Varasin lippusiimoilla mustikkapaikan ja nyt kun menin mustikkaan, lippusiimat olivat poissa ja mustikatkin olivat kadonneet
Kommentit (14)
Jokaisenoikeus ei lippusiimoja kattele.
Oletko sinä maanomistaja, joka varaa oman metsänsä mustikoita tietyltä alueelta itsellesi?
Jokamiehenoikeus antaa luvan kerätä mustikoita yleisistä metsistä.
Roskasit siis metsää ja joku kävi paitsi keräämässä jättämäsi roskat pois, myös keräsi mustikat talteen etteivät homehdu metsään.
Sinä olet vastuussa roskaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä maanomistaja, joka varaa oman metsänsä mustikoita tietyltä alueelta itsellesi?
Jokamiehenoikeus antaa luvan kerätä mustikoita yleisistä metsistä.
Joku muu sen omistaa mutta mustikat olivat minun löytämiäni.
Vierailija kirjoitti:
Hulvatonta!
Niin on!!!
Tämä aloitus sai minunkin hulvani katoamaan.
Sama oulussa: "vain minä saan pysäköidä tälle merkitsemättömälle paikalle koska se on minun. Enkä maksa siitä tietenkään koska sitä ei ole merkitty."
Minä varasin jo hyvissä ajoin lippusiimalla ensi talven polttopuut yhdestä metsästä. Kun menin kaataan puita varaamaltani alueelta, niin lippusiimat oli kadonnut. Eikä menny kauaakaan, kun olin vetänyt moottorisahan käyntiin, niin joku hoopo tuli möykkäämään, että soittaa poliisit jos en painu ja äkkiä hiiteen.
Oli sen verran uhkaava tilanne, että poistuin toistaiseksi paikalta, vaikka puut olivat selvästi minun itselleni varaamat.
Vierailija kirjoitti:
Minä varasin jo hyvissä ajoin lippusiimalla ensi talven polttopuut yhdestä metsästä. Kun menin kaataan puita varaamaltani alueelta, niin lippusiimat oli kadonnut. Eikä menny kauaakaan, kun olin vetänyt moottorisahan käyntiin, niin joku hoopo tuli möykkäämään, että soittaa poliisit jos en painu ja äkkiä hiiteen.
Oli sen verran uhkaava tilanne, että poistuin toistaiseksi paikalta, vaikka puut olivat selvästi minun itselleni varaamat.
Jokamiehenoikeuksia on siis rikottu. Varattu on varattu, sanoo kaivoslakikin.
Rikosilmoitus mustikoista.