<<<< Eloisat ma+ti-pinoon >>>>
linkki edelliseen keskusteluun: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9952247&p=2&tmode=1&smode…
Kommentit (24)
Parkettimiestä odotellessa käyn äkkiä kertomassa ne meidän eiliset uutiset...
Eilen oli siis aamulla neuvola, eli tässä infoa sieltä..
Rv 20+2
painoa tullut: 650g/ viikko!!
RR: 118/69
hb: 128 (laskenu)
Sf: 17 cm
Sydämen sykettä ei ensin meinattu saada ku on niin kova menijä. Terkka piti vauvaa paikallaan niin sai ne kuuluviin..
Tilattiin paperit edellisestä synnytyksestä (ku oli eri neuvola missä silloin kävin) ku on ruvennut painamaan tuo kaikki mitä silloin tapahtu ja kaikki se mitä on mennyt ohi mun korvien ja älyn...jos vielä sen jälkeen ei kaikki ole mun hallinassa, tilataan äippäpolille keskusteluaika, jossa he saavat käydä läpi sen...
Tubi-rokotetta ei sitten anneta meidän vauvalle syntymän jälkeen..
Sokerirasitukseen täytyy tilata aikaa toukokuulle...
Rakenneultrauutisia siis tässä...
yllätys yllätys meille tulee aivan ihana kolmas POIKA! Kysyin lääkäriltä että näkyisköhän sukupuoli..
niin samassa pikkuherra levitti jalkansa ja siellähän se pikku pippeli törrötti pystyssä ja meillä on nyt sellanen sivuprofiili kuva jossa se on rinta rottingilla ja pippeli pystyssä :) muuten niin vilkas pikkumies nukkui nyt ultran ajan, haukotteli ja venytteli..ihan on oikein tuo " teko-nimi" ollu np-ultrasta asti :) (joten oikein minä tunsin ku poikaolo mulla oli mutta en sitä kovin isoon ääneen uskaltanu sanoa...mies kyllä sano että oikein kyllä arvasit/tunsit)
Kaikki tuntui olevan ok tai normaalia...painoa herralla oli jo 345g joten iso taitaa hänestäkin kasvaa :)
Isoveljet oli mukana koko ajan ja kyllä oli pojille mieluisa uutinen pikkuveljestä, kuulemma parempi vaihtoehto :)
Oltiin siis 4d-ultrassa, hintaa 40minuutin toimitukselle tuli 112euroa. Lääkäri oli Tiina Posa Hemosta (Lahti) ja voin kyllä häntä suositella, ultrasi kaikki mahdolliset ja myös pyynnöstäni istukan ku ed raskaudessa siinä oli ongelmia..mutta kaikki siis tällä erää on hienosti! Sydämen kyllä tämä lapsi äidiltään vei, olen ollut siitä asti ihan liikuttunut ;) ja täpinöissäni oli niin ihana kokemus!
Näin meillä siis tällä erää..kamalaa remonttiaikaa eletään; aamusta iltaan ollaan miehen kanssa siirretty kamoja ja maalattu..tämmönen pomminjäljiltä kämppä meillä on nyt. Ite alkaa olemaan jo ihan puhki ja lapsi protestoi olemalla " vilperitön" eli aika hiljainen lapsi ollut nämä kaksi päivää..mutta välillä kyllä ilmoittaa itestään, onneksi!
eli tämän vuoksi itelläni hiljaiseloa nettipuolella..
Ja oman navan jälkeen (parkettimiestä ei vielä näy..)
onnea ultrassa käyneille, en niin tarkkaan ehtiny pinoa lukemaan mutta ainaki Aliisa ja enkeli oli rakenneultrassa käyneet, jos unohdin jonkun , suonet anteeksi..
Pikaista paranemista sairastaville!
Hyvää lomaa ainakin Västikselle..
anteeksi ku olen näin omanapainen tälläkin kertaa, mutta koitan tulla paremmalla ajalla kommentoimaan juttujanne!
Hyvää viikonjatkoa!
Nani76 ja Vilperi 20+3 (ihanaa puoliväli ohitettu)
pikku pippelistä. Vaikka siis ihan tavallinen ultra oli kyseessä.
Mullakin tahtoo mennä usein omanapaiseksi tekstit tai jos kommentoin niin yleisluontoisesti kun mulla nimimerkit aina unohtuu siinä vaiheessa kun jollekin pitäisi jotain sanoa.
aliisa ja ylläri
Pyysimpäs tuossa tänään miestä tuomaan mulle kelalta näytille noita papruja joita tulee täyttää että saa äitiysavustuksen.äitiysrahan ja lapsilisää ja voin suoraan sanoa että nyt olen sitten ulkona kun lumiukko noiden kanssa. No pitänee yksinkertaisesti mennä tuonne kelalle ja pyytää niitä selvittämään mulle milloin mikäkinlappu pitää täyttää ja miten.
Kuivuuko muilla iho musta tuntuu että mä olen kauttaaltaan kutisevan kuiva raavituttaa niin penteleesti mutta jos raapii niin sit on ihan verenpurkaumissa jokapaikka. Johtuneeko raskaudesta. Onko kellään mitään hyvää rasvamerkkiätiedossa joka voisi auttaa tähän.
Eivätpä ainakaan tänään sitten tulleet sieltä sotkasta kattomaan ja arvioimaan tätä meidän sänkyä. Toivottavasti tulevat ennen kun rojahtaa kasaan koko sänky. mutta nyt taas muihin hommiin
Teresa81 & ötökkä rv20
ai niin tämän päivän valopilkkuja oli se että anoppi oli laitanut vaaville rahaa tilille ja oli jättänyt Nuppu nimen mainitsematta viestissä.
Mulla jotenki nousee karvat aina pystyyn tossa Nuppu kohdassa. Nä kun en oo enää yhtään varma onko tää tyttö ja muutenki toi Nuppu menee aika imeläksi saa vielä vaavi massussa jonkun identiteetti kriisin
Anteeksi kaikille jotka massukkiaan nupuksi kutsuvat teitä en halunnut nimityksen käytöstä mollata. Meille se ei vaan sovi.
Tuntuuko teistä jokupäivä että takisi aamulla vain mireli pistää herätys pois päältä ja käpertyä syvälle peiton alle?
Minusta tuntui tänään siltä ja on tuntunut koko päivän.
aamulla kun istuin bussissa matkalla töihin en tiennyt itkeäkkö vai mitä kun oli niin väsynyt olo ja sama olo on jatkunut koko päivän. Luojam kiitos oli lyhyempi työpäivä. No siivoamaan pitäisi kyllä ruveta mutta mieluummin käpertyisin nukkumaan peiton alle. Olo tila muuten on hyvä.
vaan tuo ötökkä tuolla mahassa ei vieläkään anna kuulua itsestään.
Juups eli tänään siis tuli 20 viikkotäyteen ja tasan viikonpäästä pääsee taas näkemään Ötökän massussa kun on se rakenne ultra. Mutta jospa se jo sitä ennen alkaisi liikehtimään mamman iloksi ( alkaa olla kärsimätön tämä mamma)
Mutta nyt ei ajatus luista ei sitten yhtään joten jatkammepa taas kun päätoimii
Teresa81 & ötökkä 20 +0 vihdoinkin kahdenkympin kerhossa