Miksi pystyrintaiset naiset piilottavat rintansa?
Minun nuoruudessani 1970 luvulla hoikat, pystyrintaiset naiset eivät piilottaneet rintojansa topattuihin rintaliiveihin vaan jättivät viihteelle lähtiessään rintaliivit jopa kokonaan pois
Oli uskomattoman seksikästä nähdä miten naisten tanssiessa heidän nänninsä piirtelivät kuvioitaan ohuen paidan pintaan
Kommentit (15)
Noin 30 v kollegalla oli pystyrinnat ja isot nännit. Muistelen kerran kun ei käyttänyt rintsikoita ja hänellä oli ohut vihreä pusero. Erittäin seksikästä.
Näin espoolaisessa koulussa noin 1990.
PS. Erittäin lyhyt hame kruunasi kokonaisuuden.
Lähikaupan pihalla tai lähellä toisinaan näkyy parikymppinen kaunis blondi menossa kaupalle tai pois. Ei käytä liivejä minkä voi tajuta rintojen villistä liikkumisesta ohuen topin alla. On aivan ihana näky ja varmasti hän tietää sen itsekin :)
Itse taas ihailen naisia joilla on ihanat malliltaan riippuvat ja pitkät, ekstrapehmeät rinnat jotka liikkuvat aaltoillen ja velloen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mukavaa että ahdistellaan.
Tai tuijotetaan. Pari kertaa olin nuorempana ilman mutta niin typeriä kommentteja sain että siirryin käyttämään paksuja rintsikoita.
Tissit esille oli sitten pienet tai isot
Miksi haluaisin että jotkut oksettavat limanuljaskamiehet saisivat nähdä nännini?
Minä näytän ne niille miehille joiden kanssa haluan harrastaa seksiä.
Aloitus sisältää epätoden lauseen, jolle muka etsitään selitystä. Oikeasti pystyrintaiset siskot ovat erityisen ylpeät rinnoistaan. Kynis.mi
Kyllä ne naiset yleensä oikein esittelevät jos heillä on hyvät tissit ja tai perse. Oikeen tahallansa sitä tekevät(tietoisesti). Siis oikeen kullihaukkoja ovat vaikkeivät sitä heti edes myönnä...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne naiset yleensä oikein esittelevät jos heillä on hyvät tissit ja tai perse. Oikeen tahallansa sitä tekevät(tietoisesti). Siis oikeen kullihaukkoja ovat vaikkeivät sitä heti edes myönnä...
Tottakai ensin katsovat vielä peilin edessä, että näkyykö hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Noin 30 v kollegalla oli pystyrinnat ja isot nännit. Muistelen kerran kun ei käyttänyt rintsikoita ja hänellä oli ohut vihreä pusero. Erittäin seksikästä.
Oliko kollegasi nimi Anne 😊
T: 90-luvun oppilas Espoolaisesta koulusta
Kyllä tänään Helsingin keskustassa tuli vastaan sellainen kavalkadi hyvin ohuesti verhottuja rintoja ja ihanasti törröttäviä nännejä ettei paremmasta väliä. Stadipäivä vielä huomennakin, ja kaunista säätä edelleen luvassa, voiko loma paremmin loppua.
Illalla hotellissa on kyllä odotettavissa kuumat kullinhierontasessiot kun muistelee päivän kävelyretkiä. Tervasaari, Kauppatori, Espa, Aleksi, Töölönlahti Jos vaikka Suokkiin huomenna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko kollegasi nimi Anne 😊
T: 90-luvun oppilas Espoolaisesta koulusta
Ei ollut. Oli ruotsinkielinen koulu.
On niitä nykyäänkin.