Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helle on vienyt elämänhallinnan

Vierailija
30.07.2025 |

Koti kuin kaatopaikka, en jaksa siivota. En jaksa laittaa ruokaa tai ei edes pysty kun kuumottaa. Lapset saa roskaruokaa pari kertaa päivässä. Pihatyöt aivan rempallaan.

Hoidettavia asioita on mutta ei pysty.

Ja viilennin on mutta mulla niin iso kämppä josta puolet ikkunaa ja lasitettua terassia niin ei auta.

Kommentit (97)

Vierailija
41/97 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta

Hanki ilmastointilaite

Lopeta kitinä

Olen hyvin hoikka ja urheilullinen 35v nainen 

Sanoin jo että on, mutta ei se isoa asuntoa jossa paksut kiviseinät kokonaisuudessaan viilennä. 

Kitisen nyt koska haluaisin kerran vuodessa lomailla ja jopa nauttia siitä, enkä vaan maata siinä ainoassa viileässä huoneessa ja elää roskan keskellä kuin joka spurgu.

-ap

Yöllä, illalla ja aamulla on viileää. Ulkoile silloin, jos kerran lomalla olet. Voit valvoa miten myöhään hyvänsä. Töissä olevat joutuvat käymään aikaisin nukkumaan eikä nukkumisesta mitään tule, kun silloin on vielä kuuma. 

Vierailija
42/97 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta

Hanki ilmastointilaite

Lopeta kitinä

Joko sun porukat hommas sulle laitospaikan kun jääny levypäälle autisti pennulla.

Menehän sinäkin töihin.

KLO 7.00 alkaa mut huomenna menen  6.00 pääsee kuumimman aikaa pois.mites sun työ kusipää pentu ? vai meneekö vauvalla jankuttaessa päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/97 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttikaa nyt kerrankin! 🌞🌞🌞😍😎

Vierailija
44/97 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On luvattu jo 2 vko että viilenee. Siirtyy vaan koko ajan, nytkin näyttää että vielä ensi viikko on kuumaa.

Mahtavaa. Ei tarvitse vielä ostaa lentoa lämpimään. 

Vittuuu mitä idioottejaaa täälläkin on .mene kusipää sinne turkkii saat nauttia perse hiessä oikeen kunnolla kun +50  lämmintä.

Eihän näitä kiinnosta muu kuin minä ja minun loma. 

Vierailija
45/97 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On luvattu jo 2 vko että viilenee. Siirtyy vaan koko ajan, nytkin näyttää että vielä ensi viikko on kuumaa.

Vittuuu mitä idioottejaaa täälläkin on .mene kusipää sinne turkkii saat nauttia perse hiessä oikeen kunnolla kun +50  lämmintä.

Eihän näitä kiinnosta muu kuin minä ja minun loma. 

Taitaa olla lomalla jokapäivä ja palkanmaksaja kela.

Vierailija
46/97 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole tehnyt mitään, kotona enkä töissä 😵 Syöty eineksiä ja jäätelöä, ja kämppä olisi ihan kaaoksessa jos ei mies olisi jotenkin ihmeellisesti siivonnut vähän. Onneksi perjantaina ehkä viilenee. En kestä hellettä. Ei enää kiinnosta yhtään mikään, rannalla oleminenkaan ei enää kiehdo.

Vierailija
47/97 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi paljon auttaa jos pääsee merenrannalle tuulenvireeseen. Mulla vaan ei ole enää rahaa bussilippuun joten nyt on tukalampaa kuin vielä pari päivää sitten.

Vierailija
48/97 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee jo kyllä minun mielestä saamattomuuden ja laiskuuden piikkiin, kyllä minä olen tehnyt aivan normityöt vaikka olen hikoillut.

Osaatko olla edes kiitollinen siitä, että olet perusterve? Pitää olla ajattelultaan vakavasti vajaa, jos luulee hikoilemisen olevan este tehdä.

Vierailija
49/97 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tähän päälle vilkas ja jatkuvaa tekemistä vaativa 2-vuotias, oma sydänsairaus, joka pahenee helteellä ja helvetin kuuma kerrostaloasunto. Jos selviän näistä helteistä hengissä niin se on ihme. 

Joskus lapsen läsnäolo helpottaa oloa. Varsinkin noin pienen. Keskittyy häneen. Mun lapseni on paljon isompi kuin sinun mutta siltikin olen huomannut sen etten mieti murheita kun hän on luonani.

Vierailija
50/97 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turkissa ja muualla etelä-euroopassa on huomattavasti kuivempi ilma kuin Suomessa. Täällä kosteusprosentti on jossain 70-99% välillä eli väittäisin että täällä on nyt tukalampaa kuin vaikkapa Turkissa.

Vierailija
51/97 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turkissa ja muualla etelä-euroopassa on huomattavasti kuivempi ilma kuin Suomessa. Täällä kosteusprosentti on jossain 70-99% välillä eli väittäisin että täällä on nyt tukalampaa kuin vaikkapa Turkissa.

No sinne vaa sit pöpi jos siellä on kivaa.

Vierailija
52/97 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lomalla Espanjassa kesäkuussa sen takia kun Suomessa oli viileät kelit ja siellä oli tosi kuuma mutta kyllä tää Suomen ilmasto on vieläkin kuumempi. Paljon asuntoja missä ei ole ilmastointia eikä sisämaassa tule sitä viilentävää merituulta.

Vierailija
53/97 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tähän päälle vilkas ja jatkuvaa tekemistä vaativa 2-vuotias, oma sydänsairaus, joka pahenee helteellä ja helvetin kuuma kerrostaloasunto. Jos selviän näistä helteistä hengissä niin se on ihme. 

Joskus lapsen läsnäolo helpottaa oloa. Varsinkin noin pienen. Keskittyy häneen. Mun lapseni on paljon isompi kuin sinun mutta siltikin olen huomannut sen etten mieti murheita kun hän on luonani.

TÄMÄ on humble bragia!!!!!!

Vierailija
54/97 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kosteus tekee kyllä helteestä tukalampaa, mutta kyllä 50 astetta on tukalaa, vaikka olisi kuinka kuivaa. Päälle maastopalot. 

Vierailija
55/97 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei oikeesti, nauttikaa nyt kun on tilaisuus! Kyllä sitä kylmää ja pimeää taas riittää.

Vierailija
56/97 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmastonmuutos tulee. Parempi sopeutua. Suomessa meillä on asiat kuitenkin aika hyvin. 

Vierailija
57/97 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta

Hanki ilmastointilaite

Lopeta kitinä

Haista paska. Minulla on ilmastointilaite, olen hoikka ja silti on liian kuuma koska sitä on kestänyt liian pitkään!

Vierailija
58/97 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia että naiset olette. En ole nähnyt enkä kuullut yhdenkään miehen valittamaan tästä pienestä lämmöstä. 

Vierailija
59/97 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta

Hanki ilmastointilaite

Lopeta kitinä

Olen hyvin hoikka ja urheilullinen 35v nainen 

Sanoin jo että on, mutta ei se isoa asuntoa jossa paksut kiviseinät kokonaisuudessaan viilennä. 

Kitisen nyt koska haluaisin kerran vuodessa lomailla ja jopa nauttia siitä, enkä vaan maata siinä ainoassa viileässä huoneessa ja elää roskan keskellä kuin joka spurgu.

-ap

Yöllä, illalla ja aamulla on viileää. Ulkoile silloin, jos kerran lomalla olet. Voit valvoa miten myöhään hyvänsä. Töissä olevat joutuvat käymään aikaisin nukkumaan eikä nukkumisesta mitään tule, kun silloin on vielä kuuma. 

Ei todellakaan ole viileää! Helsingissä oli toissa yönä +23 astetta.

Vierailija
60/97 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta

Hanki ilmastointilaite

Lopeta kitinä

Haista paska. Minulla on ilmastointilaite, olen hoikka ja silti on liian kuuma koska sitä on kestänyt liian pitkään!

Lähde tuolle väitteellesi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän