jotka ei hirveästi edes maksa. Ollaan jomman kumman luona ja kokkaillaan perusruokia, lenkkeillään, käydään teatterissa ja tietysti pupuillaan. Meillä on todella intohimoinen suhde ja pelkkä kävelylenkki voi keskeytyä pusutteluun.

Vierailija
27/27 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisi luultvasti vain paha mieli, jos alkaisin laskemaan rahojani jotka ovat menneet deittailessa, kun en ole toistaiseksi parisuhdekumppania (naista) rinnalleni löytänyt ja "saanut" - Mutta lähes kaikista deiteistä on jäänyt hyvä mieli. Aika monta kertaa olen huomannut tätä palstaa lukeissani kiittää onneani siitä, että en ole koukuttautunut tinderiin tai netin deitti apeille/ palvelimille mutta kai niillekin joskus täytyisi antaa mahdollisuus. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän