Mahtaakohan poliisi seurata tämän palstan tiettyjä kirjoittajia?
Suurin osa muistanee Valkeakosken henkirikoksen, jossa tekijä oli kirjoitellut naisiin kohdistuvia väkivaltafantasioitaan Ylikselle. Samanlaista porukkaahan pyörii täälläkin.
Kommentit (278)
Helicopteri tai ainakin drooni pyörii bubban yksiön yllä kuin kärpänen suloisessa suklaamoussessaan.
Kohta on hyvä hetki upottaa kärsä syvälle bubban yksiöiseen.
Jos poliisia / poliisitarta pillu kiinnostaa niin seuraa!
M48, guru
Toiset on väkivaltaisia jotka fantasioi ihmisten polttamisella . Ja uhkailee jos ei ole samaa mieltä kuin heidän uskontoryhmä. Poliiseja pitää siksi olla eri uskonnoilla omat . Ja nuorille omat . Kuin pahoille omat . Natsittelijat vaatii erikoispoliisit tutkimaan heitä ja psykiatrit.
Ei poliisi seurannut Ylilautaakaan, vaan tyypistä lähti useampi nettivinkki poliisille.
Vierailija kirjoitti:
Poliisi voisi kytätä vaikka enemmän polkupyörävarkaita ja selvittää polkupyörävarkauksia enemmän. Kaikilla ei ole vakuutusta kun on vanha tai halpa pyörä.
Sinunko mielestä parin kympin fillari on tärkeämpi asia, kuin ihmishenki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti! Olen muutaman kirjoittajan kirjoituksia ilmoittaessani ylläpitoon laittanut toiveen, että toivottavasti ylläpito on poliisiin yhteydessä. Toivottavasti ei saada uutisista lukea, että ylläpito ei ole tehnyt mitään!
Itsekin ilmoitin ylläpidolle Aleksis Kiven kirjasta, jossa provosoiduin äärimmäisen pahasti, kun sauna paloi.
Ajattelin että tämä on huono viesti nuorisolle tulevaisuuteen ja kohta pitää poistaa yläpidon toimesta.
Kirjailijoilla pitää olla vastuu ja heitä pitää voida leikata kovemmalla kädellä. Meillä ei saa olla sananvapautta nykyisessä mielessä.
Sanavapaus ei ole koskaan kuulunut suomalaiseen kultuuriin tai yleisesti länsimaiseen kultuuriinkaan.
No, täällä palstalla on ollut päivittäin mm. naisiin ja esim. vihreisiin ja vasemmistoon koh
Höpöhöpö.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti! Olen muutaman kirjoittajan kirjoituksia ilmoittaessani ylläpitoon laittanut toiveen, että toivottavasti ylläpito on poliisiin yhteydessä. Toivottavasti ei saada uutisista lukea, että ylläpito ei ole tehnyt mitään!
🤣😂🤣😂🤣😂
Miksi seuraisi, ja mitä tekisi jos seuraisi ha huomaisi jotain rikollisen huolestuttavaa?
Se että jonkun tekemiin kirjoituksiin rikosta tutkittaessa huomiota kiinnitetään, on just siinä että rikoksen tapahduttua somekäyttäytymistä selvitetään.
Poliisit ovat ylityöllistettyjä. Joku tietty pimeö verkko voi olla kiinnostuksen kohteena yleisemmin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisi voisi kytätä vaikka enemmän polkupyörävarkaita ja selvittää polkupyörävarkauksia enemmän. Kaikilla ei ole vakuutusta kun on vanha tai halpa pyörä.
Sinunko mielestä parin kympin fillari on tärkeämpi asia, kuin ihmishenki?
Poliisi vetoaa resurssipulaan koskien polkupyörävarkauksia. Miten sillä olisi aikaa seurata jotakin Vauva-palstaa? Poliisille voi laittaa nettivinkkiä, jos tosissaan jonkun henkeä uhataan.
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Poliisi voisi käydä varmuuden vuoksi ampumassa kaikki mielialalääkkeillä käyvät vihervassarit.
Miks?
Nyt kun ihmisiä on alettu työllistämään risujen keräykseen ja muuhun kätevään, niin heistä saisi poliisiopistoon oppilaita kuten siinä elokuvassakin.
Sivarit voisi laittaa poliisiopistoon hyötykäyttöön. Heistä tulisi hyviä koppalakkeja.
Totta kai he seuraavat. Etkö muka ole huomannut kirjoittelijoiden yht'äkkisiä katoamisia. Missä siinä sitten luulit heidän olevan?
Itketti kerran kun päähenkilö menetti veivinsä. Ajattelin että en tule koskaan enää ikinä tutustumaan lähemmän tämän tuotteen kanssa ja samalla tein valituksen tuotteen viallisuudesta. Lähetin ohjaajalle ja kirjailijalle viestiä etten pitänyt tuotteesta.
Tuote pitäisi välittömästi poistaa valikoimista, koska joku samankaltainen kuin minä, voisi loukkaantua tuotteen hännästä.
Toivon mukaan nauttivat lueskelusta yhtä paljon kuin minä niiden kirjoittelusta. Yleensä vaan lukijat maksaa kirjoittelijoille mutta Suomessa menee tämäkin asia päin vastoin.
Vierailija kirjoitti:
😂
Vierailija kirjoitti:
Koko kylän polkupyörä on varastettu.
Sen verran varmaan ainakin seurataan, että jos kirjoittaa mitään, mikä vähänkään saattaa paljastaa tai vihjata valtion, EU:n ym. tekemisiä, niin johan poistetaan ja äkkiä.
Saa nähdä sitten kun meillä on digi-id:t sun muut, niin ei varmaan tarvi kauheasti ruokaostoksille pyrkiä ylimääräistä, ja varmaan pistävät vankilaan kirjoitusten takia.
Vierailija kirjoitti:
Se on myös sun asia laittaa nuo tiedoksi poliisin nettivinkkiin.
https://poliisi.fi/nettivinkki
Jokaisella on laillinen velvollisuus ilmoittaa näkemästään rikoksesta tai sellaiseksi epäillystä teosta.
No, sinä et ole ehkä poliisiasia vaan ennemmin terveydenhuollon. Olen yrittänyt tehdä huoli-ilmoitusta sinusta, että saisit tarvitsemaasi apua.