Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahtaakohan poliisi seurata tämän palstan tiettyjä kirjoittajia?

Vierailija
30.07.2025 |

Suurin osa muistanee Valkeakosken henkirikoksen, jossa tekijä oli kirjoitellut naisiin kohdistuvia väkivaltafantasioitaan Ylikselle. Samanlaista porukkaahan pyörii täälläkin. 

Kommentit (278)

Vierailija
161/278 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai he seuraavat. Etkö muka ole huomannut kirjoittelijoiden yht'äkkisiä katoamisia. Missä siinä sitten luulit heidän olevan?

Itse olen miettinyt, että pitäisi olla jonkun aikaa pois, koska pitäisi tehdä asunnossa suursiivous eli pestä myös seinät ja kaapit.

Microfonien varalta?

Joku on hiippaillut asuntoon ja asentanut microfoneja asuntoon.

Kyllähän google kuuntelee koko ajan sua kotona. Puhu ääneen jotain niin kohta on mainos puhelimessa.

Vierailija
162/278 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyppösen mukaan yhden henkilön seuraaaminen ja narauttaminen vie 100 000 euroa että aika tärkeä pitää seurattavan olla, hän sanoi.

Ei se oikeasti maksa mitään kuten ei risujenkaan kerääminen luonnossa, kun pistetään työttömät tekemään se työ. Kyllähän se maksaa ja mikä tahansa maksaa aina, kun on puoluekaverit vetämässä välistä ja tekemässä bisnestä. 

Saatiinhan punaisella värillä maalattujen tolppienkin kustannukset tappiin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/278 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen miettinyt pitäisikö jäädä pois palstalta ja alkaa siivoamaan vuokra-asuntoa aamusta iltaan ympäri vuoden.

Mutta kuka teistä sitten kirjoittaisi politiikkaa?

Vierailija
164/278 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen miettinyt pitäisikö jäädä pois palstalta ja alkaa siivoamaan vuokra-asuntoa aamusta iltaan ympäri vuoden.

Linkit on suuret ikäluokat keskustelussa tallella, ne saa sieltä.

Vierailija
165/278 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi on puuttunut keskusteluihin eräällä toisella palstalla ja kehottanut tekemään siellä metelöivästä jengistä rikosilmoituksen. Sama lauma haistatteli palstaa seuraaville kytille, käski asiallisen kommentin jättänyttä viranomaista 'vetämään överit sossutyöntekijäsiskonsa kanssa' ja paljasti kommenteillaan kaiken heistä rikosilmoituksessa esitetyn todeksi.

Poliisi puuttui asiaan, koska tappouhkauksia ja solvauksia esitettiin eräällä palstalla joka yö. 

Vierailija
166/278 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, on täällä kyllä sellaista sakkia, että ehkä voisi alkaa siivoamaan vuokra-asuntoa aamusta iltaan. Luxus puhdas asunto. 

Vierailija
167/278 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai he seuraavat. Etkö muka ole huomannut kirjoittelijoiden yht'äkkisiä katoamisia. Missä siinä sitten luulit heidän olevan?

Itse olen miettinyt, että pitäisi olla jonkun aikaa pois, koska pitäisi tehdä asunnossa suursiivous eli pestä myös seinät ja kaapit.

Microfonien varalta?

Kyllähän google kuuntelee koko ajan sua kotona. Puhu ääneen jotain niin kohta on mainos puhelimessa.

Olen se joka uskoo että korvat ei kuule ja silmät puhuu ja kuuntelee. En puhu koskaan mitään kenellekään. 

Vierailija
168/278 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, on täällä kyllä sellaista sakkia, että ehkä voisi alkaa siivoamaan vuokra-asuntoa aamusta iltaan. Luxus puhdas asunto. 

Vuokra-asuntoa öööhhh

Vierailija
169/278 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivottavaa riittää kyllä ympäri vuoden aamusta iltaan. Ehkä naapuri voi ärsyyntyä, mutta no en tiedä.

Vierailija
170/278 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisi on puuttunut keskusteluihin eräällä toisella palstalla ja kehottanut tekemään siellä metelöivästä jengistä rikosilmoituksen. Sama lauma haistatteli palstaa seuraaville kytille, käski asiallisen kommentin jättänyttä viranomaista 'vetämään överit sossutyöntekijäsiskonsa kanssa' ja paljasti kommenteillaan kaiken heistä rikosilmoituksessa esitetyn todeksi.

Poliisi puuttui asiaan, koska tappouhkauksia ja solvauksia esitettiin eräällä palstalla joka yö. 

Muistan tämän. Sen nimi oli Yö keskustelu tai He kirjoittelivat öisin...

Traagisia ihmiskohtaloita.

Vierailija
171/278 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne viestit tallessa on.

Vierailija
172/278 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa. Kukaan ei lue politiikkaa, joten ei haittaisi lainkaan.

Vierailija
173/278 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuokra-asuntoa öööhhh

Niin, on tässä omistusasuntojakin. Putkimiehet kauhisteli eläkeläisten asuntoja, kun niissä on niin vanhat pinnat, eivät tee remontteja. Meillä on vuokra-asunnossa uudet pinnat. 

Ajattelin vaihtaa kyllä sellaseen vuokra-asuntoon missä on oma sauna.

Vierailija
174/278 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Microfonien varalta?

Ootko ikinä aatellut yön pimeinä tunteina sellaista, että jos sun oma pääsi on valtava mikrofooni?

Huojuu ja lähtettää tietoja ympäristöön ja sun pää on vain se välittäjä ja sä et tavallaan ole lainkaan siinä mielessä yhteistyössä sen kanssa ystävällisissä väleissä. Eli et saa mitään tullimaksuja tai muuta tietomaksua siitä mitä sun pään kautta säteilee ympäristöön ja muille?

Ajattelepa niin. 

Vierailija
175/278 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, Sua nyt ainakin........ Hehehehahhahahah, mit ei he sanot ????????? 

Vierailija
176/278 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa. Kukaan ei lue politiikkaa, joten ei haittaisi lainkaan.

Työttömyyskeskusteluja ja vääriä työttömyystuki lukuja tulee melkein joka päivä. Aina saa kirjoittaa samat asiat uudelleen, ei millään mene perille. Tosin ehkä palstalla on muistisairaita osa.

Vierailija
177/278 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi on muutenkin jo tosi sekaisin, niin jos ne lukis näitä keskusteluja, niin nehän ois ihan hulluja.

Vierailija
178/278 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset eivät ole oikein kartalla mikä on oleellista ja mihin riittää resursseja.

Veikkaan, että jonkun Vauvapalstan kyttääminen on poliisin tärkeysjärjestyksessä --korkeintaan-- jossain sadan asian selvästi huonommalla puolella. Ja sekin veikkaus on Vauvan kannalta yläkanttiin.

Hömppäasioista rikosilmoituksia tekevät vain kuormittavat poliisia turhalla hömpällä.

Poliisihan oli siihen Valkeakosken murhaajaan yhteydessä hänen kirjoittamastaan viestistä, eli näköjään resurssit riittivät siihen.

Ap

Eikö se viesti ollut ilmiannettu?  Kaikilla palstoilla on mahdollisuus ilmiantaa rikollisia viestejä,   mutta enemmän sitä näköjään käytetään muista syistä. 

Vierailija
179/278 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että palstalle tulee enemmän porukkaa, kun potkulaki tulee voimaan 1.1.2026 ja ovat pettyneitä, kun tuet on pienemmät mitä palstalla kirjoitettu.

Ehkä alan siivoamaan vuokra-asuntoa ympäri vuoden naapurin iloksi.

Vierailija
180/278 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppaa👹 ainakin kovasti välillä haukutaan. Tuttu hahmo monille. Ehkä jää siihen. Eikä jatkuvia kotipenkomisia järjestetä. Siinähän moni asiakirja tulisi samalla väärennetyksi tai varastetuksi. Väärennykset hoitaa pätevä virkahenkilö. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä