Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä duolingolle on tapahtunut?

Vierailija
29.07.2025 |

Ihan syvältä tuo uudistus että jatkuvasti pitää katsoa mainoksia saadakseen lisää aikaa. Siis ihan jatkuvasti. Jokaisen tehtävän välissä. Nyt ei jostain syystä enää edes pystynyt mainoksia katsomalla lataamaan energiaa, joten en pysty jatkamaan. En todellakaan aio maksaa. Täytyy etsiä jokin muu sivusto kielen opiskeluun. Duolingo ei näytä muutenkaan enää toimivan kunnolla. Jatkuvasti jää jumiin, ja täytyy sulkea ja aloittaa uudelleen. Aikaa kuluu tähänkin kauheasti hukkaan, ja taas on katsottava mainoksia päästäkseen eteenpäin. 

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pörssilistautumisen jälkeen iski ahneus. Ilmaiskäyttäjät saavat kuraa ja uusia kokeiluja, alfa- ja beta-versioita yms.

Vierailija
22/29 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein päivityksen sovelluskaupassa niin muuttui sydämestä energiapalkiksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas maksan ihan mielelläni siitä, että opin kieltä hauskasti ja koukuttavasti. Ei ole tuollaisia ongelmia, ja olen oppinut espanjaa nollatasolta vajaassa vuodessa niin, että luen ja ymmärrän kuulemaani jo varsin sujuvasti. Olenkin kyllä tahkonnut 5-8 tuntia viikossa ja viime aikoina alkanut tukea oppimista myös Duolingon ulkopuolisilla matskuilla. Mutta superin maksaminen on ollut pieni hinta uudesta kielitaidosta.

Ja väärin! 🤣🤣🤣 Duolingo opettaa väärin - hirveästi virheitä. Katso arvostelut. 

Ja tuo väärin opettaminen pääosin johtuu siitä kun Duolingoon tuli tekoäly, eli tekoäly "opettaa" ja äärimmäisen huonosti. Ei ole enää oikeita ihmisiä joiden kanssa keskustella ja kysellä että onko jokin asia kieliopillisesti oikein vai väärin. Suurin virhe tuon appsin tekijöiltä oli lisätä tuo AI roska.

Vierailija
24/29 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite ajattelen että Duolingo on parempi kuin ei mitään. Parempi opiskella kieltä joka päivä edes Duolingon kanssa kun että ei opiskelisi ollenkaan.

Jos on vinkata maksuttomia kieliopiskelusovelluksia Italian kieleen, kuulen mielelläni.

Vierailija
25/29 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli hetken käytössä. Kammottavan aggressiivista viestiä tuli ihan jatkuvasti sähköpostiin, jos ei ollut monta tuntia päivässä roikkumassa laitteella.

Siksi annoinkin sinne sähköpostin, jota en avaa koskaan.

Vierailija
26/29 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt duolingoa jo monta vuotta. Jokainen päivitys on ollut entistä huonompi. Siksi en päivitä sitä juuri koskaan. Minullakin edelleen sydämet. Ja rasittavat temu-mainokset. Monet on lopettaneet noiden temu-mainosten takia. 

Ärsyttävää kun kommentointi poistui, mutta joissakin kielissä on facessa Duolingo-ryhmiä, joissa voi keskustella.

Vierailija
27/29 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs muita kielisovelluksia ihmiset käyttävät?

Vierailija
28/29 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas ihmettelen, miksi Duolingo on muuttunut tosi yksipuoliseksi tehtävissään. Käytän selaimen kautta yleensä, ja aina nuo samat sanajärjestystehtävät, yksi ainoa pidempi kuuntelutehtävä. Tosi puuduttavaa. Selaimen kautta ei mitään ääntämistehtävää. Kännykän appsilla kyllä näitä tulee, mutta miksi ei selaimessa..

Vierailija
29/29 |
20.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Duolingon ilmaisversiota eikä aikomusta muuttaa maksulliseen versioon. Jonkin verran opiskelen ko. kieltä myös muulla tavalla koska Duolingon kanssa kehitys tuntuu pysähtyneen minulla. Lisäksi ärsyttää ihan ventovieraat "kaveripyynnöt" joita en kaipaa ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi