Paras tapa muuttua ei haluttavaksi miesten silmissä?
Kun haluaa kumminkin pitää kunnostaan huolta ja urheilla eikä ole lihovaa sorttia, sekä vierastaa tatuointeja ja lävistyksiä.
ideoita?
Kommentit (139)
- ylisuuret vaatteet
- pitkät hameet
- jeesuksesta puhuminen
- hiukset kiinni
- huono ryhti
- yskiminen
- kallis ja vaativa maku
- avioliiton vaatiminen
- eksistä puhuminen
- isästä puhuminen
- veljestä puhuminen
- kirkkoisien ihailu
- ehkäisystä kieltäytyminen
- jalkakarvojen kasvattaminen
Sitten ihan nämä perus: mulla on hiv/kuppa/hiiva/lapsi.
Ole vain oma itsesi ja katso läpi tai ohi kaikista miehistä. Aina on jotakin kiinnostavampaa katsottavaa : )
Sanoisin että ikääntyminen, lihominen, tosi mukavat väljät vaatteet ja matalat kengät, meikittömyys ja harmaa ei laitettu tukka.
Lopeta kaikki vaivannäkö ulkomuotoon ja miesten miellyttäminen. Etsi mukavimpaa ja helpointa omaa elämääsi. Mieti ja tee vain niitå asioita, jotka sinua aidosti kiinnostavat.
Unohda ylipäänsä miehet. Sekin, ettet tietoisesti miellytä heitä. Älä edes huomaa miehiä. Näin minä elän.
Kukaan ei häiritse enää tässä iässä ja tällä asenteella. Nuorempana ja nätimpänä oli välillä kiusallista tai hankalaa.
Jostain syystä minulla on yhä silti mies. Eo ole lähtenyt. Saa olla, hän onkin oikein kiva ja hyvä. Lihonut ja kulahtanut hänkin iän myötä. Rakas silti :)
Miehet kun tajuaisivat, että naiset itse valitsevat miehensä. Emme me tee näillä itsensä tyrkyttäjillä mitään. Itse valittu on myös mieluinen pitkässäkin juoksussa.
Shokkiväritukka ja rööki huuleen.
Vierailija kirjoitti:
- ylisuuret vaatteet
- pitkät hameet
- jeesuksesta puhuminen
- hiukset kiinni
- huono ryhti
- yskiminen
- kallis ja vaativa maku
- avioliiton vaatiminen
- eksistä puhuminen
- isästä puhuminen
- veljestä puhuminen
- kirkkoisien ihailu
"Edellinen poikaystävä r aiskasi mut"
"Mut on r aiskannut jo 3 miestä, aiotko sinäkin?"
:D
Vierailija kirjoitti:
- ylisuuret vaatteet
- pitkät hameet
- jeesuksesta puhuminen
- hiukset kiinni
- huono ryhti
- yskiminen
- kallis ja vaativa maku
- avioliiton vaatiminen
- eksistä puhuminen
- isästä puhuminen
- veljestä puhuminen
- kirkkoisien ihailu
Tällaiset miehet ei edes pääse naisten lähelle riittävän pitkäksi aikaa.
Esitä, että käytät nuuskaa. Laita purkka tai laku ylähuuleen.
Paikallisen karate- tai jujutsuseuran takki tai merkki näkyvissä niin takissa kuin laukussakin. Yhdistettynä urheilulliseen ulkonäköön.
Naurettavaa takertua joihinkin rilleihin. Teinipoikia ne ehkä karkoittavat, mutta eivät aikuisia miehiä. Kyse on kokonaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ylisuuret vaatteet
- pitkät hameet
- jeesuksesta puhuminen
- hiukset kiinni
- huono ryhti
- yskiminen
- kallis ja vaativa maku
- avioliiton vaatiminen
- eksistä puhuminen
- isästä puhuminen
- veljestä puhuminen
- kirkkoisien ihailu
Tällaiset miehet ei edes pääse naisten lähelle riittävän pitkäksi aikaa.
Millaiset miehet? Olen nainen. Puen päälleni mitä haluan ja nämä ovat sitten lähicombattia varten, jos joku erehtyy yksityisalueelleni.
Vierailija kirjoitti:
Paikallisen karate- tai jujutsuseuran takki tai merkki näkyvissä niin takissa kuin laukussakin. Yhdistettynä urheilulliseen ulkonäköön.
Höpsis. Tappelu nimenomaan kiihottaa monia miehiä. Parempi on olla ällöttävä tai sairas.
Vierailija kirjoitti:
- ylisuuret vaatteet
- pitkät hameet
- jeesuksesta puhuminen
- hiukset kiinni
- huono ryhti
- yskiminen
- kallis ja vaativa maku
- avioliiton vaatiminen
- eksistä puhuminen
- isästä puhuminen
- veljestä puhuminen
- kirkkoisien ihailu
Pitkät hameet ja kallis maku? Et ole tosissasi.
Uuh, elämäni on tuhottu kun ruma ja vanha palstarottamies ei kiinnostu.
Vierailija kirjoitti:
Ole vain oma itsesi ja katso läpi tai ohi kaikista miehistä. Aina on jotakin kiinnostavampaa katsottavaa : )
Tuosta ohjeesta ei kyllä ole mitään hyötyä, jos olet hyvännäköinen nainen. Ei sillä ole mitään merkitystä mihin suuntaan itse katsot, miehet kyllä spottaavat väkijoukosta kauniit naiset, ja kiinnittävät huomionsa heihin, riippumatta siitä katsooko kyseinen nainen taivasta, kännykkää tai viemärinkantta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän käsilaukkuna kangaskassia, jossa on Banksyn Flowethrower- graffitin kuva. On toiminut ihan hyvin.
Harva mies tajuaa että tuo on joku taidejuttu. Sä vaan olet luonnollisesti luotaantyöntävä, älä syytä kassia.
Tiedätkö millä konfliktialueella tuo alkuperäinen graffiti on ja mitä se viestii?
En syytä kassia vaan kiitän sitä.
Resting bitch face ja jatkuva agressiivinen naisvalitus.
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa takertua joihinkin rilleihin. Teinipoikia ne ehkä karkoittavat, mutta eivät aikuisia miehiä. Kyse on kokonaisuudesta.
No naisena silmälasit ovat minulle turnoff. Ne kertovat kahdesta asiasta. Silmälihakset ovat huonot ja henkilö tai tämän suku on vähä-älyistä, sillä on langennut rillimeemiin.
Vierailija kirjoitti:
Hieno naistenhaukkumisketju taas. Naisella on oikeus olla juuri sellainen kuin on miesten häiritsemättä. Ja todellakaan säkkimäinen pukeutuminen ja silmälasit ei suojaa häirinnältä.
Blaablaa joo minullakin on oikeus olla lukitsematta etuoveani ja varastaminen on väärin mutta elämme karussa maailmassa missä kaikki ei mene kuin tappilandiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsis. Tappelu nimenomaan kiihottaa monia miehiä. Parempi on olla ällöttävä tai sairas.
Häiriintynyttä miestä kiihottaa alistaa väkivaltaisesti. Häneltä myös puuttuu alkeellisimmatkin tunne- ja ihmissuhdetaidot. Ongelmat ei lopu alkuvaikeuksiin. Raiskaaja-ainesta ja muutenkin väkivaltainen.
vähän extreme, mutta taatusti toimii