Vuorikiipeily ÄLYTÖNTÄ, taas yksi kuollut (Lauren Dahlmier!)
Putosi rotkoon ja siinä se.
Tuostakin joku mies olisi voinut saada hyvän ja treenatun vaimon
Kommentit (465)
Minua on haukuttu hunsvontiksi ja laiskaksi. Ihan vaan sen takia, kun en ole halunnut tehdä lapsia. Vaikka olen aina tykännyt käydä töissä, opiskella, kuntoilla, tehdä kotitöitä, harrastaa jne. Ja olen aseksuaali. Olen ahkerampi kuin ne, joilla on lapsia ja ovat kotona niiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kukin elää tavallaan. Mielummin kuolisin noin kuin jossain vanhainkodissa.
Kukin todellakin elää tavallaan. Minä kuolisin mieluummin täyden elämän eläneenä 85-90-vuotiaana vanhainkodissa, kuin 30-vuotiaana kivivyöryn alle kitumaan jääneenä jossain vuoristossa maailman toisella laidalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukin todellakin elää tavallaan. Minä kuolisin mieluummin täyden elämän eläneenä 85-90-vuotiaana vanhainkodissa, kuin 30-vuotiaana kivivyöryn alle kitumaan jääneenä jossain vuoristossa maailman toisella laidalla
Kukin tavallaan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei monet vuorikiipeilijätkään ota noin isoja riskejä. On oltu aika uhkarohkealla asenteella liikkeellä ja se kostautui nyt pahimmalla tavalla.
eiköhän nuo riskit tiedä
onko sitten kivempaa kuolla tuolla tavalla vai vanhana hitaasti pois kuluen, en osaa sanoa