Mahtaakohan poliisi seurata tämän palstan tiettyjä kirjoittajia?
Suurin osa muistanee Valkeakosken henkirikoksen, jossa tekijä oli kirjoitellut naisiin kohdistuvia väkivaltafantasioitaan Ylikselle. Samanlaista porukkaahan pyörii täälläkin.
Kommentit (278)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti! Olen muutaman kirjoittajan kirjoituksia ilmoittaessani ylläpitoon laittanut toiveen, että toivottavasti ylläpito on poliisiin yhteydessä. Toivottavasti ei saada uutisista lukea, että ylläpito ei ole tehnyt mitään!
Mä en oikein usko, että ylläpito tekee mitään saamilleen palautteille.
Ap
Ihmiset eivät ole oikein kartalla mikä on oleellista ja mihin riittää resursseja.
Veikkaan, että jonkun Vauvapalstan kyttääminen on poliisin tärkeysjärjestyksessä --korkeintaan-- jossain sadan asian selvästi huonommalla puolella. Ja sekin veikkaus on Vauvan kannalta yläkanttiin.
Hömppäasioista rikosilmoituksia tekevät vain kuormittavat poliisia turhalla hömpällä.
Rikollisia otetaan välillä kiinni. Poliisi on silloin yleensä seurannut heitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ilmoittanut itse useampia Jussi Halla-ahon ja Perussuomalaisten pilkkajia kunnianloukkauksista poliisille! Asiat on siis vireillä. Odottakaa vaan kun poliisi ottaa yhteyttä!
Kiitos tekemästäsi tärkeästä työstä! Halla-ahon panettelun on loputtava, hän on Suomen toiseksi tärkein mies ja täällä vaan räävittömät vassarit ja punkkarit pilkkaa häntä!
Hienosti juttelet itsesi kanssa, hermanni
Vierailija kirjoitti:
Olen ilmoittanut itse useampia Jussi Halla-ahon ja Perussuomalaisten pilkkajia kunnianloukkauksista poliisille! Asiat on siis vireillä. Odottakaa vaan kun poliisi ottaa yhteyttä!
Yhyy yhyy RÄÄ RÄÄÄ
yhtäläillä jotkut naikkoset toivovat sellaisen kuolemaa joka ei mennyt naikkosen iskuyrityksiin.
Poliisi voisi kytätä vaikka enemmän polkupyörävarkaita ja selvittää polkupyörävarkauksia enemmän. Kaikilla ei ole vakuutusta kun on vanha tai halpa pyörä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset eivät ole oikein kartalla mikä on oleellista ja mihin riittää resursseja.
Veikkaan, että jonkun Vauvapalstan kyttääminen on poliisin tärkeysjärjestyksessä --korkeintaan-- jossain sadan asian selvästi huonommalla puolella. Ja sekin veikkaus on Vauvan kannalta yläkanttiin.
Hömppäasioista rikosilmoituksia tekevät vain kuormittavat poliisia turhalla hömpällä.
Poliisihan oli siihen Valkeakosken murhaajaan yhteydessä hänen kirjoittamastaan viestistä, eli näköjään resurssit riittivät siihen.
Ap
Em. oli vain vinkiksi sille pellepoliisille joka kyttää tätä palstaa :D
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti! Olen muutaman kirjoittajan kirjoituksia ilmoittaessani ylläpitoon laittanut toiveen, että toivottavasti ylläpito on poliisiin yhteydessä. Toivottavasti ei saada uutisista lukea, että ylläpito ei ole tehnyt mitään!
Itsekin ilmoitin ylläpidolle Aleksis Kiven kirjasta, jossa provosoiduin äärimmäisen pahasti, kun sauna paloi.
Ajattelin että tämä on huono viesti nuorisolle tulevaisuuteen ja kohta pitää poistaa yläpidon toimesta.
Kirjailijoilla pitää olla vastuu ja heitä pitää voida leikata kovemmalla kädellä. Meillä ei saa olla sananvapautta nykyisessä mielessä.
Sanavapaus ei ole koskaan kuulunut suomalaiseen kultuuriin tai yleisesti länsimaiseen kultuuriinkaan.
Miksi Yliksen sakkia alkanut viihtymään ja trollaamaan täällä mammojen palstalla ?
Siellä ei enää keskustele kukaan vai onko ne luovuttanu palstansa teineille ??
Vierailija kirjoitti:
Poliisi voisi kytätä vaikka enemmän polkupyörävarkaita ja selvittää polkupyörävarkauksia enemmän. Kaikilla ei ole vakuutusta kun on vanha tai halpa pyörä.
Liian vaikeaa. Voi tulla hiki ja hengästyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisihan oli siihen Valkeakosken murhaajaan yhteydessä hänen kirjoittamastaan viestistä, eli näköjään resurssit riittivät siihen.
Ap
Ylläpito oli tehnyt ilmoituksen selvästä murhasuunnitelmasta ja poliisi selvittänyt kirjoittajan ja kuulustellut, mutta poika/mies oli sanonut olleensa vain läpällä liikenteessä, ja polisi oli uskonut koska mitään sen ihmeempää kuin joku viesti että murhaa jonkun ei ollut. Pinna kireällä viestejä lähetellään varmaan joka päivä vaikka verotoimistoon jne, joissa uhkaillaan, ja niistä voi seurata rangaistuksia, mutta ei voi mitään, ei voi millään estää jos tekijä on ihan sekaisin ja ei ota varoituksista opiksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Yliksen sakkia alkanut viihtymään ja trollaamaan täällä mammojen palstalla ?
Siellä ei enää keskustele kukaan vai onko ne luovuttanu palstansa teineille ??
Luulen, että moni haluaa kiukutella suoraan naisille. Uliksella on vähemmän tavallisia aikuisia naisia, joille valittaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin ilmoitin ylläpidolle Aleksis Kiven kirjasta, jossa provosoiduin äärimmäisen pahasti, kun sauna paloi.
Ajattelin että tämä on huono viesti nuorisolle tulevaisuuteen ja kohta pitää poistaa yläpidon toimesta.
Kirjailijoilla pitää olla vastuu ja heitä pitää voida leikata kovemmalla kädellä. Meillä ei saa olla sananvapautta nykyisessä mielessä.
Sanavapaus ei ole koskaan kuulunut suomalaiseen kultuuriin tai yleisesti länsimaiseen kultuuriinkaan.
Jos sanavapaus olisi kuulunut, niin ei meillä olisi satiiriakaan.
Satiiri on tunnettu laululintu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, täällä palstalla on ollut päivittäin mm. naisiin ja esim. vihreisiin ja vasemmistoon kohdistuvia väkivalta ja tappouhkauksia, ilakointia somalilapsien hukkumisella. Kun olen kirjoittanut vastauksen, niin joku on kommentoinut minulle siihen, että tulee tappamaan minut seuraavalla viikolla. Kun tuollaisia kirjoittaa olisi ehdottoman oikein, että kijoittajan henkilöllisyys selvitettäisiin ja poliisi kävisi keskustelun henkilön kanssa, missä mennään.
Poliisi piirittää parhaillaan puppiksen kämppää.
Vierailija kirjoitti:
Kaiken järjen mukaan seuraa
Siis kyllähän sen aistii jos seuraa.
Menet ikkunalle. Valot kiinni ja kaihtimet todella kiinni. Raotat kaihdinta, niin puissa heilui joku...
Mikrofooni, drooni tai salakamera...
Kuuntelet ovea ja rappukäytävää. Joku kävi rapussa. Salapoliisi. Pidätät hengitystä ja olet hiljaa. Pistät oven väliin märän pyyhkeen ettei ne haista sun pelkoas.
Ne ei ikinä tajua että kuulet paremmin kun pidätät hengitystä ja kaihtimen alareunasta näkee yläreunaan. Sä näät ne ja ne paljastu.
Sua on seurattu ja pahasti on. Tiesit sen!