Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helle on vienyt elämänhallinnan

Vierailija
30.07.2025 |

Koti kuin kaatopaikka, en jaksa siivota. En jaksa laittaa ruokaa tai ei edes pysty kun kuumottaa. Lapset saa roskaruokaa pari kertaa päivässä. Pihatyöt aivan rempallaan.

Hoidettavia asioita on mutta ei pysty.

Ja viilennin on mutta mulla niin iso kämppä josta puolet ikkunaa ja lasitettua terassia niin ei auta.

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkuussa tekin vinguitte että on niin saatanan kylmää ja sateista että missä se kesä on ja taas menee loma pilalle ja missä se ilmastonmuutos on.

Vierailija
22/97 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin paremmin kuin koskaan.

Ulkoilut, paino putoaa. Illalla saunaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä näyttää ensi viikolle 21 astetta. Tampereella.

Niii? eli normaali ilma missä voi olla ei tartte perse hiessä kävellä

Sitä tarkoitinkin tuolla. Missä muka ensi viikolla on kuuma?

Joensuun liepeille lupaa seuraaville 10:lle päivälle +23 - +30. Nyt on +30,2.

Vierailija
24/97 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tämä ollut tukalaa, mutta on hyvä muistaa, että ulkona on tällä hetkelläkin vain 25 astetta. Ilmastonmuutos on tullut jäädäkseen ja Etelä-Eurooppa käristyy 40.asteessa. Päälle metsäpalot ja ilmansaasteet. Kaikilla ei sielläkään ole ilmastointia. 

Itselläni on perussairaus, jota helle tuplasti pahentaa ja välillä tuntuu raskaalta, kun perusterveet vinkuvat, kun on vähän hiki. 

Missähän päin on 25 astetta? Täällä 31 astetta pitkälle iltaan, klo 9 illalla vielä 29.

Vierailija
25/97 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta

Hanki ilmastointilaite

Lopeta kitinä

Olen hyvin hoikka ja urheilullinen 35v nainen 

Sanoin jo että on, mutta ei se isoa asuntoa jossa paksut kiviseinät kokonaisuudessaan viilennä. 

Kitisen nyt koska haluaisin kerran vuodessa lomailla ja jopa nauttia siitä, enkä vaan maata siinä ainoassa viileässä huoneessa ja elää roskan keskellä kuin joka spurgu.

-ap

Onko sydänongelmaa?

Vierailija
26/97 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinna kireällä, kiroilen kuin merimies. Naapuri varmasti ihmeissään, että mitä siellä tapahtuu, jos nyt tuulettimen täydeltä huudolta kuulee.

Vierailija
27/97 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta

Hanki ilmastointilaite

Lopeta kitinä

Olen hyvin hoikka ja urheilullinen 35v nainen 

Sanoin jo että on, mutta ei se isoa asuntoa jossa paksut kiviseinät kokonaisuudessaan viilennä. 

Kitisen nyt koska haluaisin kerran vuodessa lomailla ja jopa nauttia siitä, enkä vaan maata siinä ainoassa viileässä huoneessa ja elää roskan keskellä kuin joka spurgu.

-ap

Jumalauta mitä humble bragia.

Musta on huvittavaa kun nykyään nainen ei saa itse sanoa olevansa hoikka ja urheilullinen ilman että sitä leimataan ylimielisyydeksi.

Ihan oikeasti semmoisiakin on olemassa. Nykyäänkin!

Mä olen kanssa ja nää kelit tuhoaa mielenterveydenkin kun ei pysty nukkumaan eikä pääse normaaleille lenkeille ulos.

Vierailija
28/97 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesäkuussa tekin vinguitte että on niin saatanan kylmää ja sateista että missä se kesä on ja taas menee loma pilalle ja missä se ilmastonmuutos on.

Ei vinguttu. Hyvä kesäkuu oli.

Vierailija
29/97 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin paremmin kuin koskaan.

Ulkoilut, paino putoaa. Illalla saunaan.

tunge pää sinne kiukaaseen siellä ihanan lämmintä.

ihme mulkku oot.

Vierailija
30/97 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katselin juuri meidän nurmikkoa, että on kyllä melkoinen viidakko. Mutta ei tehdä nyt täällä samaa virhettä, mikäö tehtiin mökillä. Ajettiin ruoho ja meni 1,5 päivää, kun oli ihan helteen kellastama :( 

Oon ajatellut, että ei ne työt mihinkään katoa. Ja ap, ei ne lapsetkaan pilalle mene, jos nyt hetken vähän epäterveellisemmin syö.

Vierailija
31/97 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tähän päälle vilkas ja jatkuvaa tekemistä vaativa 2-vuotias, oma sydänsairaus, joka pahenee helteellä ja helvetin kuuma kerrostaloasunto. Jos selviän näistä helteistä hengissä niin se on ihme. 

Vierailija
32/97 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhailit teille <3 Donald Trump pistää pörssit koville kierroksille ja piristytte!

Vierailija
33/97 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tähän päälle vilkas ja jatkuvaa tekemistä vaativa 2-vuotias, oma sydänsairaus, joka pahenee helteellä ja helvetin kuuma kerrostaloasunto. Jos selviän näistä helteistä hengissä niin se on ihme. 

VKL pitäis jo viilentyä pikkase mut katotaa kun huomenna katsoo niin varmaa +30 taas.

Vierailija
34/97 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tämä ollut tukalaa, mutta on hyvä muistaa, että ulkona on tällä hetkelläkin vain 25 astetta. Ilmastonmuutos on tullut jäädäkseen ja Etelä-Eurooppa käristyy 40.asteessa. Päälle metsäpalot ja ilmansaasteet. Kaikilla ei sielläkään ole ilmastointia. 

Itselläni on perussairaus, jota helle tuplasti pahentaa ja välillä tuntuu raskaalta, kun perusterveet vinkuvat, kun on vähän hiki. 

Täällä on 30 astetta varjossa, kuten ollut joka päivä. Olisikin 25...

Vierailija
35/97 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On luvattu jo 2 vko että viilenee. Siirtyy vaan koko ajan, nytkin näyttää että vielä ensi viikko on kuumaa.

Mahtavaa. Ei tarvitse vielä ostaa lentoa lämpimään. 

Vierailija
36/97 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä näyttää ensi viikolle 21 astetta. Tampereella.

Niii? eli normaali ilma missä voi olla ei tartte perse hiessä kävellä

Sitä tarkoitinkin tuolla. Missä muka ensi viikolla on kuuma?

Joensuun liepeille lupaa seuraaville 10:lle päivälle +23 - +30. Nyt on +30,2.

Mahtavaa. 

Vierailija
37/97 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missähän päin on 25 astetta? Täällä 31 astetta pitkälle iltaan, klo 9 illalla vielä 29.

Rannikolla. Sisämaassa varmaan kuumempaa. 

Vierailija
38/97 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jankuti jankuti jankuti jankuti jankuti..................

Nönnönnööö...ööö

Vierailija
39/97 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta

Hanki ilmastointilaite

Lopeta kitinä

Joko sun porukat hommas sulle laitospaikan kun jääny levypäälle autisti pennulla.

Menehän sinäkin töihin.

Vierailija
40/97 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On luvattu jo 2 vko että viilenee. Siirtyy vaan koko ajan, nytkin näyttää että vielä ensi viikko on kuumaa.

Mahtavaa. Ei tarvitse vielä ostaa lentoa lämpimään. 

Vittuuu mitä idioottejaaa täälläkin on .mene kusipää sinne turkkii saat nauttia perse hiessä oikeen kunnolla kun +50  lämmintä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan