Onko kenelläkään käynyt sellainen ns. yliluonnollinen asia, että kun rakas läheisesi on menehtynyt niin elämääsi on tullut enemmän hyvää?
Minä kaipaan rakasta edesmennyttä läheistäni tottakai. Kuitenkin hänen poismenon jälkeen elämäni on alkanut muuttumaan niin upealla tavalla, että jopa uskon, että hän kulkee mukanani ja johdattelee. Hän on yksi enkeleistäni.
Minulla on vain vahva tunne siitä, että hän on auttamassa minua ja tulee välillä vierailemaan uniini.
Onko teillä muilla tällaisia kokemuksia?
Tämä minun henkilökohtainen uskoni, älkää tulko pilkkaamaan mikäli itse uskotte johonkin muuhun, sekin on ok.
Kommentit (9)
Ei. Isä, joka oli myös yhtiökumppanini, kuoli 8 vuotta sitten ja sen jälkeen elämä on ollut pelkkää alamäkeä. Vastoinkäymisiä toisensa perään. Yritys mennyt konkurssiin. Meidän yritys mahdollisti jollain tasolla jopa loistokasta elämää silloin ennen. Nyt olen sitten vuokraluukussa ja mietin mikä seuraavaksi kaatuu päälle.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Isä, joka oli myös yhtiökumppanini, kuoli 8 vuotta sitten ja sen jälkeen elämä on ollut pelkkää alamäkeä. Vastoinkäymisiä toisensa perään. Yritys mennyt konkurssiin. Meidän yritys mahdollisti jollain tasolla jopa loistokasta elämää silloin ennen. Nyt olen sitten vuokraluukussa ja mietin mikä seuraavaksi kaatuu päälle.
Sinun täytyy päästää irti tuosta vanhasta ajattelumallista, että ennen kaikki oli hyvin koska oli materiaalista vaurautta ja asemaa. Sinun täytyy tehdä asioita, jotka sinut tekee ihan aidosti sydämestäsi sinuksi itseksesi. Minulla on pelkkää velkaa enkä omista mitään mutta sillä ei ole mitään väliä enää. Olen onnellisempi kuin koskaan.
Tietyllä tavalla ymmärrän ajatuksesi, mutta valitettavasti näin ei ole käynyt.
Muistan kun eräs suosittu venäläinen meedio kertoi, että ihmisten elämästä tulee yleensä helpompaa kun läheinen menehtyy, sillä he jäävät auttamaan.
Mukavan vanhempani kuotua pystyin vihdoin katkaisemaan välit narsistiseen vanhempaani. Kyllä todella elämänlaatu nousi.
Läheisiä menettäneenä, koen että jonkinlainen vapautumisen ja helpotuksen kokemus voi olla yksi osa menetystä. Läheisissä, rakkaissa ihmissuhteissa voi olla myös hankalia puolia, esim huolta ja vastuuntuntoa toista kohtaan. Sitä kautta menetys voi tuoda jotakin hyvääkin. Toisaalta menetykset voivat myös kirkastaa ihmiselle sitä, mikä on tärkeää ja keihin ja mihin omaa aikaansa kannattaa käyttää. Sekin voi parantaa elämää.
Olen saanut isot perinnöt. Kauhea myöntää, mutta olin tosi onnellinen. Raha ratkaisi ongelmia.
Mitään yliluonnollista tässä ei tosin ollut.
🇺🇦🇮🇱