Nainen, onko sinulle tärkeää, että mies on luova?
Itselle on erittäin tärkeää, että on luova. Ideaali olisi, että kumppaniehdokas työskentelee luovalla alalla tai ainakin harrastaa luovia asioita vapaa-ajallaan.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama oikeastaan, kallistuisin mielummin jopa En pidä luovista miehistä -vastaukseen. Tärkeämpää on se, että mies on aktiivinen + tykkää luonnosta ja ulkoilusta.
Oletko minä? Jos luovuus tarkoittaa huonoja elämänhallintataitoja niin mielummin mies ilman luovuutta.
Niinpä. En väitä, että kaikilla luovilla ihmisillä on vaikeuksia hallita elämäänsä, mutta niitä on tullut vastaan liian monta (miehiä sekä naisia). Sitten sitä omaa luovuutta käytetään jopa tekosyynä sille. Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen luova ja humoriati, nopea, erilainen. Kyllä naiset tykkeää.
Naiset käyttää sinua vain hyväksi. Ei kukaan halua lopulta mitään vakavampaa sinun kanssasi.
Sinun kaltaisesi ihmisen kanssa on mukava seikkailla. Viikonloppu voi olla kuin taikaa. Mutta arkitodellisuus on jotain muuta. Siihen kuuluu päihteet ja pettäminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen luova ja humoriati, nopea, erilainen. Kyllä naiset tykkeää.
Naiset käyttää sinua vain hyväksi. Ei kukaan halua lopulta mitään vakavampaa sinun kanssasi.
Ei haittaa yhtään. En minäkään.
Mieti kumppanin valinnassa seuraavaa:
Kumpi on tärkeämpää
Iloiset lapset ja tyytyväinen vaimo
vai
Tiptop sisustuslehden koti ja turvattomasti kiintyneet lapset, nalkuttava vaimo
Niin moni asia menee minusta sairaalloisen puunauksen edelle.
Tuskinpa tekee parempaa. Luovalla alalla menestyminen vaatii kurinalaisuutta ja pitkäjännitteisyyttä.