Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahtaakohan poliisi seurata tämän palstan tiettyjä kirjoittajia?

Vierailija
30.07.2025 |

Suurin osa muistanee Valkeakosken henkirikoksen, jossa tekijä oli kirjoitellut naisiin kohdistuvia väkivaltafantasioitaan Ylikselle. Samanlaista porukkaahan pyörii täälläkin. 

Kommentit (278)

Vierailija
141/278 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tekoäly tulee ja valvoo mammapalstaakin ja suojelee meitä kaikkia!

Odottelen tekoälyä kotonani kaihtimet suljettuna ja oven välissä märkä pyyhe. Märkä pyyhe pitää helteen ulkona. 

Pidättelen hengitystä naama huurteisena hiestä valuen ja varovasti vapautan hegitystäni ulos kuitenkaan huohottamatta ja siten etten paljasta savumerkkejä. Silmät on pistävästi pullollaan. Pälyilen kyykyssä eteisessä kuin lintu. Kohta ne tulee, kohta tekoäly tulee ja vie aidon pois. Kävelikin ohi seuraavaan kerrokseen ja tilasi hissin itselleen härnätäkseen minua. Onko tekoäly liittoutunut Koneen hissin kanssa yhteen? Tietääkö ne että tarkkailen niitä ja niiden liikkeitä? 

Joskus yön pimeinä tunteina olen toisaalla miettinyt, jos ihminen kuuleekin s

No, ei vuokralla asuessa työttömänä ole rahaa tehdä muuta kuin olla kotona. Mutta onneksi on vauvapalsta.

On kyllä kova kulutus vuokra-asunnoissa, kun niissä ollaan 24 h vuorokaudessa 7 päivää viikossa 365 päivää vuodessa.

Vierailija
142/278 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:Suomen viranomaiset tekevät yhteistyötä muiden maiden virastojen kanssa, eli todellakaan ei hämää tarvittaessa. Säpo, Kapo, FBI, CIA, DGSE, DST, MI6/MI5, NSA sekä lukuisten muiden turvallisuusviranomaisten ja lisäksi siviiliviranomaisten kanssa. Koita siinä sitten pärjätä koneistolle. Psyk.sh.

Jokainen tarkastettu viesti on voitto ja väsyttää raskasta systeemiä, jota on keinohengitetty jo pitkään. Toivotaan että tekoäly kehittyy siihen mittaan että voi valvoa vääriä ja vaarallisia mielipiteitä ja saadaan perustulo, jonka tekoäly jäkaa jokaisen maapallon kansalaisen kesken. 

Tähän on vielä matkaa, mutta aina ollaan lähempänä.

Muistakaa myöskin Jeesus, joka tsekkaa kaikki viestinne ja päättää sen perusteella pääsettekö Taivaan Isän luo.

Nettivinkattu Taivaan isälle ja Jeesukselle. Psyk.sh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/278 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei! Pitäähän baisilla olla paikka missä vihata miehiä ilman vastuuta ja missä jakaa miesten hyväksikäyttö keinoja kun somessakaan sitä ei voi tehdä kun siellä joutuu sen tekemään omalla nimellä ja omilla kasvoilla joka tarkoittaa suoraan sitä että ei pääse välttämään rikosoikeudellista vastuuta

Vierailija
144/278 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää ketju antaa hyvän kuvan tästä vainoisesta ajasta. 

Pitäkää ovet ja ikkunat kiini!

parvekkeellani lentelee jatkuvasti trooni. Mitä se haluaa? Miksi minua valvotaan ja minusta halutaan tietoja?

Mistä ne pääsivät jäljilleni?

Jospa onkin Mersukuskien trooli ja koittavat kalastella pankkitunnuksiasi. Psyk.sh.

Vierailija
145/278 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai he seuraavat. Etkö muka ole huomannut kirjoittelijoiden yht'äkkisiä katoamisia. Missä siinä sitten luulit heidän olevan?

Itse olen miettinyt, että pitäisi olla jonkun aikaa pois, koska pitäisi tehdä asunnossa suursiivous eli pestä myös seinät ja kaapit.

Vierailija
146/278 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:Suomen viranomaiset tekevät yhteistyötä muiden maiden virastojen kanssa, eli todellakaan ei hämää tarvittaessa. Säpo, Kapo, FBI, CIA, DGSE, DST, MI6/MI5, NSA sekä lukuisten muiden turvallisuusviranomaisten ja lisäksi siviiliviranomaisten kanssa. Koita siinä sitten pärjätä koneistolle. Psyk.sh.

Jokainen tarkastettu viesti on voitto ja väsyttää raskasta systeemiä, jota on keinohengitetty jo pitkään. Toivotaan että tekoäly kehittyy siihen mittaan että voi valvoa vääriä ja vaarallisia mielipiteitä ja saadaan perustulo, jonka tekoäly jäkaa jokaisen maapallon kansalaisen kesken. 

Tähän on vielä matkaa, mutta aina ollaan lähempänä.

Muistakaa myöskin Jeesus, joka tsekkaa kaikki viestinne ja päättää sen perusteella pääsettekö Taivaan Isän luo.

Sori, en halua. 

Jeesus ei kuule sun selityksiäsi paljoa jaksa kuunnella, on niitä kuullut jo ihan tarpeeksi 2000 vuoden aikana kaikilta maapallon asukeilta ;DDD

Ja siihen vielä samperin chattibottien ihmisteeskentelyt ja muka valmiiden vastausten tarjoamiset.

Jeesus pistää fariseukset ja botit kuriin. Mm-kay! ;DDD

-winner-

Vierailija
147/278 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai he seuraavat. Etkö muka ole huomannut kirjoittelijoiden yht'äkkisiä katoamisia. Missä siinä sitten luulit heidän olevan?

Itse olen miettinyt, että pitäisi olla jonkun aikaa pois, koska pitäisi tehdä asunnossa suursiivous eli pestä myös seinät ja kaapit.

Eli katot, seinät, lattiat, kaapit, ikkunat jne.

Vierailija
148/278 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allahille ei uskalla. Kun sitten tulee se poliisikin jo ovelle.

-winner-

Vierailija
149/278 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten ihmiset vaan tekevät jotain muuta välillä.

Pidätetty ne on!

Taikka vangittu. Psyk.sh.

Vierailija
150/278 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työttömänä ei ole rahaa tehdä muuta kuin siivota ja keitellä kahvia, katsoa telkkaria, lukea kirjoja ja olla netissä. Kaikki päivät ympäri vuoden kotona. Joskus voi olla joku työkokeilu.

Vierailija
151/278 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkin kyllä joka paikan...

Vierailija
152/278 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin niitä poliiseja kiinnosta nämä "haista paska" aloitukset joita silloin tällöin täällä näkyy

Vierailija
153/278 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, pistävät karhu-ryhmää tulemaan jos joku sanoo laihdutusketjussa lihavuuden johtuvan liiasta syömisestä.

Vierailija
154/278 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että poliisit seuraa tätä palstaa. Sitten jos oikeita nimiä kirjoitellaan ja uhkaillaan ihmisiä niin ehkä sitten poliisit saattaa seurata. Trollien trollailut tuskin poliisia kiinnostelee

Seuraavat tietysti. Menee päivä kivasti kun syö hillomunkkia ja juo kahvia siinä ohessa. Ei nyt jokaista hukkuvaa ehdi pelastella, kun voi kytätä Vauvalaisia, ehkä jopa uskaltautua trollaamaan poliisilla pelottelulla.

-winner-

Vaikuttaa unelmaduunilta. Psyk.sh.

Vierailija
155/278 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vallankumoukseni jälkeen aavikon hiekkademonin kultit kielletään ja kulttilaiset karkotetaan aavikolle palvomaan mukajumalaansa. Karkotuksesta kieltäytyvät uhrataan oikeille Jumalille ja laitetaan kasvamaan puita. Kirkot, synagoogat ja moskeijat muunnamme hyötykäyttöön asunnottomien yömajoiksi. Suomi puhdistetaan kerralla luopiosta ja maanpettureista.

Tuleeko nyt poliisisetä käymään ovellani? Odotan.

Vierailija
156/278 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, pistävät karhu-ryhmää tulemaan jos joku sanoo laihdutusketjussa lihavuuden johtuvan liiasta syömisestä.

Ei ehkä ihan vielä, mutta tulevaisuuden woke-dystopiassa kukaan ei saa loukkaantua...

Vierailija
157/278 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän poliisi ole nykyään panostanut melkoisesti nettiseurantaan, onhan siihen ihan oma osasto. 

Vierailija
158/278 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ilmoittanut itse useampia Jussi Halla-ahon ja Perussuomalaisten pilkkajia kunnianloukkauksista poliisille! Asiat on siis vireillä. Odottakaa vaan kun poliisi ottaa yhteyttä!

Kiitos tekemästäsi tärkeästä työstä! Halla-ahon panettelun on loputtava, hän on Suomen toiseksi tärkein mies ja täällä vaan räävittömät vassarit ja punkkarit pilkkaa häntä!

Miten tämä on tapahtunut? Halla -Ahohan on päästellyt aikamoisia...mitä niistä?

Vierailija
159/278 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppösen mukaan yhden henkilön seuraaaminen ja narauttaminen vie 100 000 euroa että aika tärkeä pitää seurattavan olla, hän sanoi.

Vierailija
160/278 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Microfonien varalta?

Joku on hiippaillut asuntoon ja asentanut microfoneja asuntoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi