Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~ ENSIKOT vko14 2.4-8.4 ~

02.04.2007 |

[color=maroon]Moi taas pitkästä aikaa. Viikko on mennyt yhdessä hujauksessa ja töissä on pitänyt kiirettä, joten en oo pahemmin kerenny palstailemaan. Nyt oli pakko tulla ku oli hetki aikaa yövuorossa niin kirjotteleen, että hengissä täällä ollaan. Viikko näyttää olleen aika hiljainen täällä meidän pinossa.

[color=darkblue]Tässä linkki viime viikon pinoon: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9921771&p=&mpage=1&tmode=…

Alkuks huhuilen teitä o-puolelle siirtyneet, joita ei ole vielä plussanneeks päivitetty, että saakos sen tehdä ja mikä on la??

Marzulle pahoittelut tädistä, älä sitä liian pitkään kestitse vaan lähetä pian pitkäks aikaa pois. Ai niin, vielä että onnittelut kosinnan johdosta :)

Mary: pahoittelut tädistä. Tsemppiä ja jaksamista sinne pääsykokeiden ja muiden kiireiden keskelle :)

Dizku: mikäs siellä on tilanne? Löytyikö tuhruttelulle syy?

Rouvavauvalla oli mukavia ultrakuulumisia, onnellista odotusaikaa :)

Dajm: ilmottele sitten neuvolan jälkeen vaikka se la niin päivitän sut plussanneks. Mukavaa ajattelua raahata mut mukana o-puolelle palstaemoileen, toivottavasti pian kuitenkin pääsisin muutenkin sinne teidän vanavedessä :)

Sanle: kiva kuulla että siellä on kaikki hyvin, ihanaa odotusaikaa :)

Juli: Mikäs siellä on tilanne? :)

Koiramammalle tsemppiä piinailuun ja plussatuulia :)

Baulielle tervetuloa tänne meidän joukkoon turisemaan. En osaa vastata oikein tuohon ovistestiasiaan, koska siinä ainoossa kierrossa ku mun tikutettua niin tein sen jokapäivä, mulla se vaan keskeytyis ennen kunnollista plussaa ku lähdettiin reissuun. Taidan kuitenkin ottaa seuraavassa kierrossa taas tikut käyttöön kun niitä kotoa löytyy.

[color=maroon]Hiukan lisäilen tuota omanapaista tekstiä sen verran, että tättärää tänne odotellaan tämän viikon aikana saapuvaks. Toivottavasti tulee pian, jotta päästää jatkamaan oikein kunnolla tuota yritystä. Ajattelin ottaa noi tikut käyttöön, kunhan vaan löydän ne jostain muuton jäljiltä. On pitänyt niitä hiukan verran piilotella kun kyläilijöitä on riittäny.

Toivottavasti ilmat pysyy tällaisena, on ollut niin mahtavia ulkoilukelejä ja sais noi jälkitreenitkin pian alkaa :) Tässä viime päivinä on ollut oikein mukava huomata koulutustuokiot koiran kanssa on tuottanu tulosta, on saanut jotain tapoja ja järkeä sen päähän, mutta vielä on meillä paljon tekemistä.

Aurinkoista viikkoa kaikille enskoille ja paljon plussatuulia :)

-Sara-Maria kp 30/33-46 tai jotain sinnepäin-

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ ENSKOILLE :)

Juli: pahoittelut tättärän tulemisesta, taitaa olla meillä sitten aika lailla yhtä pitkä historia täällä palstalla, vuosi pian täynnä.. Seuraavasta kierrosta me kyllä napataa plussat ja kiidetään o-puolelle. Eiköstä?

Saikku: moi *vilkutus*. Kiva ku palailet taas meidän pariin, mutta toivottavasti tie vie kuitenkin pikaisesti tuonne o-puolelle.

Täällä tosissaan tätskää jo kiivasti odotellaan, mä tiedän että se tulee jossain vaiheessa mutta sais jo tulla.. Mulla menee pääsiäinen suurimmaks osaks töitä tehdessä ja pieni tehtävälista onkin jo kertynyt tuohon silmien alle hoidettavaksi.

-Sara-Maria kp35/33-46-

Vierailija
22/29 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsiäinen ja vapaat, ihanaa :) Mitään sen kehittävämpää tekemistä tuskin keksitään, mutta kiva vaan olla... Vanhempien luona ja miehen äidin luona tulee ainakin käytyä, mutta olisihan se ollut kiva keksiä jotain uutta tekemistä ihan kahdestaankin. Mulla ei vaan tuo mielikuvitus ole vilkkaimmasta päästä :)

Eilen tikuttelin, negaa näytti. Jotenkin on semmonen olo, että ovisplussaa ei ikinä tule, en tiedä mistä johtuu... Ehkä siitä, kun ollaan jo niin kauan yritetty, niin sitä ajattelee syyksi. Mutta, testaaminen jatkuu :)

-Paula-

kp 13/28-30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapäivällä tehty ovulaatiotesti antoi negatiivisen tuloksen... Höh, miksi ei mitään tapahdu vielä... Vahvistuuko ovulaatiotestin viiva ovulaatiota kohden mennessä, vai tuleeko siihen kaksi viivaa sitten kertapläjäyksellä? Tähän asti näkyvissä on ollut vain yksi viiva, testiviiva ei ole oikeastaan näkynyt ollenkaan. Voihan tietty olla, että en ovuloi sit ollenkaan :/ Jotenkin oon odotellut, että se testiviiva alkaisi siitä pikkuhiljaa tummua...

Vitsi kun noi Idolsit on jänniä! Mun mielestä peli on kyllä selvä, Ari voittaa :) Se vaan on niin hyvä, Annalta toivoin kyllä vahvempaa esitystä finaaleissa. Se osaa laulaa ainoastaan tuota portugalilaista musiikkia, eikä semmonen mene Suomessa kaupaksi... Tämä vain oma mielipiteeni :)

-Paula-

Samoilla mennään...

Vierailija
24/29 |
07.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtakaa tuo edellinen, tuli vähän söhlättyä :) Kaikki muut taitaa olla viettämässä pääsiäistä, kun on kovin hiljaista...

Pari tuntia sitten tehty ovulaatiotesti antoi edelleen negan... Mutta mutta, testiviiva oli vahvempi kuin aikaisemiin! Jee :) Täytyy vaan toivoa, että siitä tulee plussa parin päivän sisällä :)

-Paula-

kp 14/28-30

Vierailija
25/29 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää pääsiäistä itse kullekin, toivottavasti masu on täynnä suklaamunia ja pääsiäisloma vietetty rennosti! ;)

En ole pitkään aikaan päässyt palstailemaan. On kyllä tehnyt ihan hyvää vähän taukoillakin ja katsella elämää laajemmalta kantilta. Otti kaiketi aika koville se lääkäriajan varaaminen, vaikken olisi niin halunnut heti uskoa.

Nyt olen ihan hyvällä fiiliksellä keräillyt voimia lomaillen ja flunssaa potien. Kävin kampaajallakin pitkästä aikaa ja nyt on väriä ja uusi otsatukkakin! ;)

Veljen vaimolla oli pitkänä perjantaina laskettu aika, vielä ei ole pikkuruinen suostunut syntymään, siis jänniä odottelun päiviä täällä!

Mittailin tässä kierrossa lämpöjä, mutta ne eivät tuon flunssan takia ole kovin luotettavia, vaikka ihan nätiltä käyrä näyttäisikin. Tänään (viikko lämpöjen noususta) tosin oli lämmöt dipannut alemmaksi, liekkö kiinnittymisdippi vai jotain ihan muuta¿ mielenkiintoista seurailla ja taas herää toivo¿

Paaru: lämpöjen kohoaminen noin 0.5 astetta merkitsee ovulaatiota ja hedelmällistä aikaa, kun lämmöt lsakevat kierron lopulla muutaman päivän kuluessa alkaa yleensä menksut ja jos ei laske lämmöt, voi odotella plussaa!

Aqua: Morjens ja kiitos huhuilusta! Odotan lääkärikuulumisiasi sitten ensiviikolla! bdbdbd että saatte selvyyttä tilanteeseen ja uutta toivoa! Ja vielä parempaa olisi, jos luomuovis toisi jo nyt tärpin!

Juli: Voimahali! Tuo 1. vuosipäivä enskoissa ottaa koville! Mutta täällä sitä mennään ja porskutellaan! ;)

Saikku: Moi ja tervetuloa takaisin! Ihanan toiveikkaalta kuulostit viestissäsi! bdbdbd!

Baulie: tervetuloa mukaan minunkin puolesta ja tsemppiä oviksen metsästykseen! Ei ole helppoa! Luullakseni viiva tikussa tummuu aika yllättäen oviksen merkkinä.

Marzu: Onnea kosinnasta!

Terveisiä ja vilkutuksia kaikille!

Sanlelle jaksamista pahoinvoinnin kanssa, toivottavasti vähän jo helpottaa ja mieluummin paljon!

nellamaija

Vierailija
26/29 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutkat suoriksi tuossa läpöjen tulkinta ohjeessa Paarulle, alla olevasta osoitteesta esim. voi tarkistaa vähän tarkempaa infoa:

http://www.hedelmallisyys.fi/finland/concern/Evaluating_Your_Fertility/…

nellamaija

Vierailija
27/29 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettelen terkkuja nellamaijalle, kiitos vastauksestasi :) Kun sanoit, että sen oviksen metsästys on vaikeaa, niin sitä se taitaa oikeesti olla! Ajattelin, että tikuttelun kautta kaikki selviää ja helpottuu, mut empäs tiedä... Iltapäivällä taas testasin ja olin ihan varma, että sieltä tulee vahvempi viiva... Eipäs tullukkaan :/ Kerkesin jo innostua. Viiva oli saman vahvuinen kuin eilen, eli kuitenkin tummempi kuin tikuttelun alussa... Mutta mutta, tummeneekohan tuo tuosta enää... Äh. Toivon kovasti, mutta jos huomenna se onkin jo haalea, sit mä en jaksa.

Joo, tulipa ankeaa tekstiä. Pahoitteluni ;)

-Paula-

kp 15/28-30

yk 12

Vierailija
28/29 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako kukaan, mitä tuo limatulppa enteilee? Eilen aamulla sen tapasin ja luin jostain, että siitä alkaa hedelmällinen kausi... Onko hajua, kuinka monta päivää siitä mahd. ovulatioon?

Hassua, mulla on nyt sellasia kipuja, mitkä olen aikaisemmin mieltänyt ovulaatiokivuiksi. Eli, olen tainnut olla aina ennen väärässä. Nää on kait niitä kasvukipuja tms. Toivon minä :)

Vierailija
29/29 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti töistä vain viestin, en ehtinyt edes koko ketjua lukemaan, eli ei taida kaikille kommenttia tulla. :(

Nellamaija: Suurkiitos vastauksesta ja linkistä! Toivottavasti tulkitset omia lämpöjäsi oikein ja asiat ovat hienolla mallilla! bdbd!!

ON: Ei mitään uutta. Tätiä odotellaan ensi viikoksi kylään. Tulossa se on, ei oo toiveita tärpistä tällä kierrolla. Olen yrittänyt luvata sille hyvät pidot täällä, ettei tarvitsisi lähteä kenenkään muun luo luuhaamaan. :) Pitää tosin varoa, ettei kestitse liikaa, ettei vallan tykästy käymään joka kuukausi täällä.. ;)

- Paaru kp 22/28 yk2