Lapsen ajokortti
Olen maksanut toiselle luonani asuvalle tyttärelleni ajokortin, exvaimoni luona asuu toinen tyttäremme. Nyt tämä toinen tyttäremme ajaa ajokorttia ja ex lähettelee viestejä miten rankkaa tyttärellä on kun joutuu maksamaan oman kortin itse ja miten huono isä len kun en maksa. Olen elatusmaksut maksanut ja kaiken maksanut, harrastukset, puhelimet, vakuutukset, lääkärit, lääkkeet, juhlat, tarjottavat, puhelimet ja liittymät, kannettavat, matkat, yms isommat hankinnat, mutta nyt kun tyttäret ovat aikuisia alan laittaa pikkuhiljaa stoppia. Okei, olen isompituloinen, mutta mielestäni sillä ei ole väliä enää koska emme enää ole naimisissa! Vaimo halusi erota minusta eikä minun taloudellinen tilanteeni siis kuulu hänelle tippaakaan. Tyttäristäni tietysti haluaisin pitää huolta, mutta nyt vaan tuntuu että pelaan exän pussiin.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Lasten äiti ei oikein ole koskaan maksanut mistään mitään. On sellainen työnvieroksuja ja ei kustanna oikeastaan yhtään mitään tyttärillemme, siksi tämä varmaan nyt alkoi kiristää.
Miksi nyt kostat lapsellesi? Eikö yhtään hälytyskellot soineet, kun suostuit tuollaisen naisen kanssa seksiin ja hankkimaan lapsia.
Nyt kostat lapsellesi.
Opettele erottamaan eksäsi ja tyttäresi toisistaan. Älä kosta tyttärellesi huonoja välejäsi eksän kanssa
Miksi haluat lyödä kiilaa lastesi sisarussuhteeseen?
Maksoit esikoisesi ajokortin, mutta et nuoremman lapsen. Miksi?
Näin ne vanhemmat rikkovat sisarusten suhteet ja ylpeilevät vielä, kun kohtelevat sisaruksia eriarvoisesti.